Школярів Кам’янського знайомили з історико-культурною спадщиною Криму
У контексті Стратегії сталого розвитку «Україна 2020», затвердженої Указом Президента України, особливу увагу приділено питанням, пов’язаним із життєдіяльністю переселенців з Автономної Республіки Крим.
Враховуючи, що на сьогодні єдність усіх громадян, згуртованість українського суспільства, незалежно від національностей, мови, віросповідання – це шлях до цілісності та єдності держави, Представництво Президента України в Автономній Республіці Крим запропонувало провести в закладах освіти заходи, спрямовані на популяризацію культурної та духовної спадщини народів Криму, їх цінностей.
На виконання даної пропозиції, для утвердження патріотизму, формування рис громадянина Української держави та глибокої поваги до історичної пам’яті, протягом жовтня-грудня в усіх освітніх закладах Кам’янського тривала освітньо-просвітницька робота, спрямована на популяризацію культурної та духовної спадщини народів Криму. Про це повідомили в департаменті з гуманітарних питань міської ради.
Було проведено численні конференції, інформаційно-літературні години, бесіди, заочні екскурсії історичними, культурними та архітектурними пам’ятками Кримського півострова, тематичні екскурсії «Співець Криму» до шкільної музейної кімнати Олександра Гріна в НВК №3, літературні години, присвячені письменнику, усні журнали «Цікаві маршрути Криму», конкурси малюнків тощо.
Також було організовано дні інформації, присвячені культурі кримськотатарського народу, історико-культурним пам’яткам та мистецькій спадщині народів Криму. Відбулися диспути з використанням кіно-, фото-, аудіо-, відеоматеріалів, книжково-ілюстративні виставки, перегляди історичної та художньої літератури.
Крім цього, в рамках відзначення Дня толерантності в окремих навчальних закладах міста пройшли години спілкування «Культура України – це культура її народів», бесіди «Міжетнічна толерантність».
На територію материкової частини України змушені були виїхати більше 20 тисяч мешканців Криму, які здебільшого живуть роз’єднано.