Звіт про результати періодичного відстеження результативності регуляторного акта - наказу депертаменту з гуманітарних питань міської ради від 12.10.2016 №123 аг зі змінами

опубліковано: 31 жовтня 2024 оновлено: 31 жовтня 2024

«Про затвердження розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» зі змінами, внесеними наказом департаменту з гуманітарних питань міської ради від 02.08.2018 №214-аг

1. Вид та назва регуляторного акту, результативність якого відстежується, дата його прийняття та номер

Наказ департаменту з гуманітарних питань Кам’янської міської ради  від 12 жовтня 2016 року № 123 аг «Про затвердження розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію»  зі змінами, внесеними  наказом департаменту з гуманітарних питань  міської ради  від 02.08.2018 №214-аг (далі – наказ).

2. Назва виконавця заходів з відстеження

Департамент освіти Кам’янської міської ради.

3. Мета прийняття акту

Врегулювання питання відшкодування запитувачами інформації витрат на копіювання або друк документів обсягом понад 10 сторінок, які надаються за запитом на інформацію департаментом освіти Кам’янської міської ради, як розпорядником інформації, в тому числі за запитами, адресованими запитувачами Кам’янській міській раді,  Кам’янському міському голові та заступникам міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради.

4. Строк виконання заходів з відстеження

Жовтень 2024 року.

5. Тип відстеження (базове, повторне або періодичне)

Періодичне.

6. Методи одержання результатів відстеження

Статистичний метод.

7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних

Відстеження результативності наказу здійснювалося шляхом кількісного аналізу запитів на публічну інформацію, що передбачали виготовлення копій документів  обсягом більше 10 сторінок.

8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта

Кількісні показники:

Кількість запитів, що передбачали виготовлення копій документів  обсягом більше 10 сторінок у паперовій  та електронній формі  

2022 рік

2023 рік

2024 рік (9 місяців)

7

 

3

0

Якісні показники -

забезпечено реалізацію  частини 2 та 3 статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей

Результати повторного відстеження наказу свідчать про те, що він має високий ступінь досягнення визначених цілей, дозволяє  уникнути  витрат бюджетних коштів на копіювання  (сканування)  документів  обсягом  понад 10 сторінок, забезпечивши при цьому безоплатне виготовлення гарантованого законодавством мінімуму копій документів (10 сторінок).

10. Висновок

Наказ департаменту з гуманітарних питань Кам’янської міської ради  від 12 жовтня 2016 року № 123 аг «Про затвердження розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» зі змінами, внесеними  наказом департаменту з гуманітарних питань  міської ради  від 02.08.2018 №214-аг, відповідає вимогам актів вищої юридичної сили та  не потребує внесення змін чи доповнень.

 

Міський голова                                                                   Андрій БІЛОУСОВ