Звіт про результати періодичного відстеження результативності рішення виконавчого комітету міської ради від 25.04.2012 №137
З В І Т
періодичного відстеження результативності рішення виконавчого комітету міської ради від 25.04.2012 №137
«Про затвердження Порядку розрахунку компенсаційних виплат
за пільговий проїзд окремих категорій громадян підприємствам громадського транспорту за рахунок коштів субвенції з Державного бюджету України» (зі змінами, внесеними рішенням виконавчого комітету міської ради від 27.06.2012 №240)
Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується.
Рішення виконавчого комітету міської ради «Про затвердження Порядку розрахунку компенсаційних виплат за пільговий проїзд окремих категорій громадян підприємствам громадського транспорту за рахунок коштів субвенції з Державного бюджету України» (зі змінами)
Назва виконавця заходів з відстеження.
Департамент охорони здоров'я та соціальної політики Дніпродзержинської міської ради.
Цілі прийняття регуляторного акта.
Основною метою прийняття регуляторного акта є забезпечення пільгового перевезення окремих категорій громадян, які відповідно до чинного законодавства користуються таким правом та захист прав перевізників на отримання ними компенсації втрат від пільгового перевезення окремих категорій громадян.
Даний регуляторний акт спрямований на:
- захист прав споживачів транспортних послуг (громадян пільгових категорій) щодо попередження необґрунтованої відмови у наданні права на безоплатний проїзд міським електротранспортом та міським автотранспортом загального користування, який працює у звичайному режимі руху;
- визначення фактичних коефіцієнтів співвідношення кількості безплатних пасажирів до платних, фактичних обсягів компенсаційних виплат за пільгові перевезення пасажирів;
- забезпечення контролю за цільовим і ефективним використанням бюджетних коштів, спрямованих на компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян;
- вдосконалення відносин між органами міської ради та суб’єктами господарювання у сфері надання послуг з перевезення пільгової категорії громадян.
Строк виконання заходів з відстеження – з 04.04.2016 по 15.04.2016
Тип відстеження – періодичне відстеження.
Методи одержання результаті відстеження.
Оцінка результативності періодичного відстеження зазначеного регуляторного акта відбувалась за аналізом даних з фактичної кількості надання пільгових послуг та обсягів компенсаційних виплат перевізникам.
Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також засоби їх одержання.
Використано дані департаменту охорони здоров'я та соціальної політики про фінансування видатків на компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян, звіти про фактичну кількість виконаних оборотних рейсів та обсягів пасажироперевезень, які надано транспортним перевізником, розрахунки нарахувань компенсаційних виплат за пільговий проїзд окремих категорій громадян та наявність скарг щодо необґрунтованої відмови у наданні права на безоплатний проїзд міським електротранспортом та міським автотранспортом загального користування, який працює у звичайному режимі руху.
До уваги було взято результати проведення щоквартальних обстежень пасажиропотоку на міських маршрутах електро- та автотранспорту загального користування, які працюють у звичайному режимі руху з метою визначення фактичних коефіцієнтів співвідношення кількості безплатних пасажирів до платних.
Використано інформацію проведених перевірок:
- достовірності кількості перевезених платних пасажирів, наданих КП «Трамвай» в щомісячних звітах про фактичну кількість виконаних оборотних рейсів та обсягів пасажироперевезень;
- достовірності кількості перевезених пасажирів пільгової категорії, наданих у звіті по обліковій формі по Дніпродзержинській МДА.
Кількісні та якісні значення показників результативності дії регуляторного акта
Назва маршруту |
Загальна кількість перевезених пасажирів (кількість перевезених платних пасажирів та пасажирів, що користуються правом безоплатного проїзду) за квітень 2014 року, осіб |
Загальна сума нарахованих компенсаційних виплат за пільговий проїзд окремих категорій громадян за квітень 2014 року, грн. |
Загальна кількість перевезених пасажирів (кількість перевезених платних пасажирів та пасажирів, що користуються правом безоплатного проїзду) за квітень 2015 року, осіб |
Розрахункова сума компенсаційних виплат за пільговий проїзд окремих категорій громадян за квітень |
1. Трамвай (маршрути №№1,2,3,4) |
945156 |
978807,00 |
891783 |
899095,50 |
2. Автобусні маршрути №18А, №14 |
30011 |
40932,00 |
16438 |
36437,50 |
Здійснити аналіз враховуючи 2016 рік неможлива, у зв'язку з відсутністю субвенції з Держаного бюджету.
Аналізуючи дані таблиці стає зрозумілим, що кількість перевезених пасажирів, в тому числі пільговиків, зменшилась на 53373 особи (по трамвайним маршрутам) та на 13573особи (по автобусним маршрутам).
Така динаміка зменшення кількості перевезень обумовлена зменшенням кількості осіб, які мають право на безоплатний проїзд.
Скарг щодо необґрунтованої відмови у наданні права на безоплатний проїзд міським електротранспортом та міським автотранспортом загального користування, який працює у звичайному режимі руху до департаменту охорони здоров'я та соціальної політики не надходило.
Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеню досягнення визначених цілей.
Реалізація цього регуляторного акту в першу чергу сприяє цільовому використанню коштів субвенції з державного бюджету на компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян.
Результативність даного регуляторного акту відстежувалась за рахунок здійснення порівняльного аналізу фактичної кількості перевезених платних пасажирів та пасажирів, що користуються правом безоплатного проїзду та отримання перевізниками компенсації втрат від пільгового перевезення окремих категорій громадян.
Висновок.
Аналіз періодичного відстеження свідчить, що рішення виконавчого комітету міської ради «Про затвердження Порядку розрахунку компенсаційних виплат за пільговий проїзд окремих категорій громадян підприємствам громадського транспорту за рахунок коштів субвенції з Державного бюджету України» (зі змінами) є актуальним для подальшого удосконалення соціальної та економічної політики міста, якісного забезпечення прав споживачів транспортних послуг (громадян пільгових категорій) при наявності відповідної субвенції.
Міський голова А.Л.БІЛОУСОВ