Педагоги Кам’янського навчались орієнтуватись у завданнях Концепції Нової української школи

опубліковано: 27 лютого 2018 оновлено: 27 лютого 2018

Нещодавно у середній школі №9 відбувся семінар-практикум для заступників директорів шкіл із навчально-виховної роботи за темою: «Підвищення якості освітнього процесу як необхідна умова формування ключових компетентностей учнів».

Розпочала семінар завідувач методичним кабінетом департаменту з гуманітарних питань Кам’янської міської ради Валентина Ващенко, яка у своїй доповіді наголосила на оновленні змісту контрольно-аналітичної діяльності заступника директора з навчально-виховної роботи в умовах запровадження положень Нової української школи.

Директор школи Тетяна Кожушко привітала присутніх й презентувала діяльність освітнього закладу в умовах його автономії. Її заступник Вікторія Орлата запропонувала учасникам зустрічі методичний міст як одну з форм роботи, де були розглянуті питання підвищення якості освітнього процесу.

Педагогічна рада проходила у формі квесту: заступники директорів шкіл міста, відвідуючи імпровізовані станції та виконуючи запропоновані завдання, ознайомилися з особливостями формування соціально-активної особистості. У практичному модулі запрошені, разом із психологом школи Оленою Клименко, працювали з проектними методиками як способом організації взаємодії педагогічного колективу. Результатом цієї роботи була комп’ютерна діагностика на тему: «Чи добре Ви орієнтуєтесь у завданнях Концепції Нової української школи?», яку провели заступник директора з виховної роботи Ольга Михайлова та вчитель інформатики Сергій Чупілко.

Гості оглянули кабінет вчителя молодших класів Олени Майстренко, обладнаний для 1-го класу цього навчального року за всіма вимогами Нової української школи. У цьому ж кабінеті учитель образотворчого мистецтва Ірина Високос  провела майстер-клас із виготовлення іграшок для лялькового театру першокласників.

Корисним виявився і майстер-клас Сергія Чупілка, який запропонував авторські програми щодо оптимізації освітнього процесу за допомогою інформаційних технологій.

Порадував учасників семінару парад літературних героїв, який показав як, використовуючи нестандартні форми інсценізації, зацікавити учнів навчанням та формувати в них ключові компетентності.

За підсумками практичного семінару було вироблено методичні рекомендації для заступників директорів з навчально-виховної роботи щодо підвищення якості освіти. Адміністрація школи висловила подяку за активну участь у семінарі та виразила готовність до подальшої творчої співпраці.