За період з 14.11.2016 по 20.11.2016

опубліковано: 22 листопада 2016 оновлено: 28 листопада 2016

Інформація про надходження та використання коштів міського бюджету

     1. За період з 14.11.2016 по 20.11.2016 (включно) відповідно до звіту управління Державної казначейської служби в місті про виконання місцевого бюджету за доходами до загального фонду міського бюджету надійшли кошти у сумі 10869,2 тис.грн, в тому числі офіційні трансферти − 132,0 тис.грн.

     Власних доходів загального фонду отримано в сумі 10737,2 тис.грн, у тому числі:

- податку на доходи фізичних осіб – 5247,4 тис.грн;

- єдиного податку – 4669,4 тис.грн;

- плати за землю – 575,2 тис.грн;

- інших надходжень − 245,2 тис.грн.

      2. За відповідний період за рахунок коштів міського бюджету та трансфертів з державного бюджету з урахуванням перехідного залишку здійснено фінансування видатків відповідно до поданих заявок головних розпорядників бюджетних коштів у сумі 32797,5 тис.грн, у тому числі:

За рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам:

- закладам освіти та охорони здоров’я заробітна плата з нарахуваннями за І половину листопада п.р. – 12824,6 тис.грн, оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 1132,1 тис.грн;

- оплата вартості будівельних робіт по капітальному ремонту покрівлі ДНЗ №39 та передплата за матеріали по капітальному ремонту майданчика для проведення урочистих подій СЗШ №35 – 85,3 тис.грн;

За рахунок коштів обласного бюджету:

- на виконання депутатських повноважень депутатів обласної ради Захорольського О.І., Плахотнік О.О., Скворцова В.О надання матеріальної допомоги громадянам, фінансової підтримки міській організації ветеранів України, придбання меблів та майданчиків для ДНЗ №1, проведення відновлювальних ремонтних робіт у центрі позашкільної роботи та дитячої творчості, впровадження інформаційної системи транспорту – 119,5 тис.грн.

За рахунок коштів міського бюджету:

- бюджетним установам міста на: заробітну плату з нарахуваннями за І половину листопада п.р. – 7595,0 тис.грн, оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 2535,8 тис.грн, продукти харчування – 20,0 тис.грн, видатки на відрядження – 4,6 тис.грн, сплату податків, судові витрати – 49,0 тис.грн, стипендія учням ПТНЗ – 802,3 тис.грн, спортивні заходи – 194,7 тис.грн, паливно-мастильні матеріали, запчастини до авто, оренда авто – 133,8 тис.грн, канцтовари, госптовари, комплектуючі до комп’ютерної та оргтехніки, періодичні видання, марки, конверти – 116,4 тис.грн, культурно-масові заходи – 12,6 тис.грн, медичне обладнання для кабінету флюорографії – 8,8 тис.грн, послуги зв’язку – 28,2 тис.грн, послуги з охорони – 58,2 тис.грн, поточні ремонти обладнання та приміщень – 46,9 тис.грн, вивіз ТПВ, дезроботи – 6,2 тис.грн, повірка та техобслуговування облікових та вимірювальних приладів – 30,6 тис.грн, типографські послуги – 28,0 тис.грн, інформаційні послуги – 32,0 тис.грн, придбання підручників для СЗШ №24, 31, 32, 35, 37, 40, НВК «Гармонія» - 47,0 тис.грн, захисних жилетів для ДЮСШ №4 – 177,6 тис.грн, електроплит для ДНЗ №19 – 28,5 тис.грн, гастроскопу педіатричного для дитячої лікарні – 179,3 тис.грн, капітальний ремонт покрівлі СЗШ №23 – 131,7 тис.грн, ДНЗ №39 – 39,0 тис.грн, технічний нагляд та капітальний ремонт покрівлі СЗШ №35, будівлі НВК №15, ДНЗ №41, приміщень ЦПМСД №3 – 372,3 тис.грн, капітальний ремонт покрівлі будівлі «Палац тенісу» та приміщень «СК Прометей» - 752,9 тис.грн, придбання комп’ютерної техніки, меблів для адміністрації Дніпровського району – 71,3 тис.грн, капітальний ремонт приміщення та придбання побутової техніки центру надання адміністративних послуг – 60,4 тис.грн;

- на виконання депутатських повноважень: ремонт системи каналізації в СЗШ №4, ремонт стін та стелі сходів в СЗШ №5, придбання жалюзі та тканини для оформлення актової зали в СЗШ №34, придбання комп’ютерної техніки для НВК №36, спортінвентарю для центра соціально-психологічної реабілітації дітей служби у справах дітей міської ради, технагляд за капітальним ремонтом майданчика для проведення урочистих подій СЗШ №35 – 67,4 тис.грн.

- надання коштів на фінансову підтримку на безповоротній основі: КЗ «Дніпродзержинський академічний музично-драматичний театр ім. Л.Українки» - 507,3 тис.грн, СК «Прометей» - 144,8 тис.грн, ФСТ «Україна» - 4,0 тис.грн, комплексним ДЮСШ «Авангард», «Дзержинка», «Промінь» - 68,4 тис.грн, органам самоорганізації населення – 0,4 тис.грн, організації ветеранів України Південного району – 4,8 тис.грн, КАТП 042802 – 162,0 тис.грн;

- поповнення статутного фонду КП «Благоустрій» - 165,5 тис.грн;

- примусове стягнення за рішенням Господарського суду – 411,1 тис.грн;

- виконання робіт з поточного ремонту в квартирах учасників АТО (в т.ч: технагляд) – 144,1 тис.грн;

- освітлення міста – 10,7 тис.грн;

- ремонт та технічне обслуговування електромережі зовнішнього освітлення на вулицях загального користування – 1577,9 тис.грн;

- придбання матеріалів та обладнання для виконання робіт по благоустрою міста (господарські товари, косильна струна, бензин, вуличні лавки) – 17,0 тис.грн;

- послуги щодо благоустрою: виготовлення та установка пісочниць, вуличних меблів (лавок), збирання та вивезення опалого листя, видалення сміття, викошування карантинних трав, дрібний поточний ремонт доріг (відсипка шлаком) – 216,0 тис.грн;

- придбання систем відеоспостереження та серверного обладнання – 296,4 тис.грн;

- утримання зелених насаджень обмеженого користування на території міста – 308,3 тис.грн;

- технічне обслуговування каналізаційних систем на території загального користування – 249,2 тис.грн;

- реконструкція житлового будинку за адресою: пр.Перемоги, 1 (покрівля) (в т.ч. виготовлення ПКД) – 78,2 тис.грн;

- поточний ремонт мостів і шляхопроводів (технічний нагляд) - 14,2 тис.грн;

- капітальний ремонт атракціонів КП «Дніпродзержинський парк культури та відпочинку» (авторський нагляд, придбання фарби) – 234,3 тис.грн;

- заходи з впровадження інформаційної системи транспорту – 70, 0 тис.грн;

- придбання обладнання, інструментів, запасних частин, матеріалів та послуг для проведення капітального, середнього, поточного ремонтів рухомого складу, трамвайної колії, контактно-кабельної мережі та тягових підстанцій – 269,0 тис.грн;

- інші видатки – 51,9 тис.грн.

                Директор департаменту фінансів                          Т.М. ШЕВЧЕНКО