За результатами громадського дослідження ЦНАП Кам’янського – перший в Україні
4 вересня у Києві Центр політико-правових реформ презентував результати досліджень, які були проведені за підтримки Європейського Союзу протягом березня-липня 2019 року та присвячені роботі та якості надання послуг центрами надання адміністративних послуг в Україні. ЦНАП Кам’янського посіли І місце у рейтингу.
У рамках досліджень було опитано 3434 респондента. Експерти презентували результати трьох досліджень.
- Загальнонаціональне соціологічне опитування про якість надання послуг у ЦНАП, проведене Фондом «Демократичні ініціативи» імені Ілька Кучеріва спільно з соціологічною службою Центру Разумкова.
- Експертний моніторинг ЦНАП у 30 найбільших містах та 20 ОТГ, проведений експертами Мережі UPLAN.
- Соціологічне опитування споживачів послуг про якість надання послуг у ЦНАП у 30 найбільших містах, проведене Фондом «Демократичні ініціативи» імені Ілька Кучеріва.
За результатами громадських досліджень ЦНАП Кам’янського мають найвищий рівень інтегрованості послуг серед 30 найбільших міст України та очолили перше місце рейтингу.
Дані моніторингу по ЦНАПу Кам’янського показали, що 87,9% громадян звертаються за отриманням послуг, а 12,1% – за консультацією.
Наведемо результати відповідей на кілька тем опитувань:
На питання «Чи вирішили Ви своє питання у ЦНАП?» респонденти відповіли:
75,9% – так, повністю вирішене;
24,1% – ще не вирішене, але знаходиться у процесі вирішення
і 0% – ні, питання не вирішене.
Скільки часу довелося чекати у черзі?
25,4% – чекати не довелося
42,3% – до 10 хвилин
29,6% – до 20 хвилин
2,8% – до 30 хвилин.
На скільки задоволені привітністю персоналу ЦНАПу:
77,5% – повністю задоволений;
22,5% – переважно задоволений;
0% – переважно не задоволений та зовсім не задоволений.
На скільки задоволені компетентністю працівників ЦНАПу:
76,1% – повністю задоволений;
23,9% – переважно задоволений;
0% – переважно не задоволений та зовсім не задоволений.
На скільки задоволені станом приміщення ЦНАПу та зручністю приміщення для осіб з обмеженими можливостями:
93% – повністю задоволений;
7% – переважно задоволений;
0% – переважно не задоволений та зовсім не задоволений.
Оцінка громадян в цілому роботи ЦНАПу за 5-ти бальною шкалою становить 4,6.
71,7% опитаних цікавиться інформацією про ЦНАП перед його відвідуванням, з яких 98,5% – повністю задоволені отриманою інформацією.
В адміністрації ЦНАПу Кам’янського зазначили: вони завжди радо приймають участь у незалежних дослідженнях роботи Центру, які проводять громадські інституції. Адже, це певним чином є оцінкою їхньої роботи та індикатором питань, до яких треба долучити більше зусиль. А також подякували за гарну мотивацію ЦНАПу до розвитку та максимальної клієнтоорієнтованості на потреби громадян.
