Дошкілля – фундамент Нової української школи
У Кам’янському наприкінці року на базі НВК №25 «Волошка» у формі методичного мосту було проведено чергове засідання об’єднання вихователів-методистів закладів дошкільної освіти «Нові виклики наступності дошкільної і початкової освіти: оцінюємо, розмірковуємо, упроваджуємо».
«Дошкілля – фундамент Нової української школи» окреслила актуальність теми заступник начальника відділу освіти департаменту з гуманітарних питань Кам’янської міської ради Юлія Попова. Реалізація принципів перспективності й наступності у НВК №25 «Волошка» в дошкільній та початковій ланках освіти полягає у забезпеченні єдності, взаємозалежності та узгодженості мети, змісту, форм і методів організації освітнього процесу. Зі своїм досвідом роботи поділилися педагоги комплексу.
Директор НВК №25 Тамара Кульчиковська ознайомила учасників із сучасним освітнім простором дошкільної та початкової ланок. Вихователь-методист закладу провела інтерактивну форму роботи «Килимок ідей», на якому педагоги були експертами, рецензентами та упроваджувачами нових викликів наступності, визначили складові професійної компетентності вихователів дошкільних закладів освіти та вчителів початкової школи НУШ. Від педагогів закладу отримали корисні поради – лайфхаки продуктивності «Від педагогічної співпраці до педагогіки партнерства».
Цікава практична частина зустрічі: вихователі поділилися впровадженням освітньої програми «Впевнений старт» у практику роботи з дітьми старшого дошкільного віку, практичний психолог провела психологічну розминку від НУШ, а вчителі 1-А та 2-А класів показали відрізки уроків з предмету української мови та інтегрованого курсу «Я досліджую світ» по Новій українській школі. Девізом спільної співпраці були слова Генрі Форда: «Збиратися разом – це початок, триматися разом – це процес, працювати разом – це успіх».
Наприкінці вихователі-методисти та педагоги комплексу обмінялися отриманою інформацією та розробили рекомендації «Шляхи забезпечення ефективної наступності між дошкільною та початковою освітою відповідно до засад Нової української школи».


