За період з 03.10.2016 по 09.10.2016

опубліковано: 05 жовтня 2016 оновлено: 17 жовтня 2016

Інформація про надходження та використання коштів міського бюджету

     1. За період з 03.10.2016 по 09.10.2016 (включно) відповідно до звіту управління Державної казначейської служби в місті про виконання місцевого бюджету за доходами до загального фонду міського бюджету надійшли кошти у сумі 41191,9 тис.грн, в тому числі офіційні трансферти − 32392,9 тис.грн.

     Власних доходів загального фонду отримано в сумі 8799,0 тис.грн, у тому числі:

- податку на доходи фізичних осіб – 6833,0 тис.грн;

- єдиного податку – 931,6 тис.грн;

- плати за землю – 840,9 тис.грн; -

інших надходжень − 193,5 тис.грн.

     2. За відповідний період за рахунок коштів міського бюджету та трансфертів з державного бюджету з урахуванням перехідного залишку здійснено фінансування видатків відповідно до поданих заявок головних розпорядників бюджетних коштів у сумі 27706,7 тис.грн, у тому числі:

За рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам:

- на виплату допомоги сім’ям з дітьми – 17874,3 тис.грн, поштові витрати – 3,8 тис.грн;

- інші видатки – 9,3 тис.грн.

За рахунок коштів обласного бюджету:

- на виконання депутатських повноважень депутатів обласної ради Захорольського О.І., Плахотнік О.О: для надання матеріальної допомоги громадянам – 28,0 тис.грн, для облаштування кабінету логопеда в ДНЗ-ЦРД №31 «Барвінок» – 14,7 тис.грн.

За рахунок коштів міського бюджету:

- бюджетним установам міста на: оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 924,0 тис.грн, медикаменти та перев’язувальні матеріали – 20,3 тис.грн, продукти харчування – 24,8 тис.грн, сплату податків – 3,0 тис.грн, відшкодування вартості соціальних послуг – 76,8 тис.грн, заходи до Дня усиновлення – 11,0 тис.грн, поштові витрати – 6,2 тис.грн, поховання учасника АТО – 2,0 тис.грн, матеріальна допомога демобілізованим – 160,0 тис.грн, виплата сім’ям загиблих в АТО – 192,0 тис.грн, паливно-мастильні матеріали – 20,0 тис.грн, канцтовари - 2,2 тис.грн, навчання на курсах – 1,1 тис.грн, придбання операційних столів для міської лікарні №9 – 178,2 тис.грн, обстеження технічного стану будівлі та виконання робочого проекту капітального ремонту даху спортзалу СЗШ №9 – 146,7 тис.грна придбання офісної техніки для відділу реєстрації Заводської районної адміністрації – 10,0 тис.грн, проектно-вишукувальні роботи по капітальному ремонту центру надання адміністративних послуг – 25,1 тис.грн;

- надання коштів на фінансову підтримку на безповоротній основі СК «Прометей» - 28,0 тис.грн, організації ветеранів України – 40,7 тис.грн, КП «Трамвай» - 1 566,2 тис.грн;

- на виконання депутатських повноважень: матеріальна допомога громадянам – 25,0 тис.грн, металопластикові вікна, меблі та спортінвентар для ДНЗ № 36 – 51,1 тис.грн, металопластикові вікна для ДНЗ №24 – 11,7 тис.грн, меблі для ліцею НІТ – 53,7 тис.грн, зварювальний напівавтомат та зварювальні інвертори для професійного ліцею – 15,6 тис.грн, металопластикові вікна для НВК №3, 24, СЗШ №18 – 121,1 тис.грн, спортінвентар для СЗШ №29 – 5,0 тис.грн, двері для класного кабінету та облаштування кабінетів у СЗШ №22 – 24,0 тис.грн, холодильник для НВК №7 – 26,0 тис.грн; канцтовари для СЗШ №19 – 11,5 тис.грн, обладнання для санвузлів в СЗШ №28 – 5,0 тис.грн, оздоблювальні роботи в спортзалі СЗШ №18 - 47,7 тис.грн;

- придбання металевих лавок зі спинкою – 49,9 тис.грн;

- поточний ремонт покрівель житлових будинків – 41,4 тис.грн;

- послуги з охорони гуртожитків, будівель – 110,4 тис.грн;

- освітлення міста – 37,9 тис.грн;

- поточний ремонт перетину автодоріг з трамвайними коліями – 491,0 тис.грн;

- поточний ремонт дорожнього покриття на території міста – 4 036,3 тис.грн;

- санітарне утримання міста – 781,2 тис.грн;

- громадські роботи – 9,0 тис.грн;

- авторський та технічний нагляд по об’єкту: «Капітальний ремонт житлових будинків (ліфти)» - 96,3 тис.грн;

- інженерне забезпечення спостережень та постійного контролю за становищем зсувонебезпечних територій, будинків, споруд та режимом підземних вод у районі Шамишиної балки – 62,8 тис.грн;

- придбання металевих баків для збору твердих побутових відходів – 196,3 тис.грн;

- інші видатки – 28,4 тис.грн.

            Директор департаменту фінансів                      Т.М. ШЕВЧЕНКО