Оголошення про проведення попередніх ринкових консультацій службою у справах дітей Кам`янської міської ради 2021 рік

опубліковано: 28 жовтня 2021 оновлено: 29 жовтня 2021

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення попередніх ринкових консультацій

службою у справах дітей Кам`янської міської ради

 

ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ: папір офісний А4 клас С+ 80 г/м2, пачка по
500 аркушів, біла

 

ДК021-2015: 30190000-7Офісне устаткування та приладдя різне

 

Служба у справах дітей Кам`янської міської ради оголошує про проведення попередніх ринкових консультацій для аналізу ринку.

Мета проведення: дотримання принципів здійснення закупівель, зокрема максимальної економії та ефективності, для оптимального визначення очікуваної вартості закупівлі та подальшого ефективного планування, успішного проведення процедури закупівлі для забезпечення потреб служби у 2021 році.

Термін проведення: з 20 жовтня по 28 жовтня 2021 року.

Публікація підсумків: 29 жовтня 2021 року.

Примітка: проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб`єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації (ч.4 ст.4 ЗУ "Про публічні закупівлі"). Проведення попередніх ринкових консультацій не зобов`язує службу надавати переваги учасникам ринку, що брали участь у таких консультаціях, та призначене виключно для визначення структури ринку, ступеню конкуренції та можливі варіанти предмету закупівлі з урахуванням інновацій та нових технічних рішень.

 

  1. Інформація про замовника закупівлі

 

1.1. Найменування: служба у справах дітейКам′янської міської ради.

1.2. ЄДРПОУ: 23928331.

1.3.Місцезнаходження:Україна, 51925, Дніпропетровська область,
м. Кам′янське, пр. Свободи, 2/1, ІІ поверх.

1.4. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок:

Горб Олександр Сергійович, уповноважена особа за проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, головний спеціаліст, бухгалтер служби у справах дітей Кам′янської міської ради.

Телефон:р.т. 0569560649

Е-mail:zavd22@ukr.net

Офіційний сайт Кам`янської міської ради: http://kam.gov.ua/

1.5. Категорія замовника: орган місцевого самоврядування.

 

  1. Інформація про предмет закупівлі

 

2.1. Найменування предмету закупівлі: Папір офісний А4 клас С+ 80 г/м2, пачка по 500 аркушів, біла

2.2.ДК 021:2015 30190000-7Офісне устаткування та приладдя різне

2.3. Обсяг закупівлі: 15 пачок по 500 арк.

2.4. Примітка: до вартості товару включається доставка.

2.5. Орієнтовний строк проведення закупівлі: листопад 2021 року
(за умови виділення коштів).

2.6. Тип договору: договір постачання товару.

2.7. Короткий опис характеристик:

Формат: А4;

Кількість аркушів у пачці 500;

Колір - білий.

Не менше класу С+ 80 г/м2 (щільність та товщина паперу має забезпечити двостороннє друкування без деформації паперу та просвічування друкованого тексту);

Більш детальні характеристики та переваги очікуємо із комерційними пропозиціями.

2.8. Оплата: розрахунки за товар здійснюються на підставі п.1 ст.49 Бюджетного Кодексу.

2.9. Поставка: за адресою: пр. Свободи, 2/1, ІІ поверх.

 

3. ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО КОНСУЛЬТУВАННЯ:

 

3.1. Комерційні пропозиції приймаються на електронну адресу: zavd22@ukr.net.

3.2. Питання та уточнення щодо попередніх ринкових консультацій очікуємо за телефоном р.т. 0569560649 та за вказаною адресою.

3.3. Підсумки попередніх ринкових консультацій із зазначенням найменування товару та цінового діапазону будуть публіковані 29.10.2021.