Педагоги кам’янського дитсадка ділилися досвідом із колегами

опубліковано: 30 листопада 2016 оновлено: 30 листопада 2016

Керівникам закладів дошкільної освіти Кам’янського презентували досвід роботи з національно-патріотичного виховання дошкільного навчального закладу №22 «Казкова країна». Про це повідомили в департаменті з гуманітарних питань міської ради.

Завідувач Надія Лобко представила колегам систему національно-патріотичного виховання дітей через різні складові організації діяльності дитсадка. На екскурсії по групах керівники закладів дошкільної освіти проаналізували організацію розвивального середовища. На виставці вони ознайомилися з програмно-методичним забезпеченням освітнього процесу: необхідними програмами, навчально-методичною, художньою літературою, методичними розробками тощо.

У практичному блоці педагоги закладу представили різні форми роботи з дітьми, методи та засоби педагогічного впливу, види дитячої діяльності: у грі – шляхом організації і проведення творчих сюжетно-рольових та конструкторсько-будівельних ігор; у навчально-пізнавальній діяльності – через заняття різних видів і типів, гурткову та студійну, індивідуальну роботу; у художній діяльності – через розваги та свята; у руховій діяльності – через заняття з фізичної культури та музики, туристичні походи народознавчого та краєзнавчого спрямування, фізкультурні хвилинки і паузи на основі народних рухливих ігор та забав.

Також велика увага приділялась проведенню роботи народознавчого спрямування із залученням родин вихованців, адже налагодження взаємодії у тріаді «педагоги – діти – родини» дозволяє висувати єдині соціально-моральні, культурно-етичні вимоги до дітей, уникаючи подвійного стандарту.

Батьки дали високу оцінку відкритості адміністрації закладу в спілкуванні, прагненні до діалогу, конструктивним порадам у різних ситуаціях.

На завершення заходу педагоги та діти подарували гостям неймовірно яскравий і зворушливий концерт патріотичного спрямування, де яскраво продемонстрували свої творчі досягнення.

Освітяни наголошують, що національна самосвідомість і гідність, дбайливе ставлення до державної та рідної мови, історії, культури й традицій свого роду, народу і держави, любов до малої батьківщини, інтерес до міжнаціонального спілкування формуються за допомогою цілеспрямованого педагогічного впливу на дитину в умовах дошкільного закладу одночасно з повсякденним впливом батьків, усієї родини.