У 2016 році кам`янчанам повернуто більше 50 тисяч гривень за придбані неякісні товари
Одним із пріоритетних завдань відділу споживчого ринку та захисту прав споживачів Кам’янської міської ради є запобігання правопорушенням у торговельній сфері.
Протягом 2016 року до відділу надійшло 1130 звернень громадян, у тому числі 413 письмових звернень. Питання, які були зазначені у зверненнях громадян, стосувалися придбання неякісних товарів, відмови у поверненні коштів або обміні товару, неякісного виконання послуг та порушення вимог законодавства.
У результаті заходів, вжитих фахівцями відділу, 915 звернень вирішено на користь споживачів. Зокрема, повернуто 51,1 тис. грн. за придбані неякісні товари, замінено неякісних товарів на якісні на суму 61,5 тис. грн., відремонтовано товарів на суму понад 92,2 тис. грн., надано допомогу більш ніж 800 громадянам у складанні претензій (у тому числі позовних) до суб’єктів господарювання.
Крім того, в телефонному режимі було надано консультації понад 900 мешканцям міста.
З метою запобігання порушенням у сфері захисту прав споживачів, для своєчасного реагування на звернення, скарги та пропозиції громадян у Центрі надання адміністративних послуг створено зручні умови для прийому громадян з питань захисту прав споживачів. Прийом мешканців міста фахівцями відділу здійснюється щоденно, крім вихідних, за адресою: проспект Василя Стуса (колишній Комсомольський), 10/12, з понеділка по четвер із 8-ї до 17-ї години, у п’ятницю – з 08.00 до 16.00. У телефонному режимі консультації здійснюються за телефонами: 2-48-37 та 2-47-95.