Головний спеціаліст - бухгалтер

опубліковано: 16 травня 2022 оновлено: 10 жовтня 2024
БОЙКОВА Вікторія Федорівна
Телефон: 0673260855
Кабінет: 2
Адреса: пр. Василя Стуса , 10/12
Посада: Головний спеціаліст - бухгалтер департаменту муніципальних послуг та регуляторної політики міської ради


Посадова інструкція головного спеціаліста – бухгалтера департаменту муніципальних послуг та регуляторної політики Кам’янської міської ради 1. Загальна інформація Категорія посади в органах місцевого самоврядування Шоста категорія Посада Головний спеціаліст - бухгалтер Найменування структурного підрозділу1 - Найменування виконавчого органу Департамент муніципальних послуг та регуляторної політики Посада безпосереднього керівника Головний бухгалтер Посада керівника структурного підрозділу1 - Керівник виконавчого органу Директор департаменту Посада особи, яка здійснює координацію діяльності Перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради 2. Мета посади Виконання функцій та обов’язків у сфері бухгалтерського обліку та звітності у порядку, встановленому законодавством. 3. Основні посадові обов'язки 1. Ведення бухгалтерського обліку відповідно до вимог чинного законодавства в частині обліку основних засобів, малоцінних та швидкозношуваних предметів, запасів та операцій з оренди та відшкодування вартості комунальних послуг орендарів. 2. Складання та подання на підставі даних бухгалтерського обліку звітність щодо основних засобів, малоцінних та швидкозношуваних предметів, запасів. Готує акти на списання основних засобів, малоцінних та швидкозношуваних предметів, запасів. 3. Здійснення своєчасного оприлюднення інформації на єдиному веб-порталі використання публічних коштів Є-data. 4. Здійснення прийому і контролю первинної документації (накладних, актів виконаних робіт, актів наданих послуг, договорів, наказів щодо передачі основних засобів). 5. Ведення обліку та реєстрації юридичних та фінансових зобов’язань відповідно до отриманих первинних документів. Готує платіжні документи та необхідні підтвердні документи до них для розрахунків з постачальниками та підрядниками, подає їх для реєстрації та оплати до органу казначейства. Готує розподіли виділених асигнувань по перерахуванню фінансування одержувачам бюджетних коштів. 6. Здійснення щомісячного розрахунку орендної плати, відшкодування земельного податку, формування та надання рахунків на оплату орендарям. 7. Забезпечення щомісячного нарахування відшкодування вартості комунальних та інших послуг орендарями. 8. Нарахування і відображання в обліку амортизацію (знос) основних засобів. 9. Забезпечення документального оформлення інвентаризації грошових, товарно-матеріальних цінностей, основних фондів, розрахунків і здійснення платіжних зобов'язань. 10. Прийняття участі у складанні місячної, квартальної та річної звітності. 11. Здійснення інших функцій, передбачених законодавством та пов’язаних з реалізацією наданих повноважень. 4. Права 1. Одержувати в установленому порядку від місцевих органів державної виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб, громадських організацій, підприємств, установ і організацій документи, матеріали та інформацію, необхідні для виконання покладених на нього обов’язків. 2. Вносити на розгляд головному бухгалтеру пропозиції, доповідні записки з питань бухгалтерського обліку. 3. Обробляти персональні дані відповідно до законодавства з питань захисту персональних даних для виконання покладених на нього повноважень. 4. Забезпечення виконання інших доручень, директора департаменту; заступника директора департаменту, головного бухгалтера департаменту. 5. Вивчати передовий досвід та впроваджувати інновації на практиці. 5. Зовнішня службова комунікація Державна податкова служба України, Пенсійний фонд України, Кам’янська міська рада, виконавчі органи Кам’янської міської ради, підприємства, установи та організації незалежно від форм власності. 6. Умови служби 1. Дотримання вимог антикорупційного законодавства, правил внутрішнього трудового розпорядку, правил етичної поведінки, регламентів міської ради та виконавчих органів міської ради, виконавської дисципліни. 2. Додержання вимог законодавства про захист персональних даних, недопущення розголошення, заміни, спотворення або втрати персональних даних, які довірено або які відомі у зв’язку з виконанням професійних, службових або трудових обов’язків. 3. Забезпечення виконання інших завдань в межах компетенції департаменту, доручень керівництва міської ради. 4.Можливі короткострокові відрядження в межах України та закордон.