У Кам’янському допомагають захистити права споживачів

опубліковано: 23 березня 2017 оновлено: 23 березня 2017

Одним із пріоритетних завдань відділу споживчого ринку та захисту прав споживачів Кам’янської міської ради є запобігання правопорушенням у торговельній сфері.

Фахівці відділу нагадують, що споживачі під час придбання, замовлення або використання продукції, яка реалізується на території України, для задоволення своїх особистих потреб, відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», мають право на:

-        захист своїх прав державою;

-        належну якість продукції та обслуговування;

-        безпеку продукції;

-        необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію про продукцію, її кількість, якість, асортимент, а також про її виробника (виконавця, продавця);

-        відшкодування шкоди (збитків), завданих дефектною чи фальсифікованою продукцією або продукцією неналежної якості, а також майнової та моральної (немайнової) шкоди, заподіяної небезпечною для життя і здоров'я людей продукцією у випадках, передбачених законодавством;

-        звернення до суду та інших уповноважених органів державної влади за захистом порушених прав;

-        об’єднання в громадські організації споживачів (об’єднання споживачів).

Якщо у Вас виникли питання щодо придбання неякісних товарів, пропонуємо звернутися до відділу споживчого ринку та захисту прав споживачів департаменту муніципальних послуг та регуляторної політики міської ради (проспект Василя Стуса, 10/12, тел.. 2-48-37, 2-47-95, 2-61-50), де Ви зможете отримати кваліфіковану допомогу.

Україна однією з перших республік колишнього Радянського Союзу 12 травня 1991 року прийняла закон «Про захист прав споживачів», який законодавчо врегулював відносини між споживачами товарів (робіт, послуг) та виробниками, виконавцями, продавцями в умовах різних форм власності, встановив права споживачів та визначив механізм реалізації державного захисту їх прав.