Кам`янських школярів навчають медіаграмотності

опубліковано: 23 жовтня 2017 оновлено: 23 жовтня 2017

У 2017-2018 навчальному році колектив гімназії №11, яку очолює директор Наталія Рева, долучився до обласного проекту «Створення системи шкільної медіаосвіти на основі принципів наскрізного навчання». У рамках цього проекту 19 жовтня в закладі пройшла англомовна вікторина «The History of Media (Історія виникнення ЗМІ)».

Десятикласники гімназії зібрались в актовій залі на заняття з предмету «Медіакультура». Разом із педагогом Мариною Биданцевою учні пригадали етапи розвитку медіа в сучасному світі. Дві команди змагались у знанні еволюції засобів масової інформації, починаючи з XVI століття до сьогодення.

Під час заняття учні охоче відповідали на запитання з історії друкованої преси та радіо, переглядали відеоматеріали щодо виникнення кіно та Інтернету, який на сьогодні є найбільш поширеним засобом медіа, прогнозували майбутній розвиток ЗМІ.

Діти виявили високий рівень знань, а також вміння критично мислити й аналізувати інформацію. Учням було комфортно працювати в командах – вони підтримували один одного, разом робили висновки та озвучували їх. Окрім того, команди було розподілено на невеликі групи: «редактори», «фотографи», «відеооператори», «кореспонденти» тощо. Наприкінці вікторини всі учасники отримали оцінку за заняття, а команду-переможця було відзначено грамотою.

Домашнє завдання цього разу теж було нестандартним і потребувало творчого підходу: десятикласники готували фоторепортажі та відеоролики про проведений захід.

Важливо додати, що заняття відбувалося англійською мовою, а це є послідовною роботою в напрямі профілізації старшої школи. Водночас  педагоги гімназії докладають зусиль, щоб навчити дітей основ медіаграмотності та сформувати у них практичні навички ефективної та безпечної взаємодії з інформацією, отриманою з медіаджерел.