За період з 29.08.2016 по 04.09.2016
Інформація про надходження та використання коштів міського бюджету
1. За період з 29.08.2016 по 04.09.2016 (включно) відповідно до звіту управління Державної казначейської служби в місті про виконання місцевого бюджету за доходами до загального фонду міського бюджету надійшли кошти у сумі 46191,4 тис.грн, в тому числі офіційні трансферти − 17129,3 тис.грн.
Власних доходів загального фонду отримано в сумі 29062,1 тис.грн, у тому числі:
- плати за землю – 17800,3 тис.грн;
- податку на доходи фізичних осіб – 8313,1 тис.грн;
- акцизного податку – 1803,4 тис.грн;
- єдиного податку – 247,9 тис.грн;
- інших надходжень − 897,4 тис.грн.
2. За відповідний період за рахунок коштів міського бюджету та трансфертів з державного бюджету з урахуванням перехідного залишку здійснено фінансування видатків відповідно до поданих заявок головних розпорядників бюджетних коштів у сумі 26599,4 тис.грн, у тому числі:
За рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам:
- закладам освіти заробітна плата з нарахуваннями звільненим працівникам – 10,8 тис.грн, оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 12,5 тис.грн, придбання плит електричних для ДНЗ №39 – 34,9 тис.грн, сухого басейну для ДНЗ№1 – 8,7 тис.грн;
- відшкодування пільговим категоріям населення вартості житлово-комунальних послуг та енергоносіїв – 2731,0 тис.грн;
За рахунок коштів міського бюджету:
- бюджетним установам міста на: заробітну плату з нарахуваннями звільненим працівникам – 22,7 тис.грн, оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 2585,0 тис.грн, медикаменти та перев’язувальні матеріали – 320,4 тис.грн, продукти харчування – 332,9 тис.грн, видатки на відрядження – 9,4 тис.грн, сплату податків – 4,4 тис.грн, стипендію учням ПТНЗ – 420,4 тис.грн, відшкодування вартості за пільгові медикаменти – 265,5 тис.грн, пільгові пенсії – 7,3 тис.грн, надання коштів на фінансову підтримку на безповоротній основі: громадським організаціям інвалідів та ветеранів – 31,3 тис.грн, КЗ «Дніпродзержинський академічний музично-драматичний театр ім. Л.Українки» - 1,0 тис.грн, СК «Прометей» - 91,1 тис.грн, органам самоорганізації населення – 118,5 тис.грн, КП «Трамвай» - 2 000,0 тис.грн, на виконання депутатських повноважень – 151,4 тис.грн (матеріальна допомога громадянам), допомога малозабезпеченим вествам населення – 100,1 тис.грн, заходи до Дня міста – 264,6 тис.грн, штампи та печатки – 95,8 тис.грн, паливно-мастильні матеріали 79,5 тис.грн, придбання канцтоварів, госптоварів, комплектуючих до оргтехніки, будматеріалів – 128,7 тис.грн, пластикові вікна для закладів освіти – 169,8 тис.грн, системи відео спостереження – 125,8 тис.грн, комп’ютерна техніка для закладів освіти – 48,0 тис.грн, спортінвентар – 15,4 тис.грн, послуги зв’язку – 28,1 тис.грн, поточний ремонт приміщень та обладнання – 724,7 тис.грн, дезінфекція, вивіз відходів, послуги СЕС – 59,5 тис.грн, охорона, оренда – 23,4 тис.грн, технічне обслуговування обладнання і приладів – 39,2 тис.грн, повірка облікових та вимірювальних приладів – 30,0 тис.грн, послуги охорони, оренда – 15,9 тис.грн, оренда авто, страховка – 20,2 тис.грн, програмне обслуговування, електронні ключі, цифровий підпис – 29,9 тис.грн, рекламні, інформаційні послуги – 63,1 тис.грн, пожежна та охоронна сигналізація – 79,8 тис.грн, доставка підручників закладам освіти – 10,2 тис.грн, протипожежна обробка приміщень – 12,8 тис.грн, послуги прання – 7,0 тис.грн, аналіз води – 7,6 тис.грн, виплати дітям-сиротам, придбання для них спортивної та шкільної форми – 24,6 тис.грн, курси з підвищення кваліфікації – 5,4 тис.грн, спортивні заходи – 9,9 тис.грн, відшкодування вартості соціальних послуг – 55,1 тис.грн, відшкодування вартості житлово-комунальних послуг пільговим категоріям населення – 76,8 тис.грн, придбання комп’ютера в зборі для департаменту з гуманітарних питань – 10,0 тис.грн, робочої станції для реєстрації місця проживання – 59,1 тис.грн, обладнання довгострокового користування для міської інформаційної служби – 35,0 тис.грн, капітальний ремонт покрівлі СЗШ №38 – 84,5 тис.грн, придбання підручників для СЗШ №25, 34, 37, 28, 30, гімназії №39 - 16,9 тис.грн;
- придбання обробленого деревяного бруса та крипільних деталей – 49,9 тис.грн;
- придбання скловолокна, гермобутіл 2М, клею СМ - 15,2 тис.грн;
- послуги з охорони гуртожитків – 114,1 тис.грн;
- водопостачання на цвинтарах - 11,8 тис.грн;
- поточний ремонт зупинок громадського транспорту – 84,2 тис.грн;
- поточний ремонт та технічне обслуговування зовнішнього освітлення на внутрішньоквартальних територіях – 657,5тис.грн;
- ремонт та технічне обслуговування електромережі зовнішнього освітлення на вулицях загального користування - 822,2 тис.грн;
- технічне обслуговування світофорних об"єктів та судоходної сигналізації – 214,6 тис.грн;
- технічний нагляд на об’єкті "поточниий ремонт дорожнього покриття на території загального користування та спеціального призначення" – 119,7 тис.грн;
- поточний ремонт дорожнього покриття на території загального користування та спеціального призначення – 4 257,1тис.грн;
- поточний ремонт перетину автодоріг з трамвайними коліями – 1 026,7 тис.грн;
- встановлення дорожних знаків – 483,2 тис.грн;
- технічне обслуговування каналізаційних систем на території загального користування – 133,3 тис.грн;
- оплата за виконані роботи з поточного ремонту в квартирах учасників АТО – 15,0 тис.грн;
- відшкодування КП «ГК «Зоря» на управління, утримання (експлуатаційну діяльність) транзитного містечка по бульв. Героїв – 30,5 тис.грн;
- оплата за послуги щодо очищування /дезроботи/ - 60,4 тис.грн;
- викошування карантинних трав – 56,9 тис.грн;
- ліквідація наслідків надзвичайних ситуацій (постійне, обов'язкове аварійно-рятувальне обслуговування) – 13,0 тис.грн;
- придбання дитячих майданчиків – 69,0 тис.грн; - виготовлення ПКД по обєкту капітальний ремонт житлових будинків – 65,6 тис.грн;
- придбання матеріалів по капітальному ремонту житлових будівель (покрівля) – 148,1 тис.грн;
- будівництво кладовища в лівобережній частині міста (в т.ч. ПКД) – 1 475,5 тис.грн;
- реконструкція житлових будинків, розташованих в селищі Світле, (система газопостачання, опалення та гарячого водопостачання) (в т.ч. коригування кошторисної документації) – 545,3 тис.грн;
- поточний ремонт багатоквартирних житлових будинків (в т.ч. ОСББ та гуртожитків) КП ДМР «Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду» – 3 966,8 тис.грн;
- на оплату різниці у вартості енергоносіїв через підвищення тарифу за електроенергію КП ДМР «Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду» – 300,0 тис.грн;
- для виплати заборгованості по заробітній платі з нарахуванням 22% КП ДМР «Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду» - 100,0 тис.грн;
- інші видатки – 48,2 тис.грн.
Директор департаменту фінансів Т.М. ШЕВЧЕНКО