Головний бухгалтер
опубліковано:
10 липня 2016
оновлено:
10 жовтня 2024
ЧЕРНЯВСЬКА Валентина Володимирівна
Телефон: 0673260855
Кабінет: 12
Адреса: 51900, м. Кам`янське, просп.В.Стуса,10/12
Освіта: Вища
Посада: Головний бухгалтер департаменту муніципальних послуг та регуляторної політики міської ради
Посадова інструкція головного бухгалтера департаменту муніципальних послуг та регуляторної політики Кам’янської міської ради 1. Загальна інформація Категорія посади в органах місцевого самоврядування Шоста категорія Посада Головний бухгалтер Найменування структурного підрозділу1 - Найменування виконавчого органу Департамент муніципальних послуг та регуляторної політики Посада безпосереднього керівника Директор департаменту Посада керівника структурного підрозділу1 - Керівник виконавчого органу Директор департаменту Посада особи, яка здійснює координацію діяльності Перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради 2. Мета посади Організація ведення бухгалтерського обліку та фінансової звітності департаменту у порядку, встановленому законодавством, планово–фінансової роботи з метою забезпечення ефективного і цільового використання коштів в департаменті. 3. Основні посадові обов'язки 1. Забезпечення організації та ведення бухгалтерського обліку відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку, в тому числі з використанням уніфікованої автоматизованої системи бухгалтерського обліку і звітності. 2. Складання та подання на підставі даних бухгалтерського обліку фінансової та бюджетної звітності до Державного казначейства України через автоматизовану систему «Є-звітність»; звітності до Пенсійного фонду України, Державної податкової служби України та органів державної статистики, іншої звітності в установлені строки користувачам. 3. Здійснення контролю за своєчасністю, повнотою оприлюднення інформації на єдиному веб-порталі використання публічних коштів Є-data. 4. Планування та розроблення поточних планів асигнувань, складання кошторисів витрат за відповідними кодами програмної класифікації видатків місцевого бюджету. Складання та формування довідки про внесення змін до кошторисів та планів асигнувань, які надаються до органів Державної казначейської служби України. 5. Складання бюджетних запитів, що містять пропозиції з відповідним обґрунтуванням щодо обсягу бюджетних коштів, необхідних для його діяльності на наступні бюджетні періоди. Складання паспортів бюджетних програм, що визначають мету, завдання, результативні показники та інші характеристики бюджетної програми місцевого бюджету відповідно до бюджетного призначення, встановленого рішенням про місцевий бюджет. 6. Складання штатного розпису департаменту та подання його на затвердження міському голові. Внесення своєчасних змін до штатного розпису у разі внесення відповідних змін. 7. Забезпечення нарахування заробітної плати працівникам департаменту. Здійснення контролю за використанням фонду оплати праці, встановленням посадових окладів, правильністю нарахування, перерахування податків до бюджету та інших платежів. 8. Забезпечення контролю і відображення на рахунках бухгалтерського обліку господарських операцій, надання оперативної інформації, складання та подання зведеної бухгалтерської звітності встановленим органам у відповідні терміни. 9. Забезпечення проведення інвентаризації грошових, товарно-матеріальних цінностей, основних фондів, розрахунків і здійснення платіжних зобов'язань. 10. Забезпечення ефективного та цільового використання бюджетних коштів. 11. Здійснення інших функцій, передбачених законодавством та пов’язаних з реалізацією наданих повноважень. 4. Права 1. Одержувати в установленому порядку від місцевих органів державної виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб, громадських організацій, підприємств, установ і організацій документи, матеріали та інформацію, необхідні для виконання покладених на нього обов’язків. 2. Вносити на розгляд директора департаменту пропозиції, доповідні записки з питань бухгалтерського обліку. 3. Обробляти персональні дані відповідно до законодавства з питань захисту персональних даних для виконання покладених на нього повноважень. 4. Скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції. 5. Забезпечення виконання інших доручень, директора департаменту; заступника директора департаменту. 6. Вивчати передовий досвід та впроваджувати інновації на практиці. 5. Зовнішня службова комунікація Державна податкова служба України, Пенсійний фонд України, Кам’янська міська рада, виконавчі органи Кам’янської міської ради, підприємства, установи та організації незалежно від форм власності. 6. Умови служби 1. Дотримання вимог антикорупційного законодавства, правил внутрішнього трудового розпорядку, правил етичної поведінки, регламентів міської ради та виконавчих органів міської ради, виконавської дисципліни. 2. Додержання вимог законодавства про захист персональних даних, недопущення розголошення, заміни, спотворення або втрати персональних даних, які довірено або які відомі у зв’язку з виконанням професійних, службових або трудових обов’язків. 3. Забезпечення виконання інших завдань в межах компетенції департаменту, доручень керівництва міської ради. 4.Можливі короткострокові відрядження в межах України та закордон.
1.