У Кам`янському ЦНАП впроваджують настільний термінал електронної черги

опубліковано: 05 вересня 2017 оновлено: 05 вересня 2017

Департамент муніципальних послуг та регуляторної політики продовжує вдосконалювати роботу міського Центру надання адмінпослуг. Днями у Дніпровській філії ЦНАП тестували настільний термінал електронної черги, розташований на рецепції біля адміністратора.

Раніше у Центрі працював тільки один термінал електронної черги – в залі інформування та очікування. Клієнти, які вже не вперше відвідували ЦНАП, користувались ним без допомоги адміністратора. Але багато хто з громадян потребував консультації.

Фахівці сподіваються, що розміщення додаткового моноблоку електронної черги допоможе адміністратору швидше консультувати громадян, не покидати рецепції для допомоги в отриманні талонів черги, що відповідним чином вплине на зменшення загального часу перебування клієнтів у Центрі.

Відтепер такий підхід планують запровадити по всій мережі ЦНАП у місті.