Людина людині: конкурс соцреклами про взаємоповагу
опубліковано:
10 травня 2017
оновлено:
22 жовтня 2024
Пропонуємо прийняти участь всім бажаючим у Новому конкурсі соціальної реклами «Людина людині». Цього разу тема — взаємоповага. Призовий фонд — 100 000 грн.
БРИФ: «Які люди населяють цю країну? Це люди, яким не до смаку золотий батон і які схильні до самоорганізації; це відомі у всьому світі фахівці і амбітна молодь; це успішні стартапери і невтомні активісти; це люди, які варті і готові жити європейським життям. То чому б не почати жити ним просто зараз? Ми переконані, для цього потрібна не валюта в евро, а взаємоповага в суспільстві. Дякувати касирам у супермаркеті; не хамити шоферу маршрутки, бо «чого став, мені додому пора!» і посміхатися консьєржу; просто бути ввічливими, адекватними і доброзичливими. От про це все ми і хочемо бачити вашу соціалку».
Переможці отримають ротацію на великих екранах Планети Кіно та розділять призовий фонд у розмірі 100 000 грн. Найцікавіші, на думку журі, учасники конкурсу також отримають сертифікат на навчання в КАМА, річні абонементи в Планету Кіно і трансляції у ЗМІ. Дедлайн — 25 травня 2017 року.
Деталі та аплікаційну форму учасника можна знайти за посиланням: http://www.molodiya.com.ua/