Головний спеціаліст відділу регуляторної політики та правової роботи
опубліковано:
10 липня 2016
оновлено:
10 жовтня 2024
БОНДАРЕНКО Катерина Ігорівна
Телефон: 0673260855
Кабінет: 2
Адреса: 51900, м. Кам`янське, просп.В.Стуса,10/12
Посада: Головний спеціаліст відділу регуляторної політики та правової роботи департаменту муніципальних послуг та регуляторної політики міської ради
Посадова інструкція головного спеціаліста відділу регуляторної політики та правової роботи департаменту муніципальних послуг та регуляторної політики Кам’янської міської ради 1. Загальна інформація Категорія посади в органах місцевого самоврядування Шоста категорія Посада Головний спеціаліст Найменування структурного підрозділу1 Відділ регуляторної політики та правової роботи Найменування виконавчого органу Департамент муніципальних послуг та регуляторної політики Посада безпосереднього керівника Начальник відділу Посада керівника структурного підрозділу1 Начальник відділу Керівник виконавчого органу Директор департаменту Посада особи, яка здійснює координацію діяльності Перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради 2. Мета посади Забезпечення організації заходів щодо реалізації державної кадрової політики та з питань служби в органах місцевого самоврядування в департаменті, ведення встановленої звітно-облікової документації, підготовки державної статистичної звітності з кадрових питань департаменту. 3. Основні посадові обов'язки 1. Ведення табелю обліку робочого часу працівників департаменту. 2. Забезпечення: підготовки наказів по департаменту з кадрових питань (особового складу) (про прийняття на роботу, звільнення, надання відпустки, відрядження тощо) на підставі доповідних записок, заяв працівників та інших документів; реєстрації та ведення обліку наказів з особових питань, основної діяльності, про відпустки та з адміністративно-господарських питань; формування, обробки, обліку зберігання та обмеження доступу особових справ працівників департаменту відповідно до вимог законодавства про захист персональних даних; ведення обліку, внесення відповідних записів, зберігання трудових книжок працівників департаменту (за їх бажанням) згідно з вимогами законодавства у сфері захисту персональних даних. здійснення обробки персональних даних з метою реалізації трудових відносин, відносин у сфері управління персоналом. 3. У межах компетенції та за дорученням керівника готує у визначеному законодавством порядку документи про притягнення працівників департаменту до дисциплінарної відповідальності. 4. Видає довідки з місця роботи. Готує у межах компетенції документи щодо призначення пенсій. 5. Організація роботи щодо: стажування працівників департаменту; ознайомлення працівників департаменту з посадовими інструкціями; оформлення документів про присвоєння відповідних рангів посадовим особам департаменту; обчислення стажу державної служби. 6. Здійснення аналізу використання відпусток, ведення їх обліку та формування графіку відпусток працівників департаменту; забезпечення організаційних заходів щодо проведення щорічної оцінки виконання посадовими особами покладених на них обов’язків і завдань департаменту та щодо формування кадрового резерву департаменту; контроль за встановленням надбавок за вислугу років в органах місцевого самоврядування. 7. Забезпечення в день звільнення видачу працівникові копії наказу про звільнення; обліку трудової діяльності працівника відповідно до вимог чинного законодавства. 8. Забезпечення ведення військового обліку військовозобов’язаних і призовників та бронювання військовозобов’язаних в департаменті. 9. Здійснення розгляду пропозицій, заяв, скарг громадян, надання роз’яснення з питань, що належать до його компетенції. 10. Здійснення інших функцій, передбачених законодавством та пов’язаних з реалізацією наданих повноважень. 4. Права 1. Одержувати в установленому порядку від місцевих органів державної виконавчої влади та органів місцевого самоврядування їх посадових осіб, громадських організацій, підприємств, установ і організацій документи, матеріали та інформацію, необхідні для виконання покладених на нього обов’язків. 2. Взаємодіяти зі спеціалістами виконавчих органів міської ради, підприємств, установ та організацій міста всіх форм власності (за погодженням з їх керівниками) з питань, що належать до компетенції відділу та приймати участь у роботі комісій, груп та інших об’єднань, у нарадах, зборах та засіданнях з питань, пов’язаних з функціональними обов’язками. 3. Вносити на розгляд керівництва пропозиції щодо удосконалення своєї роботи та роботи відділу. 4. Вивчати передовий досвід та впроваджувати інновації на практиці. 5. Зовнішня службова комунікація Дніпропетровська обласна та Кам’янська районна державні адміністрації, підприємства, установи та організації незалежно від форм власності. 6. Умови служби 1. Дотримання вимог антикорупційного законодавства, правил внутрішнього трудового розпорядку, правил етичної поведінки, регламентів міської ради та виконавчих органів міської ради, виконавської дисципліни. 2. Додержання вимог законодавства про захист персональних даних, недопущення розголошення, заміни, спотворення або втрати персональних даних, які довірено або які відомі у зв’язку з виконанням професійних, службових або трудових обов’язків. 3. Забезпечення виконання інших завдань та функцій в межах компетенції департаменту, доручень керівництва міської ради. 4. Можливі короткострокові відрядження в межах України та закордон.
1. Посадова інструкція