Офіційний сайт виконкому Кам`янської міської ради Офіційний веб-сайт Кам`янської міської ради

Звітпро роботу відділу за ІІІ квартал 2021 року

Створено: 2021-11-26 10:05:47Оновлено: 2021-11-26 10:10:11

ЗВІТ

про роботу відділу державної реєстрації

юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців

Кам’янської міської ради

за ІІІ квартал 2021 року

 

  1. 1.                Аналітична робота

Протягом ІІІ кварталу 2021 року відділом державної реєстрації здійснено 1 307 реєстраційну дію серед суб’єктів господарювання, а саме:

1)    Прийом громадян, надання консультацій та практичної допомоги з питань державної реєстрації юридичних осіб, проведено 756 реєстраційні дії серед юридичних осіб, в тому числі:

-    державна реєстрація новоутвореної шляхом заснування юридичної особи – 29;

-    державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу – 634;

-    державна реєстрація створення відокремленого підрозділу, внесення змін та припинення відокремленого підрозділу юридичної особи – 7;

-    внесення рішення про припинення юридичної особи, прийнятого учасниками – 17;

-    внесення судового рішення про відкриття провадження у справі про банкрутство та введення процедури розпорядження майном боржника  (призначення розпорядника майном) – 2;

-    внесення судового рішення про визнання юридичної особи банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури (призначення ліквідатора) - 2;

-    внесення ухвали про затвердження ліквідаційного балансу, звіту ліквідатора та ліквідацію юридичної особи у зв’язку з визнанням її банкрутом  – 2;

-    державна реєстрація припинення юридичної особи – 12;

-    включення відомостей до ЄДР про юридичну особу – 1;

-    зняття реєстраційної справи з обліку –26;

-    постановка реєстраційної справи на облік – 2;

-    проведення інших дій (в т.ч. корегування відомостей в Єдиному державному реєстрі) – 22.

1)      Прийом громадян, надання консультацій та практичної допомоги з питань державної реєстрації фізичних осіб - підприємців, проведено 551 реєстраційні дії серед фізичних осіб - підприємців, в тому числі:

-    державна реєстрація фізичної особи – підприємцем - 177;

-    державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця – 148;

-    внесення судового рішення про припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця - 1;

-    внесення судового рішення про визнання фізичної особи – підприємця -  банкрутом – 1;

-    державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця – 185;

-    включення відомостей до ЄДР про фізичну особу-підприємця – 21;

-    зняття реєстраційної справи з обліку – 11;

-    постановка реєстраційної справи на облік – 1;

-  проведення інших дій (в т.ч. корегування відомостей в Єдиному державному реєстрі) – 6.

За виконані реєстраційні дії до місцевого бюджету надійшло 196,0 тис. грн.

-           Видано виписок та витягів з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань в кількості 1 209 шт.

До державного бюджету за надання інформації з Єдиного державного реєстру надійшло 1,3 тис.  грн.

-              Підготовлено, знято з обліку та відправлено до інших адміністративних районів 37 реєстраційних справ та 123 реєстраційні дії суб’єктів господарювання.

-              Прийнято, взято на  облік від інших суб’єктів державної реєстрації – 2 реєстраційні справи та 175 реєстраційних дії (проведених за принципом екстериторіальності).

-              Забезпечено тимчасовий доступ до документів з реєстраційних справ та надані оригінали (копії) документів сторонам кримінально-процесуального провадження щодо 1 суб’єкта господарювання.

-              Підготовлено та направлено до судових установ різних рівнів 1 запит про надання ухвал, постанов, роз’яснень щодо виконання деяких рішень, відзивів на позовні заяви та ін.

-              Підготовлено та направлено до Міністерства юстиції України 1 запит про надання роз’яснень  у сфері державної реєстрації бізнесу.

-              Взято участь в 1-му судовому засіданні в т. ч. з метою забезпечення огляду у судовому засіданні матеріалів реєстраційних справ юридичних осіб.

-              Опрацьовано 1-у ухвалу - про заборону вчинення будь-яких реєстраційних дій та 1-у ухвалу – про зняття заборони вчинення будь-яких реєстраційних дій.

-              На запити правоохоронних органів підготовлено 3 відповіді та роз’яснення.

-              Приведено у відповідність до Наказу Міністерства юстиції України №3267/5 від 18.11.2016 «Про затвердження порядку формування та зберігання реєстраційних справ» реєстраційних справ юридичних осіб – 31, фізичних осіб – 177, переданих на зберігання до архіву відділу.

-              Прийнято, розглянуто та опрацьовано  вхідної кореспонденції  -  257, підготовлено відповідей, запитів та роз’яснень - 205.

-              Взято участь у розробці 16 проектів рішень міської ради.

-              Відпрацьовано та надано 7 відповідей на звернення громадян.

 

2.Методична робота

Надавалась постійна консультативна та практична допомога громадянам з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, зокрема:

-       представникам суб’єктів господарювання приватного права щодо подання та своєчасного оновлення інформації про кінцевих бенефіціарних власників із складанням схематичного зображення структури власності;

-       представникам товариств з обмеженою та додатковою відповідальністю стосовно застосування нового Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» в частині розроблення право установчих документів;

-      громадянам стосовно підготовки та надання документів для реєстрації їх фізичними особами - підприємцями;

-    неприбутковим організаціям (ОСББ, ЖСК, релігійним організаціям) з питань приведення статутних документів у відповідність до вимог Податкового Кодексу України;

-    фізичним особам-підприємцям стосовно процедури припинення підприємницької діяльності;

-    суб’єктам господарювання міста стосовно внесення змін у відомості, що містяться в Єдиному держаному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб та громадських формувань в частині наявності електронної адреси.

 

3.     Організаційна робота

- Взято участь у семінарі «Обов’язкове розкриття інформації про кінцевих бенефіціарних власників», проведеним Науково-експертним інститутом у сфері права "Правник" 27.07.2021 року;

- Взято активну участь у роботі 4-х онлайн – семінарів, організованих Управлінням державної реєстрації Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро).

- Підготовлені документи та вжиті необхідні дії для забезпечення допуску та проходження тестування на знання законодавства у сфері державної реєстрації бізнесу для подальшого отримання допуску  роботи в ЄДР державному реєстратору відділу.