Заступник начальника відділу, адміністратор відділу муніципальних послуг

опубліковано: 05 жовтня 2023 оновлено: 10 жовтня 2024
БОРИСОВА Антоніна Федорівна
Телефон: 0677199090
Адреса: пр. Василя Стуса , 10/12
Посада: Заступник начальника відідлу, адміністратор відділу муніципальних послуг департаменту муніципальних послуг та регуляторної політики міської ради


Посадова інструкція заступника начальника відділу, адміністратора відділу муніципальних послуг департаменту муніципальних послуг та регуляторної політики Кам’янської міської ради 1. Загальна інформація Категорія посади в органах місцевого самоврядування П’ята категорія Посада Заступник начальника відділу, адміністратор Найменування структурного підрозділу1 Відділ муніципальних послуг Найменування виконавчого органу Департамент муніципальних послуг та регуляторної політики Посада безпосереднього керівника Заступник директора департаменту, начальник відділу, адміністратор відділу муніципальних послуг Посада керівника структурного підрозділу1 Заступник директора департаменту, начальник відділу, адміністратор відділу муніципальних послуг Керівник виконавчого органу Директор департаменту Посада особи, яка здійснює координацію діяльності Перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради 2. Мета посади Організація роботи відділу муніципальних послуг департаменту у сфері надання адміністративних послуг. Виконання функцій адміністратора центру надання адміністративних послуг, які передбачені Законом України «Про адміністративні послуги» та іншими нормативно правовими актами у сфері надання адміністративних послуг. 3. Основні посадові обов'язки 1. Сприяння організації роботи відділу муніципальних послуг. 2. Забезпечення взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг та документообігу у Центрі надання адміністративних послуг. 3. Здійснення загального контролю за додержанням посадовими особами суб’єктів надання адміністративних послуг строків розгляду та видачі результатів надання адміністративних послуг. 4. Прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, їх реєстрація та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання. 5. Здійснення організаційного та інформаційного забезпечення надання комплексних процедур у сфері оформлення відповідних документів 6. Ведення в мережі Інтернет веб-сторінки, що містить інформацію, необхідну для отримання адміністративних послуг. 7. На період відсутності безпосереднього керівника виконує його обов’язки, набуває відповідні права та несе відповідальність за неналежне виконання покладених на нього обов’язків у встановленому порядку. 8. Прийняття пропозицій, заяв, скарг громадян, надання роз’яснень, ведення прийому громадян з питань, що належать до його компетенції 9. Виконання інших функцій, доручень керівництва пов’язаних з реалізацією наданих повноважень за напрямом діяльності. 4. Права 1. Одержувати в установленому порядку від структурних підрозділів виконавчих органів міської ради, суб’єктів надання адміністративних послуг, підприємств, установ, організацій, які належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням адміністративних послуг, у порядку, визначеному законом. 2. Погоджувати документи (рішення) в інших органах державної влади та органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення. 3. Посвідчувати власним підписом та печаткою (штампом) копії (фотокопії) документів і виписок з них, витягів з реєстрів та баз даних, які необхідні для надання адміністративної послуги. 4. Повертати на доопрацювання неналежно оформлені документи. 5. Організовувати скликання в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції, брати участь у нарадах та інших заходах з питань дозвільної системи в сфері господарської діяльності, системи надання адміністративних послуг, що проводяться у виконавчому комітеті міської ради. 6. Вносити керівництву пропозиції з питань удосконалення системи надання адміністративних послуг, своєї роботи та роботи відділу. 7. Залучати спеціалістів виконавчих органів міської ради, підприємств, установ та організацій міста різних форм власності (за погодженням з їх керівниками) до розгляду питань, що належать до його компетенції. 8. Складати протоколи про адміністративне правопорушення у сфері надання адміністративних послуг. 9. Вивчати передовий досвід та впроваджувати інновації на практиці. 5. Зовнішня службова комунікація Міністерство цифрової трансформації України, Державна міграційна служба України, Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру, Пенсійний фонд України, Міністерство внутрішніх справ України, Відділи державної реєстрації актів цивільного стану Управлінь державної реєстрації міжрегіональних управлінь міністерства юстиції України, Дніпропетровська обласна та Кам’янська районна державні адміністрації, Дніпропетровська обласна рада, підприємства, установи та організації незалежно від форм власності. 6. Умови служби 1. Дотримання вимог антикорупційного законодавства, правил внутрішнього трудового розпорядку, правил етичної поведінки, регламентів міської ради та виконавчих органів міської ради, виконавської дисципліни. 2. Додержання вимог законодавства про захист персональних даних, недопущення розголошення, заміни, спотворення або втрати персональних даних, які довірено або які відомі у зв’язку з виконанням професійних, службових або трудових обов’язків. 3. Забезпечення виконання інших завдань та функцій в межах компетенції департаменту, доручень керівництва міської ради. 4. Можливі короткострокові відрядження в межах України та закордон.