За період з 21.11.2016 по 27.11.2016

опубліковано: 28 листопада 2016 оновлено: 06 грудня 2016

Інформація про надходження та використання коштів міського бюджету

     1. За період з 21.11.2016 по 27.11.2016 (включно) відповідно до звіту управління Державної казначейської служби в місті про виконання місцевого бюджету за доходами до загального фонду міського бюджету надійшли кошти у сумі 35263,7 тис.грн, в тому числі офіційні трансферти − 9407,9 тис.грн.

     Власних доходів загального фонду отримано в сумі 25855,8 тис.грн, у тому числі:

- податку на доходи фізичних осіб – 6928,9 тис.грн;

- плати за землю – 17120,1 тис.грн;

- акцизного податку – 1255,7 тис.грн;

- єдиного податку – 332,0 тис.грн;

- інших надходжень − 219,1 тис.грн.

     2. За відповідний період за рахунок коштів міського бюджету та трансфертів з державного бюджету з урахуванням перехідного залишку здійснено фінансування видатків відповідно до поданих заявок головних розпорядників бюджетних коштів у сумі 36736,7 тис.грн, у тому числі:

     За рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам:

- закладам освіти та охорони здоров’я заробітна плата з нарахуваннями за ІІ половину листопада п.р. – 12110,2 тис.грн, оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 659,3 тис.грн;

- відшкодування вартості комунальних послуг та енергоносіїв пільговим категоріям населення – 7090,7 тис.грн;

- на виплату допомоги сім’ям з дітьми – 795,0 тис.грн;

- придбання підручників учням 4-х та 7-х класів – 21,8 тис.грн, придбання обладнання довгострокового користування (каток прасувальний, машина протирально-різальна, м’ясорубка, машина для переробки овочів, драбина тура з майданчиком) – 112,2 тис.грн, госптовари для НВК «Гармонія» - 12,2 тис.грн;

- інші видатки – 0,3 тис.грн.

     За рахунок коштів міського бюджету:

бюджетним установам міста на: заробітну плату з нарахуваннями за ІІ половину листопада п.р. – 4803,5 тис.грн, оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 1426,0 тис.грн, продукти харчування – 1095,3 тис.грн, медикаменти та перев’язувальні матеріали – 851,8 тис.грн, видатки на відрядження – 43,7 тис.грн, навчання на курсах – 11,1 тис грн., відшкодування вартості за пільгові медикаменти – 649,1 тис.грн, культурно-масові та святкові заходи, подарунки – 880,0 тис.грн, матеріальна допомога сім’ям з онкохворими дітьми – 23,0 тис.грн, малозабезпеченим верствам населення – 23,4 тис.грн, хворим на туберкульоз – 30,0 тис.грн, виплати учасникам АТО – 312,0 тис.грн, матеріальне забезпечення учнів ПТНЗ з числа дітей-сиріт – 42,3 тис.грн, страхування дітей-сиріт та стипендія відмінникам навчання – 6,5 тис.грн, паливно-мастильні матеріали та транспортні послуги – 28,4 тис.грн, канцтовари, госптовари, комплектуючі до комп’ютерної та оргтехніки, періодичні видання, марки, конверти – 86,3 тис.грн, вікна для закладів освіти та охорони здоров’я – 93.3 тис.грн, придбання оргтехніки для закладів освіти – 45,5 тис.грн, меблів – 20,0 тис.грн, спортінвентаря – 54,7 тис.грн, спортивні заходи – 51,2 тис.грн, послуги зв’язку – 74,5 тис.грн, послуги з охорони – 7,3 тис.грн, поточні ремонти обладнання та приміщень – 344,7 тис.грн, інструментальне обстеження будівлі – 59,4 тис.грн, вивіз ТПВ, дезроботи, послуги СЕС – 58,7 тис.грн, повірка та техобслуговування облікових та вимірювальних приладів – 102,5 тис.грн, типографські послуги – 11,9 тис.грн, інформаційні послуги – 3,9 тис.грн, програмне обслуговування – 7,4 тис.грн, аналіз води – 8,1 тис.грн, прання білизни – 6,0 тис.грн, виготовлення техдокументації – 10,6 тис.грн, протипожежна пропитка даху – 25,0 тис.грн, доставка підручників – 7,5 тис.грн, топографічно-геодезійна зйомка – 13,5 тис.грн, електронні ключі Медок - 3,9 тис.грн, атестація робочих місць – 3,0 тис.грн, придбання медичного обладнання (опромінювач фототерапевтичний для новонароджених, шприцевий насос для пологового відділення) – 64,4 тис.грн, робочий проект по капремонту лікарняного ліфта міської лікарні №5 – 12,8 тис.грн, придбання підручників для СЗШ №34 - 12,1 тис.грн, авторський нагляд капітального ремонту покрівлі СЗШ №34 – 6,2 тис.грн, технічний нагляд за капитальним ремонтом будівлі центру надання адміністративних послуг – 3,9 тис.грн; на виконання депутатських повноважень: надання матеріальної допомоги громадянам – 59,4 тис.грн, придбання матеріалів для проведення ремонтних робіт у санвузлах та умивальниках закладу СДНЗ №41 – 8,0 тис.грн, придбання спортивного комплексу – 34,0 тис.грн;

- надання коштів на фінансову підтримку на безповоротній основі: КП «Трамвай» – 500,0 тис.грн;

- поточний ремонт фасаду будівлі за адресою: просп.Т.Шевченка, буд.14 – 95,8 тис.грн;

- поточний ремонт дорожнього покриття на прибудинкових територіях міста, загального користування та спеціального призначення (в т.ч: технічний нагляд) – 774,1 тис.грн;

- технічне діагностування та позачерговий огляд пасажирських ліфтів для введення в експлуатацію – 23,4 тис.грн;

- приєднання до електричних мереж (зовнішнє освітлення) – 89,1 тис.грн;

- виконання робіт з поточного ремонту в квартирах учасників АТО – 35,0 тис.грн;

- ремонт та технічне обслуговування електромережі зовнішнього освітлення на вулицях загального користування та внутрішньо квартальних територіях (в т.ч: ПКД, експертиза) – 819,9 тис.грн;

- утримання насосної станції меліосистеми – 110,2 тис.грн;

- постійне обов’язкове аварійно-рятувальне обслуговування – 13,0 тис.грн;

- оплата держмита за придбання житла окремим категоріям громадян – 18,7 тис.грн;

- послуги щодо благоустрою: збирання та вивезення опалого листя, видалення сміття, дрібний поточний ремонт доріг (відсипка шлаком) – 135,4 тис.грн;

- утримання зелених насаджень загального користування на території міста – 291,3 тис.грн;

- реконструкція зовнішніх електричних мереж-ліній для електропостачання ДНЗ №22 «Казкова країна» (виготовлення ПКД) – 19,1 тис.грн;

- реконструкція будівель КЗ «СЗОШ №37» (авторський нагляд), КЗ «ДНЗ (ясла-садок) №4 (виготовлення ПКД) – 192,5 тис.грн;

- придбання житла окремим категоріям громадян на виконання заходів «Програми захисту прав дітей та розвитку сімейних форм виховання у м.Дніпродзержинську на 2016-2020 роки» - 866,0 тис.грн;

- поповнення статутного капіталу КП КМР «Екосервіс» - 379,8 тис.грн;

- інші видатки – 45,9 тис.грн.

     Директор департаменту фінансів                                   Т.М. ШЕВЧЕНКО