До уваги мешканців міста!

опубліковано: 08 вересня 2016 оновлено: 08 вересня 2016

Тимчасова депутатська комісія з питань взаємовідносин споживачів з ТОВ "Дніпропетровськгаз збут" спільно  з представниками НКРЕКП  проведе прийоми  громадян щодо проблемних питань у сфері газопостачання.

Прийоми відбудуться 14 та 28 вересня у приміщенні міськгазу (провулок Цегельний, 3), з 10-00 до 16-00.

Для того, щоб потрапити на прийом, споживачам обов’язково необхідно попередньо записатись. Це можливо зробити за адресою: вулиця Спортивна, 19. Також з приводу запису на прийом можна звернутись до депутатів округу.

Першочергово розглядатимуться питання:

-       споживачів, які вже зверталися до тимчасової депутатської комісії, але їх питання не вирішені в повному обсязі;

-       відмови у встановленні нових лічильників газу споживачам, що споживають газ комплексно, після проведення повірки та визнання лічильника газу непридатним до використання. Вимога придбати лічильник за власні кошти. Нарахування за нормами  в період відсутності газового лічильника з вини газорозподільного підприємства;

-       незрозумілих нарахувань споживачам з лічильником газу за період 2015-2016 року. Відмова у наданні інформації для якісного звіряння заборгованості;

-       припинення газопостачання  по стояку за борги або через технічні зауваження сусідів;

-     припинення газопостачання за борги без письмового попередження. Відмова у складанні договору про реструктуризацію заборгованості;

-       вимоги  міськгазу сплатити будь які послуги;

-       питання корупції та порушення чинного законодавства за наявністю документальних доказів.

На прийомі не будуть розглядатись питання високої ціни на газ, якості газу, пропозиції щодо зміни законодавства в цій сфері, вимоги емоційного та неконструктивного характеру, питання загально будинкових лічильників газу. Також не розглядаються заяви споживачів на встановлення лічильників за кошти міськгазу, якщо використовується лише плита. З питаннями, які стосуються соціального захисту, тимчасова депутатська комісія рекомендує звертатися до відділу соціального захисту міської ради.

Для ефективності проведення прийому кожний споживач отримує можливість викласти своє питання протягом 5-10 хвилин. При собі бажано мати попередньо складену заяву до депутатської комісії.