Освітяни Дніпродзержинська ділилися організаційним досвідом
Днями на базі Дніпродзержинського навчально-виховного комплексу №3 (директор Людмила Нагай) відбувся міський семінар-практикум для заступників директорів з навчально-виховної роботи «Тайм-менеджмент в управлінській діяльності як засіб проектно-цільового планування роботи навчального закладу». Про це повідомили в управлінні освіти і науки міської ради.
Учасники семінару взяли активну участь у дослідженні актуальних питань сучасного навчального закладу: «Розвиток освіти за умов загальної кризи в суспільстві: парадокс чи реальність?»; як керувати школою у час змін; як управляти її розвитком і часом; як привести до успіху інших – учнів та педагогів; як подолати відстань від усвідомлення проблеми розвитку до нової школи?
Відкриваючи семінар-практикум, методист управління освіти і науки міської ради Світлана Чобанян наголосила, що саме трансформація педагогічного мислення є головною умовою шкільної практики. Управлінська команда НВК №3 представила основні принципи командної роботи закладу та лабораторію інноваційного пошуку. Заступники директорів загальноосвітніх навчальних закладів міста мали змогу ознайомитися з педагогічними надбаннями навчально-виховного комплексу щодо управлінської, проектно-презентаційної діяльності на міському, обласному, Всеукраїнському та міжнародному рівнях.
До складу практичного блоку увійшло три модулі: «Тайм-менеджмент: теорія і практика моделювання сучасного уроку», «Атестація як засіб формування професійного іміджу навчального закладу» і «Тайм-менеджмент в управлінській діяльності заступника директора з навчально-виховної роботи». Учасники семінару ознайомилися з веб-інструментами та правилами тайм-менеджменту, методичним інструментарієм організації і проведення загальношкільних конкурсів професійної майстерності та майстер-класів як форм професійної взаємодії педагогів. Високу оцінку учасників семінару-практикуму отримали уроки вчителів НВК №3 та інтерактивний виховний захід «Подорожуючи Україною».
Також у ході семінару-практикуму було проаналізовано основні напрями управління інноваційними процесами: створення команди однодумців, інформування колективу про завдання, методи їх виконання, ресурси, зміна методів управління, стратегічне управління.
Підбиваючи підсумки семінару-практикуму, всі учасники відзначили актуальність його теми для управлінського складу сучасного навчального закладу, адже людина, яка не вміє керувати собою та своїм часом, не має права керувати іншими людьми.