За період з 14.08.2017 по 21.08.2017

опубліковано: 22 серпня 2017 оновлено: 29 серпня 2017

Інформація про надходження та використання коштів міського бюджету

     1. За період з 14.08.2017 по 21.08.2017 (включно) відповідно до звіту управління Державної казначейської служби в місті про виконання місцевого бюджету за доходами до загального фонду міського бюджету надійшли кошти у сумі 18762,4 тис.грн, у т.ч. офіційні трансферти з обласного та Державного бюджетів – 4888,7 тис.грн.

     Власних доходів загального фонду отримано в сумі 13873,7 тис.грн, у тому числі:

- податку на доходи фізичних осіб – 5841,9 тис.грн;

- єдиного податку – 4562,3 тис.грн;

- плати за землю – 2919,2 тис.грн;

- податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, - 113,4 тис.грн;

- інших надходжень – 436,9 тис.грн.

     2. За відповідний період за рахунок коштів міського бюджету та трансфертів з державного бюджету здійснено фінансування видатків відповідно до поданих заявок головних розпорядників бюджетних коштів у сумі 33 348,8 тис.грн, у тому числі:

     За рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам:

- закладам освіти та охорони здоров’я заробітна плата з нарахуваннями за І половину серпня п.р. – 12443,9 тис.грн.

- відшкодування вартості лікарських засобів на лікування окремих захворювань – 376,2 тис.грн;

     За рахунок коштів додаткової дотації з державного бюджету:

- закладам освіти заробітна плата з нарахуваннями за І половину серпня п.р. – 243,6 тис.грн.

     За рахунок коштів міського бюджету:

- бюджетним установам міста: на виплату заробітної плати з нарахуваннями за І половину серпня п.р. – 10934,4 тис.грн, оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 386,7 тис.грн, медикаменти та перев’язувальні матеріали – 1383,0 тис.грн, продукти харчування – 1943,1 тис.грн, компенсаційні виплати за перевезення пільгової категорії населення міста електротранспортом – 157,2 тис.грн, святкові заходи – 70,0 тис.грн, курси навчання – 15,5 тис.грн, безкоштовний та пільговий відпуск медикаментів – 896,0 тис.грн; спортивні заходи – 127,3 тис.грн, ремонт огорожі НВК №24 – 60,0 тис.грн, паливно-мастильні матеріали – 15,9 тис.грн, охорона – 62,4 тис.грн

- на виконання депутатських повноважень депутатами міської ради: закупівля будівельних матеріалів для ремонту даху – 52,0 тис.грн; встановлення метало пластикових вікон – 80,0 тис.грн; споруду сенсорної кімнати у територіальному центрі Південного району – 25,0 тис.грн, придбання акустичної системи для НВК №3 – 31,5 тис.грн; металопластикові вікна, матеріали та обладнання для ремонту та облаштування оздоровчої групи класів початкової відділення для ліцею НІТ – 87,0 тис.грн;

- надання коштів на фінансову підтримку на безповоротній основі: КП КМР «Трамвай» - 1 268,8 тис.грн; КЗ «Дніпродзержинський академічний музично-драматичний театр ім. Л.Українки» – 355,9 тис.грн; КП КМР «Міська інформаційна служба» – 32,2 тис.грн; органу самоорганізації населення адміністрації Заводського району – 14,5 тис.грн, КП «Редакція газети «Відомості» – 36,3 тис.грн;

- придбання кухонного обладнання – 102,6 тис.грн;

- проведення капітального ремонту будівлі ДНЗ №10 – 111, 7 тис.грн;

- технагляд за проведення капітального ремонту по ЗСШ №10 – 8,8 тис.грн;

- технагляд за проведення капітального ремонту по НВК №36 – 11,5 тис.грн;

- виготовлення спортмайданчиків та паркових лав – 24,8 тис.грн;

- придбання кондиціонеру – 14,1 тис.грн;

- утримання зелених насаджень загального користування – 200,0 тис.грн;

- послуги з поточного ремонту дорожнього покриття міста – 462,1 тис.грн;

- громадські роботи – 15,0 тис.грн;

- поточний ремонт зовнішнього освітлення на вулицях загального користування – 200,0 тис.грн;

- поточний ремонт внутрішньобудинкових мереж водопостачання, водовідведення, електропостачання та їх аварійне обслуговування – 300,0 тис.грн;

- виготовлення та придбання презентаційних буклетів міста – 19,9 тис.грн;

- придбання декоративних виробів паркових – 180,0 тис.грн;

- ПКД та експертиза по капітальному ремонту житлових будинків – 256,6 тис.грн;

- забезпечення екологічно безпечного збирання, перевезення та захоронення відходів - 300,3 тис.грн;

- інші – 43,0 тис.грн.

      Директор департаменту фінансів міської ради                         Л.Ф. ШЕВЧЕНКО