За період з 19.09.2016 по 25.09.2016
Інформація про надходження та використання коштів міського бюджету
1. За період з 19.09.2016 по 25.09.2016 (включно) відповідно до звіту управління Державної казначейської служби в місті про виконання місцевого бюджету за доходами до загального фонду міського бюджету надійшли кошти у сумі 18757,9 тис.грн, в тому числі офіційні трансферти − 7077,2 тис.грн.
Власних доходів загального фонду отримано в сумі 11680,7 тис.грн, у тому числі:
- податку на доходи фізичних осіб – 5773,0 тис.грн;
- плати за землю – 4475,7 тис.грн;
- акцизного податку – 767,6 тис.грн;
- єдиного податку – 430,4 тис.грн;
- плати за оренду комунального майна – 62,8 тис.грн;
- інших надходжень − 171,2 тис.грн.
2. За відповідний період за рахунок коштів міського бюджету та трансфертів з державного бюджету з урахуванням перехідного залишку здійснено фінансування видатків відповідно до поданих заявок головних розпорядників бюджетних коштів у сумі 8868,6 тис.грн, у тому числі:
За рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам – 3876,1 тис.грн: :
- на виплату допомоги сім’ям з дітьми – 2166,7 тис.грн, допомоги прийомним сім’ям та дитячим будинкам сімейного типу – 20,1 тис.грн, пільги на оплату житлово – комунальних послуг – 1689,3 тис.грн
За рахунок коштів міського бюджету – 4992,5 тис.грн.:
- бюджетним установам міста на: оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 131,6 тис.грн, медикаменти та перев’язувальні матеріали – 0,5 тис.грн, продукти харчування – 5,0 тис.грн, видатки на відрядження – 0,3 тис.грн, надання коштів на фінансову підтримку громадській організації Дніпровського району – 2,1 тис.грн, КП «Трамвай» - 906,2 тис.грн, виготовлення печатей та штампів – 4,2 тис.грн, встановлення табличок – 0,6 тис.грн, на виконання депутатських повноважень – 6,4 тис.грн (встановлення металопластикових вікон), придбання: спортивного інвентарю – 12,0 тис.грн, меблів – 6,0 тис.грн, батареї опалення – 30,0 тис.грн, комплекту для фільтру – 11,9 тис.грн, господарчих товарів – 3,2 тис.грн, принтеру – 5,0 тис.грн, пральної машини – 6,0 тис.грн, проекційного екрану – 6,0 тис.грн, одягу для випускників ПТУ – 1,2 тис.грн, канцтоварів – 1,9 тис.грн, встановлення системи відео спостереження – 62,5 тис.грн, послуги охорони – 29,9 тис.грн, поточні ремонти – 82,1 тис.грн, послуги зв’язку – 15,5 тис.грн, вивіз сміття – 38,4 тис.грн, дезроботи – 8,4 тис.грн, заходи з пожежної безпеки – 13,5 тис.грн, повірка лічильників – 12,0 тис.грн, профілактика газу – 6,0 тис.грн, прання білизни – 6,0 тис.грн, аналіз води – 8,8 тис.грн, послуги санепідемстанції – 35,4 тис.грн, ремонт системи опалення – 3,2 тис.грн, обслуговування тривожної кнопки – 4,3 тис.грн, електронні ключі, цифровий підпис – 3,2 тис.грн, послуги інтернет – 13,7 тис.грн, атестація робочих місць – 8,9 тис.грн, техобслуговування вентиляції, газового обладнання – 1,6 тис.грн, встановлення водонагрівачів – 14,0 тис.грн, придбання підручників – 3,1 тис.грн, виплата стипендій учням ПТУ – 163,3 тис.грн, оплата обдарованим спортсменам – 41,3 тис.грн, виплата матеріальної допомоги на виконання депутатських повноважень на лікування та соціально-побутові потреби – 133,5 тис.грн, матеріальна допомога малозабезпеченим верствам населення – 115,6 тис.грн, виплати випускникам ПТУ – 69,6 тис.грн, допомога дитині-сироті на придбання підручників – 1,8 тис.грн, продуктові та гігієнічні набори хворим на туберкульоз – 28,2 тис.грн, судові витрати – 50,0 тис.грн.
- капітальний ремонт покрівлі закладів освіти – 271,2 тис.грн;
- придбання матеріалів для капітального ремонту ДНЗ №26– 7,4 тис.грн;
- придбання плит електричних 6-ти конфорочних з духовкою ПЕ-6Д – 21,2 тис.грн;
- придбання підручників– 17,6 тис.грн;
- придбання телевізору – 10,0 тис.грн;
- придбання спортивного обладнання – 49,9 тис.грн;
- придбання стерилізатору повітряного ГП 160 – 26,3 тис.грн;
- виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт власників житлового будинку учасників ВВв – 10,7 тис.грн;
- послуги щодо очищування (дезроботи) та санітарного утримання міста – 119,4 тис.грн;
- поточний ремонт фасаду будівлі за адресою: просп.Т.Шевченка, 14 – 95,8 тис.грн;
- придбання вуличних урн – 49,5 тис.грн;
- поточний ремонт системи водопостачання, водовідведення, ремонтні роботи фонтану та придбання будівельних матеріалів – 72,9 тис.грн;
- поточний ремонт поклонних хрестів на території міста – 47,4 тис.грн;
- поточний ремонт в квартирах учасників АТО – 62,1 тис.грн;
- улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи доріг - 17,1 тис.грн;
- капітальний ремонт житлових будинків (покрівля) – 277,5 тис.грн;
- придбання обладнання для дитячих майданчиків – 56,9 тис.грн;
- погашення заборгованості по заробітній платі та нарахування на неї працівникам КП ДМР «Дніпродзержинськтепломережа» - 1490,0 тис.грн;
- роботи з реконструкції об'єкту: "Розчищення прорізі лівобережного каналу до Голубого озера "Реконструкція водопропускної споруди ПК16" м.Дніпродзержинськ – 21,5 тис.грн;
- заходи з провадження інформаційної системи транспорту – 120,0 тис.грн;
- інші видатки -35,4 тис.грн.
Директор департаменту фінансів Т.М. ШЕВЧЕНКО