Адміністратор відділу муніципальних послуг

опубліковано: 05 жовтня 2023 оновлено: 05 жовтня 2023
РУБЕЦЬ Олександра Вікторівна
Телефон: 0677199090
Адреса: пр. Василя Стуса , 10/12
Освіта: Вища
Посада: Адміністратор відділу муніципальних послуг
Рік народження: 1998


Посадова інструкція адміністратора відділу муніципальних послуг департаменту муніципальних послуг та регуляторної політики Кам’янської міської ради 1. Загальна інформація Категорія посади в органах місцевого самоврядування П’ята категорія Посада Адміністратор Найменування структурного підрозділу1 Відділ муніципальних послуг Найменування виконавчого органу Департамент муніципальних послуг та регуляторної політики Посада безпосереднього керівника Заступник директора департаменту, начальник відділу, адміністратор відділу муніципальних послуг Посада керівника структурного підрозділу1 Заступник директора департаменту, начальник відділу, адміністратор відділу муніципальних послуг Керівник виконавчого органу Директор департаменту Посада особи, яка здійснює координацію діяльності Перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради 2. Мета посади Виконання функцій адміністратора центру надання адміністративних послуг, які передбачені Законом України «Про адміністративні послуги» та іншими нормативно правовими актами у сфері надання адміністративних послуг. 3. Основні посадові обов'язки 1. Надання суб’єктам звернень вичерпної інформації та консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг. 2. Прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, їх реєстрація та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання. 3. Видача або забезпечення направлення через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг. 4. Здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень. 5. Забезпечення взаємодії органів, що надають адміністративні послуги, документообіг у центрі надання адміністративних послуг між представниками органів, що надають адміністративні послуги щодо надання адміністративних послуг. 6. Формування та ведення реєстрів адміністративних послуг (в тому числі в електронній формі). 7. Надання фізичним та юридичним особам результатів надання адміністративних послуг виключно через центр надання адміністративних послуг. 8. Надання пропозиції щодо вдосконалення процедури надання адміністративних послуг. 9. Здійснення інших заходів щодо виконання загальнодержавних, регіональних та місцевих програм розвитку системи надання адміністративних послуг. 10. Виконання інших функцій, доручень керівництва пов’язаних реалізацією наданих повноважень за напрямком діяльності. 4. Права 1. Одержувати в установленому порядку від структурних підрозділів виконавчих органів міської ради, суб’єктів надання адміністративних послуг, підприємств, установ, організацій, які належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням адміністративних послуг, у порядку, визначеному законом. 2. Погоджувати документи (рішення) в інших органах державної влади та органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення. 3. Інформувати безпосереднього керівника та керівників суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення термінів розгляду заяв щодо надання адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів щодо усунення виявлених порушень. 4. Посвідчувати власним підписом та печаткою (штампом) копії (фотокопії) документів і виписок з них, витягів з реєстрів та баз даних, які необхідні для надання адміністративної послуги. 5. Одержувати в установленому порядку від інших структурних підрозділів виконавчих органів міської ради, підприємств, установ і організацій міста усіх форм власності документи та інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань у межах наданих повноважень. 6. Повертати на доопрацювання неналежно оформлені документи. 7. Приймати участь у нарадах та інших заходах з питань дозвільної системи в сфері господарської діяльності, системи надання адміністративних послуг, що проводяться у виконавчому комітеті міської ради. 8. Вносити керівництву пропозиції з питань удосконалення системи надання адміністративних послуг, своєї роботи та роботи відділу. 9. Вивчати передовий досвід та впроваджувати інновації на практиці. 10. Складати протоколи про адміністративне правопорушення у сфері надання адміністративних послуг. 5. Зовнішня службова комунікація Міністерство цифрової трансформації України, Державна міграційна служба України, Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру, Пенсійний фонд України, Міністерство внутрішніх справ України, Відділи державної реєстрації актів цивільного стану Управлінь державної реєстрації міжрегіональних управлінь міністерства юстиції України, Дніпропетровська обласна та Кам’янська районна державні адміністрації, Дніпропетровська обласна рада, підприємства, установи та організації незалежно від форм власності. 6. Умови служби 1. Дотримання вимог антикорупційного законодавства, правил внутрішнього трудового розпорядку, правил етичної поведінки, регламентів міської ради та виконавчих органів міської ради, виконавської дисципліни. 2. Додержання вимог законодавства про захист персональних даних, недопущення розголошення, заміни, спотворення або втрати персональних даних, які довірено або які відомі у зв’язку з виконанням професійних, службових або трудових обов’язків. 3. Забезпечення виконання інших завдань та функцій в межах компетенції департаменту, доручень керівництва міської ради. 4. Можливі короткострокові відрядження в межах України та закордон.