Заступник начальника відділу, юрисконсульт відділу регуляторної політики та правової роботи

опубліковано: 10 липня 2016 оновлено: 10 жовтня 2024
МИРОНЮК Альона Юріївна
Телефон: 0677199090
Кабінет: 2
Адреса: 51900, м. Кам`янське, просп.В.Стуса,10/12
Освіта: Вища
Посада: Заступник начальника відділу, юрисконсульт відділу регуляторної політи та правової роботи департаменту муніципальних послуг та регуляторної політики міської ради
Рік народження: 1991


Посадова інструкція заступника начальника відділу, юрисконсульта відділу регуляторної політики та правової роботи департаменту муніципальних послуг та регуляторної політики Кам’янської міської ради 1. Загальна інформація Категорія посади в органах місцевого самоврядування П’ята категорія Посада Заступник начальник відділу, юрисконсульт Найменування структурного підрозділу1 Відділ регуляторної політики та правової роботи Найменування виконавчого органу Департамент муніципальних послуг та регуляторної політики Посада безпосереднього керівника Начальник відділу Посада керівника структурного підрозділу1 Начальник відділу Керівник виконавчого органу Директор департаменту Посада особи, яка здійснює координацію діяльності Перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради 2. Мета посади Забезпечення юридичного супроводження діяльності департаменту та на час відсутності начальника відділу виконання його обов’язків. 3. Основні посадові обов’язки 1. Здійснення моніторингу змін у законодавстві та своєчасне інформування керівництва про такі зміни. 2. Підготовка та візування проєктів договорів, узгоджених рішень, наказів, розпоряджень, рішень міської ради та її виконавчого комітету та інших документів департаменту, що потребують юридичного супроводу. Участь у розробці положень, інструкцій та інших документів, необхідних для здійснення департаментом, наданих повноважень. 3. Здійснення заходів, спрямованих на виконання договірних зобов’язань, забезпечення захисту майнових прав i законних інтересів департаменту. 4. Забезпечення листування з судовими та правоохоронними органами, органами державної виконавчої служби, опрацювання матеріалів про адміністративні правопорушення, оформлених уповноваженими особами департаменту. 5. Здійснення основних завдань уповноваженої особи з питань запобігання та виявлення корупції відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» 6. Надання юридичної допомоги та консультацій працівникам департаменту при здійсненні ними своїх службових обов’язків. 7. За дорученням керівництва представляти у встановленому законодавством порядку інтереси департаменту в судах та інших органах під час розгляду правових питань і спорів у межах наданих йому повноважень. Забезпечення підготовки судових позовів та супроводження інших судових справ, що стосуються діяльності департаменту. 8. Здійснення розгляду пропозицій, заяв, скарг громадян, надання роз’яснення з питань, що належать до його компетенції, проведення особистого прийому осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги. 9. На час відсутності відповідного спеціаліста відділу, відповідає за ведення військового обліку військовозобов’язаних і призовників та бронювання військовозобов’язаних в департаменті та реєстрацію вхідної та вихідної кореспонденції департаменту. 10. Здійснення інших функцій, передбачених законодавством та пов’язаних з реалізацією наданих повноважень. 4. Права 1. Одержувати в установленому порядку від місцевих органів державної виконавчої влади та органів місцевого самоврядування їх посадових осіб, громадських організацій, підприємств, установ і організацій документи, матеріали та інформацію, необхідні для виконання покладених на нього обов’язків. 2. Взаємодіяти зі спеціалістами виконавчих органів міської ради, підприємств, установ та організацій міста всіх форм власності (за погодженням з їх керівниками) з питань, що належать до компетенції відділу та приймати участь у роботі комісій, груп та інших об’єднань, у нарадах, зборах та засіданнях з питань, пов’язаних з функціональними обов’язками. 3. Вносити на розгляд керівництва пропозиції щодо удосконалення своєї роботи та роботи відділу. 4. Вивчати передовий досвід та впроваджувати інновації на практиці. 5. Зовнішня службова комунікація Міністерство цифрової трансформації України, Державна регуляторна служба України, Дніпропетровська обласна та Кам’янська районна державні адміністрації, підприємства, установи та організації незалежно від форм власності. 6. Умови служби 1. Дотримання вимог антикорупційного законодавства, правил внутрішнього трудового розпорядку, правил етичної поведінки, регламентів міської ради та виконавчих органів міської ради, виконавської дисципліни. 2. Додержання вимог законодавства про захист персональних даних, недопущення розголошення, заміни, спотворення або втрати персональних даних, які довірено або які відомі у зв’язку з виконанням професійних, службових або трудових обов’язків. 3. Забезпечення виконання інших завдань та функцій в межах компетенції департаменту, доручень керівництва міської ради. 4. Можливі короткострокові відрядження в межах України та закордон.