Протокол №9 координаційної ради з питань розвитку підприємництва від 03.10.2017

опубліковано: 24 жовтня 2017 оновлено: 10 жовтня 2024

ПРОТОКОЛ №9
засідання координаційної ради з питань розвитку підприємництва
                                                              у м.Камянському                                                                

Дата проведення: 03.10.2017

Початок проведення: 14-00 год.

Місце проведення: майдан Петра Калнишевського, 2, кім.223

Головує – заступник голови координаційної ради з питань розвитку підприємництва у м.Кам’янському, заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради Шпаляренко О.А.

За секретаря координаційної ради – головний спеціаліст відділу регуляторної політики та правового забезпечення департаменту муніципальних послуг та регуляторної політики міської ради Воронова С.А.

Присутні: перелік присутніх додається.

ЧЕРГА ДЕННА:

1. Щодо посилення заходів протидії несанкціонованій і стихійній торгівлі на території міста.

2. Обговорення проекту регуляторного акта «Про встановлення тарифів (цін) на платні послуги, що надаються архівним управлінням Кам’янської міської ради населенню, бюджетним установам та іншим споживачам».

СЛУХАЛИ:

Вступне слово:

        ШПАЛЯРЕНКО Олександра Анатолійовича – заступника голови координаційної ради, заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради – щодо питань робочої частини порядку денного.

З першого питання:

ЖИЛКО Сергій Олександрович – в.о. директора КП «Благоустрій» – щодо виконаної роботи та роботи, яка ведеться співробітниками КП «Благоустрій» з питань протидії несанкціонованій і стихійній торгівлі на території міста; щодо домовленості з директором Центрального ринку Саусем К.В. про відведення на території ринку безкоштовних торгових місць для певної категорії торгуючих, які не являються підприємцями (фізичних осіб – не суб’єктів господарської діяльності, що здійснюють торгівлю овочами, фруктами, квітами тощо, вирощеними на власних присадибних ділянках); щодо роз’яснювальної роботи, яка проводиться адміністрацією ринку, правоохоронцями, спеціалістами відділу споживчого ринку та захисту прав споживачів департаменту муніципальних послуг та регуляторної політики міської ради та працівниками КП «Благоустрій» серед осіб, які здійснюють торгівлю на вулицях та про видачу дозволів на безкоштовну торгівлю; щодо ліквідації стихійної торгівлі по вул. Мурахтова; про опрацювання скарг від мешканців вул. Мурахтова щодо торгівлі, яка ведеться з вантажних машин (розглядається питання щодо відведення спеціального торговельного майданчика – торгової зони для виїзної торгівлі з автотранспорту по вул. Республіканській); щодо подальших заходів із впорядкування торгівлі на території міста, які будуть вживатися спеціалістами КП «Благоустрій».

Виступили:

ГУРСЬКА Марина Гарріївна – директор департаменту муніципальних послуг та регуляторної політики міської ради – щодо важливості проведення заходів протидії несанкціонованій і стихійній торгівлі на території міста разом з правоохоронними органами.

ЄЛІЗАРОВ Сергій Євгенійович – фізична особа-підприємець – щодо стихійної торгівлі по просп. Василя Стуса.

ГУРСЬКА Марина Гарріївна – директор департаменту муніципальних послуг та регуляторної політики міської ради – щодо опрацювання питання стихійної торгівлі по просп. Василя Стуса та труднощів, що виникають у зв’язку з відсутністю поряд з проспектом діючого ринку.

З другого питання:

КУЛІНІЧ Галина Олександрівна – начальник архівного управління міста міської ради – щодо підготовки, оприлюднення та процедури обговорення проекту регуляторного акта «Про встановлення тарифів (цін) на платні послуги, що надаються архівним управлінням Кам’янської міської ради населенню, бюджетним установам та іншим споживачам» та доцільності прийняття даного рішення виконавчого комітету міської ради.

Матеріали доповіді додаються.

 

Заступник голови
координаційної ради,
заступник міського голови
з питань діяльності виконавчих
органів міської ради                                                                                      О.А.ШПАЛЯРЕНКО

 

За секретаря:                                                                                                    С.А.ВОРОНОВА