Звіт про результати періодичного відстеження результативності регуляторного акта – рішення міської ради від 29.02.2012 №406-20/VI «Про затвердження Правил благоустрою міста Дніпродзержинськ» (зі змінами)

опубліковано: 26 червня 2017 оновлено: 10 жовтня 2024

ЗВІТ

про результати періодичного відстеження результативності регуляторного акта – рішення міської ради від 29.02.2012 №406-20/VI «Про затвердження Правил благоустрою міста Дніпродзержинськ» (зі змінами).

 

1.     Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується.

Рішення міської ради від 29.02.2012 № 406-20/VI «Про затвердження Правил благоустрою міста Дніпродзержинськ» (зі змінами).

 2.     Назва виконавця заходів з відстеження.

Відділ з нагляду за станом об’єктів благоустрою міста департаменту житлово-комунального господарства та будівництва міської ради.

 3. Цілі прийняття регуляторного акта.

Регуляторний акт установлює чіткі вимоги до суб’єктів господарювання до порядку роботи підприємств, установить однакові вимоги для всіх суб’єктів господарювання всіх форм власності та надасть більші можливості для контролю даної сфери виконавчим органам влади на території міста; а також зменшить кількість звернень громадян в зв’язку з порушенням чинного законодавства України.

Підвищення  свідомості територіальної громади м. Кам’янського та суб’єктів господарювання всіх форм власності щодо утримання території міста у належному санітарному стані.

-          забезпечення державних, громадських та приватних інтересів прав та обов’язків учасників правовідносин у сфері благоустрою міста та визначення комплексу заходів необхідних для забезпечення чистоти і порядку у місті.

-          закріплення положень щодо здійснення контролю за виконанням Правил благоустрою м. Кам’янського;

-          визначення відповідальних осіб за порушення Правил благоустрою
м. Кам’янському;

4.     Строк виконання заходів з відстеження.

квітень

 5.     Тип відстеження.

 Періодичне відстеження.

 6.     Методи одержання результатів відстеження.

 Показником результативності рішення є :

- кількість порушень правил благоустрою, які обчислюються відповідно до кількості протоколів про адміністративні правопорушення за ст. 152 КУпАП;

- розміри витрачених коштів на утримання прилеглих територій підприємств, установ, організацій усіх форм власності, фізичних осіб;

- розміри компенсацій від шкоди, заподіяної порушенням правил благоустрою;

- розмір надходжень до місцевого бюджету, пов’язаних з дією регуляторного акта;

 

п/п

Адміністрації

районів міста

Складено протоколів за ст.152 Кодексу України про адм. правопорушення

Розглянуто справ на засіданні адм. комісії

Протоколів направлено за тер-ю належністю

Загальна
сума штрафів

Сплачено штрафів в добровільному порядку

Протоколи направлено до ДВС

1

Дніпровський

12

7

2

-

0

3

2

Заводський

37

23

14

11050грн.

2720грн.

-

3

Південий

31

21

10

7670грн.

340грн.

-

- кількість суб’єктів господарювання та фізичних осіб на яких поширюватиметься дія акта;

- рівень інформованості суб’єктів господарювання та фізичних осіб з основних положень акта;

- розміри витрачених коштів на відновлення благоустрою особами які погіршують його стан у процесі господарської діяльності (будівництво, прокладання підземних на наземних комунікацій) або у разі аварій, інших дій;

- обсяг послуг з проведення благоустрою міста за рахунок міського бюджету;

Комісією з питань звільнення території міста Кам’янське від самовільно встановлених споруд було проведено комісійне обстеження тимчасових споруд, які було демонтовано в установленому порядку та знаходяться на тимчасовому збережені у комунальних підприємств, визначених у Рішенні на підставі укладених договорів з департаментом житлово-комунального господарства та будівництва міської ради.

 виконано наступну роботу:

Всього ТС, які підлягають відокремленню

всього демонтовано

демонтовано комісією в кількості

прибрано власниками

залишилось

рішення виконавчого комітету міської ради від 27.05.2015 №95

22ТС

19ТС

7ТС

12ТС

3ТС

рішення виконавчого комітету міської ради від 22.07.2015 №133

25ТС

22ТС

15ТС

7ТС

3ТС

рішення виконавчого комітету міської ради від 23.09.2015 №183

30ТС

4ТС

1ТС

3ТС

26ТС

рішення виконавчого комітету міської ради від 27.01.2016 №19

33ТС

13ТС

5ТС

8ТС

20ТС

рішення виконавчого комітету міської ради від 11.07.2016 №184

31ТС

13ТС

7ТС

6ТС

18ТС

                 

Таким чином всього необхідно демонтувати 141, демонтовано – 69 споруд з яких комісією – 33 споруди , власниками – 36.

 

Процедура закупівлі послуг за бюджетні кошти

виділено

оплачено

відшкодовано

2015рік

КВП ДМР «МВК»

36187,35

8630,93

11142,12

КП «Трамвай»

67457,97

27023,12

 

2016рік

тендер

200000

19839,91

6664,77-2016р.

1733,86-2017р.

- кількість укладених договорів на вивезення сміття та відходи;

- кількість письмових інформаційних повідомлень контролюючих органів щодо порушень норм чинного законодавства з благоустрою міста;

- зменшення кількості скарг від мешканців міста щодо стану благоустрою міста.

Головними чинниками результативності цього періодичного відстеження регуляторного акта є:

- дотримання порядку утримання та прибирання вулиць міста, прибудинкових територій, парків, скверів, і т.і.;

- дотримання порядку при проведенні робіт про прокладанню нових інженерних мереж та інших робіт пов’язаних з розриттям територій загального користування;

- загальне покращення санітарного стану міста, естетичного вигляду об’єктів благоустрою;

- дотримання порядку утримання тварин;

- виконання вимог щодо дотримання тиші в громадських містах.

7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також спосіб їх одержання.

Періодичне відстеження результативності регуляторного акту здійснювалось шляхом узагальнення статистичних даних та аналізу звернень суб’єктів господарювання всіх форм власності.

8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта.

Очікуваними вигодами та витратами внаслідок прийняття зазначеного рішення є:

 

Вигоди

Витрати

Територіальна громада міста

-         покращення санітарного стану міста;

-         відкритість та доступність для громадян інформації про благоустрій населених пунктів;

-         поліпшення зовнішнього благоустрою міста, естетичного вигляду об’єктів благоустрою ( вулиць, скверів, площ, зупинок громадського транспорту, кладовища, тощо);

- витрати на утримання в належному естетичному стані територій громади

СПД

-         наявність доуенту, що регламентує основні вимоги щодо організації виконання робіт з благоустрою міста;

-         визначення чіткої і прозорої процедури отримання дозвільних документів ( на виконання земельних робіт, робіт з благоустрою прилеглої території, знесення зелених насаджень);

-         гарантовані та рівні можливості суб’єктів господарювання у здійснені діяльності з благоустрою міста;

-         витрати на утримання в належному санітарному стані територій власних або орендованих земельних ділянок та прилеглих до них територій, зелених насаджень та інших об’єктів благоустрою;

-         витрати на отримання необхідної дозвільної документації, передбаченої чинним законодавством

Органи влади

-         упорядження відносин між суб’єктами  благоустрою;

-         збільшення інвестицій на благоустрій, зокрема на утримання памяток культури, парків, скверів, тощо;

-         утримання об’єктів житлово-комунального господарства, соціальної, інженерно-транспортної інфраструктури відповідно до державних норм, стандартів і правил щодо питань благоустрою

-         витрати на розробку документа та його інформаційне супроводження

В регуляторному акті визначені окремі вимоги, виконання яких є життєво необхідними. Вимоги будуть обов’язковими і для громадян і для суб’єктів господарювання всіх форм власності. Важливим є те, що суб’єкти господарювання, громадяни в межах чинного законодавства, зможуть на власний розсуд вибирати шляхи утримання в належному стані власних або орендованих земель, прилеглих до них територій, зелених насаджень, об’єктів благоустрою з найменшим фінансовими витратами.

Місцеве самоврядування

-  підвищення рівня благоустрою та покращення санітарного стану міста;

- витрати – на замовлення та розробку технічної документації з питань благоустрою території міста Кам’янського-схеми прилеглих територій до об’єктів благоустрою (їх частин), що перебувають у власності (користуванні) підприємств, установ, організацій усіх форм власності та фізичних осіб

Субєкти господарювання

- забезпечення благоустрою, належного санітарного стану прилеглих територій;

- витрати, пов’язані з забезпеченням благоустрою, належного санітарного стану прилеглих територій;

Населення

-         покращення рівня благоустрою міста; створення умов, сприятливих для життєдіяльності людини.

9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення цілей.

Можливість досягнення цілей, передбачених у цьому Аналізі, зазначеного рішення, є цілком реальною та обґрунтованою в зв’язку з тим, що метою зазначеного рішення є цілеспрямоване вирішення зазначених проблем.

Таким чином, поставлені цілі досягаються на підставі результатів періодичного  відстеження рішення міської ради від 29.02.2012 №406-20/VI «Про затвердження Правил благоустрою міста Кам’янського» (зі змінами) з найменшими витратами для суб’єктів господарювання, громадян та держави. Досягнення встановлених цілей шляхом виконання періодичного  відстеження рішення міської ради приносить вигоди без залучення додаткових коштів, як з боку суб’єктів господарювання, так і міського бюджету.

10. Висновок.

Головними чинниками результативності цього регуляторного акта є:

- дотримання порядку утримання та прибирання вулиць міста, прибудинкових територій, парків, скверів, і т.і.;

- дотримання порядку при проведенні робіт про прокладанню нових інженерних мереж та інших робіт пов’язаних з розриттям територій загального користування;

- загальне покращення санітарного стану міста, естетичного вигляду об’єктів благоустрою;

- дотримання порядку утримання тварин;

- виконання вимог щодо дотримання тиші в громадських містах.

Заходи відстеження результативності регуляторного акта здійснюються відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» статистичним методом.

  

Директор департаменту 
житлово-комунального господарства 
та будівництва міської ради                                                     А.А.ЧЕРНІКОВ