Кам’янський енергетичний технікум долучився до пілотного проєкту МОН із впровадження дуальної освіти

опубліковано: 26 листопада 2019 оновлено: 26 листопада 2019

7 вищих навчальних закладів та коледжів Дніпропетровщини стали учасниками пілотного проєкту Міністерства освіти і науки України із впровадження дуальної освіти. Загалом участь у проєкті беруть 44 навчальні заклади України, серед яких і Кам’янський енергетичний технікум.

«У цьому навчальному році в Україні стартував пілотний проєкт із підготовки фахівців за дуальною формою навчання. Він триватиме до 2023-го. Головна мета – залучити учнів до виробничого процесу», – зазначили в департаменті освіти і науки Дніпропетровської ОДА.

Заклади освіти нашого регіону співпрацюватимуть з металургійним заводом «Дніпросталь», Нижньодніпровським трубопрокатним заводом, Північним гірничо-збагачувальним комбінатом, Укрзалізницею, товариствами «Павлоградвугілля», «Дніпровські електромережі» та «ПриватБанк».

Керівники навчальних закладів мають укласти договори з підприємствами, які беруть участь в експерименті. Перед зарахуванням студентів на дуальне навчання роботодавець проводить відбір серед бажаючих, після чого учасники підписують тристоронній договір та трудову угоду.

Дуальна форма поєднує навчання студента у технікумі на денній формі за індивідуальним графіком занять із його офіційним працевлаштуванням за фахом на підприємстві та обов’язковим стажуванням на робочому місці.

У Кам’янському енергетичному коледжі у проєкті братимуть участь студенти спеціальності «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка», які працюватимуть на підприємстві «Дніпровські електромережі». Як повідомили у технікумі, більше половини студентів цього фаху вже висловили бажання навчатися за дуальною системою.

У Міністерстві освіти та науки України зазначають, що проєкт дуальної освіти має на меті усунути основні недоліки традиційних форм і методів навчання майбутніх кваліфікованих робітників, подолати розрив між теорією і практикою, освітою й виробництвом, а також підвищити якість підготовки кваліфікованих кадрів із урахуванням вимог роботодавців. Вперше така практика навчання була введена у Німеччині у 60-х роках 20 століття.