Підстава для отримання адміністративної послуги та перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
|
Суб’єктом звернення подаються безпосередньо: 1) до відділу державної реєстрації актів цивільного стану: заява про державну реєстрацію народження; паспорт громадянина України( паспортний документ іноземця, особи без громадянства) суб’єкта звернення; документ виданий закладом охорони здоров’я, що підтверджує факт народження дитини; документ виданий закладом охорони здоров’я, що підтверджує факт народження дитини або медична довідка про перебування дитини під наглядом лікувального закладу у разі народження дитини поза закладом охорони здоров’я; документ, виданий закладом охорони здоров’я, що підтверджує факт народження дитини, медична довідка про перебування дитини під наглядом лікувального закладу, довідка з місця проживання дитини - у разі державної реєстрації народження дитини, яка досягла одного року і більше; рішення суду, постановлене відповідно до статті 317 Цивільного процесуального кодексу України, про встановлення факту народження, що відбулося на тимчасово окупованій території України; документ про шлюб батьків у разі реєстрації шлюбу компетентним органом іноземної держави; документ, складений іноземною мовою, разом з їх перекладами на українську мову, засвідчені в установленому порядку;
2) до центру надання адміністративних послуг: заява про державну реєстрацію народження; паспорт громадянина України(паспортний документ іноземця, особи без громадянства) суб’єкта звернення; документ, виданий закладом охорони здоров’я, що підтверджує факт народження дитини; документ про шлюб батьків у разі реєстрації шлюбу компетентним органом іноземної держави; документ, складений іноземною мовою, разом з їх перекладами на українську мову, засвідчені в установленому порядку
|
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
|
1. У паперовій формі документи подаються заявником особисто. 2. В електронній формі документи подаються за допомогою програмного забезпечення Єдиного державного вебпорталу електронних послуг батьком або матір’ю дитини, яких ідентифіковано шляхом використання кваліфікованого електронного підпису, електронної системи ідентифікації «Bank ID» чи засобу ідентифікації особи, який дає можливість однозначно ідентифікувати заявника
|
Строк надання адміністративної послуги
|
Державна реєстрація народження дитини проводиться в день звернення заявника, а у разі подання заяви в електронній формі або через центр надання адміністративних послуг – у день її надходження або не пізніше наступного робочого дня у разі отримання такої заяви поза робочим часом відділу державної реєстрації актів цивільного стану
|
Перелік підстав для відмови у державній реєстрації
|
1. Державна реєстрація суперечить вимогам законодавства України. 2. Державна реєстрація повинна проводитися в іншому органі державної реєстрації актів цивільного стану. 3. З проханням про державну реєстрацію звернулася недієздатна особа або особа, яка не має необхідних для цього повноважень
|
Результат надання адміністративної послуги
|
1. Складання актового запису про народження в електронному вигляді в Державному реєстрі актів цивільного стану громадян та на паперових носіях і видача: а) свідоцтва про народження дитини; витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян (довідки) про державну реєстрацію народження із зазначенням відомостей про батька відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України; б) витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію народження відповідно до статей 126, 133, 135 Сімейного кодексу України із зазначенням факту мертвонародження або смерті на першому тижні життя. 2. Письмова відмова в проведенні державної реєстрації народження
|