За період з 15.08.2016 по 21.08.2016
Інформація про надходження та використання коштів міського бюджету
1. За період з 15.08.2016 по 21.08.2016 (включно) відповідно до звіту управління Державної казначейської служби в місті про виконання місцевого бюджету за доходами до загального фонду міського бюджету надійшли кошти у сумі 12264,2 тис.грн, в тому числі офіційні трансферти − 56,9 тис.грн.
Власних доходів загального фонду отримано в сумі 12207,3 тис.грн, у тому числі:
- податку на доходи фізичних осіб – 5643,1 тис.грн;
- єдиного податку – 3719,1 тис.грн;
- плати за землю – 1703,7 тис.грн;
- акцизного податку – 819,1 тис.грн;
- інших надходжень − 322,3 тис.грн.
2. За відповідний період за рахунок коштів міського бюджету та трансфертів з державного бюджету з урахуванням перехідного залишку здійснено фінансування видатків відповідно до поданих заявок головних розпорядників бюджетних коштів у сумі 12246,4 тис.грн, у тому числі:
За рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам:
- закладам охорони здоров’я оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 209,0 тис.грн, придбання обладнання (розвиваючі комплекти) для ДНЗ №1 – 44,4 тис.грн, інтерактивних дошок для ліцею НІТ, гімназії №39, СЗШ №5, 34, 23, 27, 25 - 139,7 тис.грн, підручників для учнів 4 та 7 класів – 39,4 тис.грн, на розробку ПКД по капітальному ремонту ДНЗ №39 – 11,5 тис.грн;
За рахунок коштів обласного бюджету:
- на матеріальну допомогу громадянам - 17,5 тис.грн на виконання депутатських повноважень депутатів обласної ради;
За рахунок коштів міського бюджету:
- бюджетним установам міста на: оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 1352,9 тис.грн, придбання канцелярських, господарчих товарів, штампів, печаток – 21,4 тис.грн, спортінвентарю – 13,0 тис.грн, медалей та кубків – 18,2 тис.грн, послуги зв’язку – 0,8 тис.грн, поточний ремонт приміщень – 111,5 тис.грн, дезінфекцію, вивіз відходів, послуги СЕС – 0,7 тис.грн, охорону – 26,8 тис.грн, повірка облікових та вимірювальних приладів – 1,3 тис.грн, електронні ключі – 1,2 тис.грн, рекламні послуги – 24,3 тис.грн, придбання підручників для СЗШ №9, 26, 29, 31, 32, 34, 39, 42, 44, 24 – 43,6 тис.грн, технагляд та капітальний ремонт покрівлі в СЗШ №34 – 140,7 тис.грн, капітальний ремонт покрівлі в СЗШ №3, 4, 27, 31 – 544,3 тис.грн, придбання матеріалів для капітального ремонту покрівлі в ДНЗ № 3, 5, 37, 46 - 407,3 тис.грн, придбання будівельної люльки для ПТНЗ – 94,5 тис.грн, монітора пацієнта для лікарні №9 – 24,0 тис.грн;
- надання матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення – 422,5 тис.грн, оплата за путівки до дитячого табору для дітей пільгових категорій – 428,4 тис.грн, придбання шкільного приладдя в рамках соціальної акції «Збираємо дітей до школи» - 29,9 тис.грн;
- надання коштів на фінансову підтримку на безповоротній основі: КП»Трамвай» - 512,8 тис.грн
- поточний ремонт ліфта – 48,3 тис.грн;
- поточний ремонт перетину автодоріг з трамвайними коліями – 494,5 тис.грн;
- поточний ремонт дорожнього покриття на території загального користування та спеціального призначення – 1 269,8 тис.грн;
- улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи доріг – 31,9 тис.грн;
- очищення та санітарне утримання території; підсипка доріг приватного сектору – 58,5 тис.грн;
- видалення (збирання) сміття на узбіччі доріг – 15,0 тис.грн;
- підготовлення будівельних майданчиків (розподілення/планування шлаку) – 49,4 тис.грн;
- технічне обслуговування каналізаційних систем (закритого типу) на прибудинкових територіях – 81,5 тис.грн;
- утримання зелених насаджень загального та спеціального призначення – 206,5 тис.грн;
- викошування газонів тримером на рівнинах – 159,9 тис.грн;
- поточний ремонт багатоквартирних житлових будинків (в т.ч. ОСББ та гуртожитків) КП ДМР «Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду» - 733,2 тис.грн;
- для видалення карантинних трав на прибудинкових територіях КП ДМР «Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду» - 600,0 тис.грн;
- капітальний ремонт житлових будинків з виготовленням проектно-кошторисної документації – 2 337,3 тис.грн;
- придбання зупинок громадського транспорту – 75,7 тис.грн;
- продбання обладнання для дитячих майданчиків (гойдалки, пісочниці, гірки, тощо) – 267,5 тис.грн;
- впровадження системи моніторингу енергоспоживання в закладах та установах бюджетної сфери "Інформаційна система енергомоніторингу» - 177,2 тис.грн;
- реконструкція з розширенням будівлі амбулаторії загальної практики сімейної медицини №9 КЗОЗ ДМР центр первинної медико-санітарної допомоги №3, за адресою вул.Дальня, 3 – 30,3 тис.грн;
- проекто-вишукувальні роботи, виготовлення робочого проекту та роботи з реконструкції об'єкту: "Розчищення прорізі лівобережного каналу до Голубого озера "Реконструкція водопропускної споруди ПК16" – 922,6 тис.грн;
- інші видатки – 5,7 тис.грн.
Директор департаменту фінансів Т.М. ШЕВЧЕНКО