Звіт про роботу зі зверненнями громадян у 2016 році відділу споживчого ринку та захисту прав споживачів департаменту муніципальних послуг та регуляторної політики міської ради

опубліковано: 27 січня 2017 оновлено: 27 січня 2017

ІНФОРМАЦІЯ про роботу зі зверненнями громадян у 2016 році
відділу споживчого ринку та захисту прав споживачів
департаменту муніципальних послуг та регуляторної політики
Кам’янської міської ради
 

        Одним із пріоритетних завдань відділу споживчого ринку та захисту прав споживачів є забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, виконання Законів України «Про захист прав споживачів» та «Про звернення громадян», консультування громадян з питань захисту прав споживачів, попередження правопорушень у сфері захисту прав споживачів, поширення споживчих знань населення міста.
      Практична робота відділу захисту прав споживачів показує, що наші з вами права порушуються досить часто. Проте кількість звернень говорить про те, що споживач стає більш вимогливим до якості товарів і надання послуг.
        У 2016 році до відділу надійшло 1130 звернень громадян, у тому числі 413 письмових звернень. Питання, які були зазначені в зверненнях громадян, стосувалися придбання неякісних товарів, відмови в поверненні коштів або обміну неякісного товару, порушення вимог законодавства, щодо належного оформлення гарантійних талонів продавцями, неякісне виконання послуг.
        Всі звернення опрацьовані вчасно, заявникам надано роз’яснення вимог Законів України «Про звернення громадян» та «Про захист прав споживачів».В результаті прийнятих фахівцями відділу заходів, 915 звернень вирішено на користь споживачів, зокрема:
            - повернуто 51,1  тис. грн. за придбані неякісні товари;
            -   замінено неякісних товарів на якісні на суму 61,5  тис. грн.;
            -   відремонтовано товарів на суму понад  92,2 тис. грн.;
         -   надано допомогу більш як 800 громадянам у складанні претензій (у т.ч. позовних) до суб’єктів господарювання.
           Крім того, у телефонному режимі було надано консультацій понад 900 мешканцям міста.
     Високий рівень позитивно розглянутих звернень свідчить про дієвість заходів відділу, підвищення рівня правової обізнаності споживачів щодо обґрунтованості їх вимог та зростання довіри громадян до міської влади.
     З метою запобігання порушенням у сфері захисту прав споживачів, для своєчасного реагування на звернення, скарги та пропозиції громадян у Центрі надання адміністративних послуг («ЦНАП») на І поверсі створені зручні умови для прийому громадян з питань захисту прав споживачів.

        Прийом мешканців міста фахівцями відділу здійснюється щоденно, крім вихідних, за адресою просп.Василя Стуса, 10/12 з понеділка по четвер з 08-00 до 17-00 години, у п’ятницю з 08-00 до 16-00 години. У телефонному режимі консультації здійснюються за телефонами 2-48-37 та 2-47-95.