Рух за сталий розвиток: від слів – до діла!
Аби привернути увагу людства до екологічних проблем, сформувати почуття відповідальності за власні дії, запроваджено відзначення Всесвітнього дня довкілля (третя субота квітня) та Всесвітнього дня Землі (22 квітня). Тож з метою розширення знань молодого покоління про довкілля та формування екологічно виваженої поведінки, управлінням освіти і науки Дніпродзержинської міської ради було оголошено про проведення з 18 по 22 квітня Тижня довкілля. Кожен навчальний заклад мав долучитися до проведення міських акцій та заходів, а також спланувати й провести щось своє.
Оскільки середня загальноосвітня школа №44 входить до ряду шкіл, що працюють за обласним експериментальним проектом «Інтегрування змісту випереджаючої освіти для сталого розвитку у навчально-виховний процес», то квітень у закладі згідно з річним планом пройшов під гаслом «Сталий розвиток – мій вибір, мій новий стиль життя». Тиждень довкілля проходив дуже насичено та цікаво. Зокрема, учні закладу взяли участь у кількох соціально-екологічних акціях.
У рамках акції «Врятуй дерево!» учням школи вдалося зібрати 2 тонни 145 кілограмів макулатури і цим зберегти 36 дерев. Наступним кроком було збирання пластикових кришечок для вирішення проблеми протезування воїнів АТО. Ініціатором акції, що проводилася одночасно в усіх школах міста, стала громадська організація «ОВЕС», а в школі №44 її підхопив 5-Г клас. Разом із класним керівником учні провели інформаційну кампанію щодо проблеми розкладання пластику, в той час як пластикові кришки послужили би благородній меті: на кошти від їх утилізації могли бути виготовлені протези для воїнів АТО. Учні школи підтримали гарну ідею й разом зібрали понад 12 тисяч кришечок.
Дуже вразив усіх в День Землі 3-Г клас, що презентував проект «Природа просить порятунку». Діти початкової школи підійшли до завдання, як дорослі дослідники: провели соціологічне опитування серед містян щодо екологічних проблем Дніпродзержинська та представили відеозвіт; здійснили разом з експертами-хіміками дослідження шкідливості поліетиленових пакетів для довкілля; запропонували альтернативні рішення для зменшення кількості сміття та закликали всіх присутніх починати змінювати світ з себе, власного ставлення до природи та власної поведінки.
Така активна участь учнів школи №44 у заходах до Тижня довкілля свідчить про готовність підростаючого покоління до активних дій в інтересах сталого розвитку, розуміння того, що планета – в наших руках, тож від нас залежить, якою ми передамо її нашим дітям та онукам.