За період з 28.08.2017 по 03.09.2017
Інформація про надходження та використання коштів міського бюджету
1. За період з 28.08.2017 по 03.09.2017 (включно) відповідно до звіту управління Державної казначейської служби в місті про виконання місцевого бюджету за доходами до загального фонду міського бюджету надійшли кошти у сумі 55874,5 тис.грн, у т.ч. офіційні трансферти з обласного та Державного бюджетів – 17413,2 тис.грн.
Власних доходів загального фонду отримано в сумі 38461,3 тис.грн, у тому числі:
- податку на доходи фізичних осіб – 4549,9 тис.грн;
- плати за землю – 30933,5 тис.грн;
- акцизного податку з роздрібного продажу підакцизних товарів – 2260,3 тис.грн;
- єдиного податку – 301,2 тис.грн;
- податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки,
- 118,4 тис.грн;
- інших надходжень – 298,0 тис.грн.
2. За відповідний період за рахунок коштів міського бюджету та трансфертів з державного бюджету здійснено фінансування видатків відповідно до поданих заявок головних розпорядників бюджетних коштів у сумі 38786,9 тис.грн, у тому числі:
За рахунок коштів міського бюджету:
- бюджетним установам міста на: оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 90,7 тис.грн, медикаменти та перев’язувальні матеріали – 30,7 тис.грн, проведення заходів – 41,3 тис.грн, виплати обдарованим спортсменам -112,0 тис.грн, дітям – сиротам – 44,2 тис.грн, придбання комплектів шкільного приладдя дітям - сиротам до 1 вересня – 38,7 тис.грн, надання матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення – 130,4 тис.грн, надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату житлово-комунальних послуг – 57,7 тис.грн, надання соціальних послуг фізичним особам – 96,2 тис.грн, придбання канцелярських та господарських товарів – 181,8 тис.грн, медичних бланків – 15,2 тис.грн, комплектуючих до комп’ютерної техніки – 31,3 тис.грн, послуги охорони – 114,1 тис.грн, інформаційні послуги – 38,0 тис.грн, видатки на відрядження – 158,3 тис.грн, придбання змінних фільтрів для води, стерилізаторів - 120,3 тис.грн, металопластикових вікон, дверей – 313,0 тис.грн, камер відеоспостереження – 82,0 тис.грн, будівельних матеріалів – 32,7 тис.грн, послуги зв’язку – 56,1 тис.грн, інтернет – 22,3 тис.грн, оплата комунальних послуг (вивіз твердих побутових відходів та інше) – 159,2 тис.грн, профдезінфекція – 49,4 тис.грн, профілактика газу – 5,5 тис.грн, підключення до мережі інтернет – 13,8 тис.грн, встановлення та обслуговування тривожної кнопки – 36,1 тис.грн, протипожежні заходи – 86,5 тис.грн, аналіз води – 26,9 тис.грн, прання білизни – 19,6 тис.грн, поточний ремонт приміщень установ освіти – 375,3 тис.грн, заміна опору ізоляції – 11,1 тис.грн, повірка теплового лічильника – 5,7 тис.грн, атестація робочих місць – 6,6 тис.грн, обслуговування ремонт, заправка оргтехніки – 10,6 тис.грн, підвезення дітей автобусом – 16,8 тис.грн, техобслуговування газового обладнання – 53,6 тис.грн, миючі засоби – 85,0 тис.грн, поточний ремонт ультразвукового апарату – 27,0 тис.грн, автомобіля – 17,4 тис.грн, техобслуговування ліфтів – 46,7 тис.грн, страхування автомобілів – 8,4 тис.грн, обслуговування ліфтів – 47,5 тис.грн, програмне обслуговування – 21,7 тис.грн, інші послуги сторонніх організацій – 180,8 тис.грн, оплата за навчання – 62,8 тис.грн, податки – 4,0 тис.грн - надання коштів на фінансову підтримку на безповоротній основі: КП КМР «Трамвай» - 1 047,2 тис.грн; КЗ «Дніпродзержинський академічний музично-драматичний театр ім. Л.Українки» – 173,6 тис.грн;
- на виконання депутатських повноважень депутатами міської ради: придбання обладнання та матеріалів для установ освіти – 776,3 тис.грн, вікон метало пластикових, матраців ортопедичних, тумбочок - 88,5 тис.грн, принтера – 5,1 тис.грн, газонокосилки – 5,0 тис.грн для установ охорони здоров’я, обладнання для сенсорної кімнати – 38,4 тис.грн, надання матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення – 15,5 тис.грн, придбання піску на дитячі майданчики - 7,0 тис.грн; придбання лавочок – 23,6 тис.грн; поточний ремонт електромереж зовнішнього освітлення – 39,7 тис.грн; придбання гойдалки подвійної, каруселі, спортивного комплексу, лавок металевих – 54,8 тис.грн; ремонт покрівлі – 70,6 тис.грн; ремонт ліфту – 11,0 тис.грн;
- проведення капітальних ремонтів в закладах освіти – 479,7 тис.грн;
- капітальний ремонт приміщення міської ради – 149,3 тис.грн;
- придбання дитячих майданчиків – 284,4 тис.грн;
- придбання лавок - 242,6 тис.грн;
- придбання спортивних виробів та обладнання для людей з обмеженими фізичними можливостями – 571,5 тис.грн;
- придбання насосів – 198,1 тис.грн;
- послуги з поточного ремонту дорожнього покриття – 8 053,4 тис.грн;
- нанесення дорожньої розмітки – 53,5 тис.грн;
- встановлення дорожніх знаків – 51,3 тис.грн;
- улаштування покриття з фігурних елементів мощення на території міста – 199,0 тис.грн;
- технічне обслуговування каналізаційних систем (закритого типу) загального користування – 731,9 тис.грн;
- поточний ремонт мереж водопостачання, водовідведення, електропостачання та їх аварійне обслуговування – 1 231,6 тис.грн;
- освітлення міста – 454,1 тис.грн;
- поточний ремонт зовнішнього освітлення на вулицях загального користування – 960,3 тис.грн;
- послуги з охорони будівель – 129,3 тис.грн;
- оплата за послуги щодо очищення (дезроботи) – 37,7 тис.грн;
- утримання зелених насаджень на території міста – 1 434,2 тис.грн;
- придбання саджанців квітів – 180,0 тис.грн;
- викошування газонів та карантинних трав – 223,7 тис.грн;
- послуги щодо підмітання, прибирання сміття в місті – 573,4 тис.грн;
- послуги з утримання фонтанів на території міста – 112,9 тис.грн;
- капітальний ремонт фонтану, розташованого в сквері навпроти кінотеатру ім.Т.Г.Шевченко – 393,1 тис.грн;
- монтаж металевих конструкцій – 92,2 тис.грн;
- придбання декоративних виробів та металевих кронштейнів – 36,8 тис.грн;
- послуги щодо санітарного утримання території зони відпочинку – 222,1 тис.грн;
- капітальний ремонт житлових будинків – 2 467,5 тис.грн;
- послуга по догляду за кладовищами: санітарне утримання – 508,4 тис.грн;
- охорона кладовищ – 161,4 тис.грн;
- придбання надгробних плит з установкою – 96,0 тис.грн;
- ліквідація стихійних звалищ – 37,0 тис.грн;
- засипка погребів – 60,0 тис.грн;
- забезпечення екологічно безпечного збирання, перевезення та захоронення відходів – 140,4 тис.грн;
- ліквідація наслідків надзвичайних ситуацій (постійне, обов'язкове аварійно-рятувальне обслуговування) – 13,7 тис.грн;
- поповнення статутного капіталу: КП КМР «Інформаційні системи» − 120,0 тис.грн; КВП КМР «Міськводоканал» - 9 330,0 тис.грн; КП КМР «Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду» - 3 206,4 тис.грн.
- інші – 8,7 тис.грн.
Директор департаменту фінансів міської ради Л.Ф. ШЕВЧЕНКО