Звіт про роботу відділу за ІІІ квартал 2024 року

опубліковано: 11 жовтня 2024 оновлено: 15 жовтня 2024

ЗВІТ

про роботу відділу державної реєстрації

юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців

Кам’янської міської ради

за ІII квартал 2024 року

1.                  Аналітична робота

Протягом ІII кварталу 2024 року відділом державної реєстрації здійснено 552 реєстраційну дію серед суб’єктів господарювання, а саме:

1)      Прийом громадян, надання консультацій та практичної допомоги з питань державної реєстрації юридичних осіб, проведено 306 реєстраційні дії серед юридичних осіб, в тому числі:

-       державна реєстрація новоутвореної шляхом заснування юридичної особи – 15;

-       державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу – 200;

-       державна реєстрація створення відокремленого підрозділу, внесення змін та припинення відокремленого підрозділу юридичної особи – 2;

-       внесення рішення про припинення юридичної особи, прийнятого учасниками – 2;

-       внесення зміни складу ліквідаційної комісії - 9;

-       державна реєстрація припинення юридичної особи – 5;

-       внесення судового рішення про надання дозволу на тимчасовий доступ до реєстраційної справи з можливістю вилучення оригіналів  3;

-       внесення судового рішення про відкриття провадження у справі про банкрутство та введення процедури розпорядження майном боржника  (призначення розпорядника майном)- 6;

-       внесення судового рішення про визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури, та призначення ліквідатора -5;

-       внесення судового рішення про ліквідацію юридичної особи та затвердження ліквідаційного балансу - 4;

-       зняття реєстраційної справи з обліку –23;

-       постановка реєстраційної справи на облік 20;

-       проведення інших дій (в т.ч. корегування відомостей в Єдиному державному реєстрі) – 12.

2) Прийом громадян, надання консультацій та практичної допомоги з питань державної реєстрації фізичних осіб - підприємців, проведено 246 реєстраційні дії серед фізичних осіб - підприємців, в тому числі:

-       державна реєстрація фізичної особи – підприємцем - 67;

-       державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця – 48;

-       державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця – 92;

-       державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи у разі її смерті – 6;

-       включення відомостей до ЄДР про фізичну особу-підприємця – 8;

-       зняття реєстраційної справи з обліку – 6;

-       постановка реєстраційної справи на облік – 8;

-       проведення інших дій (в т.ч. корегування відомостей в Єдиному державному реєстрі) –11.

За виконані реєстраційні дії до місцевого бюджету надійшло 208000,00 грн.

Видано виписок та витягів з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних
осіб-підприємців та громадських формувань та надання копій документів з реєстраційної справи загальна  кількість 562.

До державного бюджету за надання інформації з Єдиного державного реєстру надійшло 2100,00.  грн.

Підготовлено, знято з обліку та відправлено до інших адміністративних районів 30 реєстраційних справ та 47 реєстраційні дії суб’єктів господарювання.

Прийнято, взято на  облік від інших суб’єктів державної реєстрації – 29 реєстраційні справи та 164 реєстраційних дії (проведених за принципом екстериторіальності).

Підготовлено та направлено до судових установ різних рівнів 2 запита про надання ухвал, постанов, роз’яснень щодо виконання деяких рішень, відзивів на позовні заяви та ін.

Підготовлено та направлено до Міністерства юстиції України  1 запит про надання роз’яснень  у сфері державної реєстрації бізнесу.

На запити правоохоронних органів підготовлено 3 відповіді та роз’яснення.

Опрацьовано 18 ухвал Господарського суду Дніпропетровської області.

Приведено у відповідність до Наказу Міністерства юстиції України №3267/5 від 18.11.2016 «Про затвердження порядку формування та зберігання реєстраційних справ» реєстраційних справ юридичних осіб –124, фізичних осіб – 53, переданих на зберігання до архіву відділу.

Прийнято, розглянуто та опрацьовано вхідної кореспонденції – 212, підготовлено відповідей, запитів та роз’яснень – 127.

Взято участь у розробці 41 проектів рішень міської ради.

Відпрацьовано та надано 3 відповіді на звернення громадян.

2.Методична робота

            Надавалась постійна консультативна та практична допомога громадянам з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, зокрема:

-       представникам суб’єктів господарювання приватного права щодо подання інформації про кінцевих бенефіціарних власників із складанням схематичного зображення структури власності з додержанням вимог Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» ;

-       представникам юридичних осіб підготовки та надання документів для реєстрації;

-       фізичним особам стосовно підготовки та надання документів для реєстрації їх фізичними особами - підприємцями;

3.      Організаційна робота

Прийнято участь в онлайн семінар - тренінг за допомогою програмного забезпечення Zoom з державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців на тему на тему: «Актуальні питання у сфері державної реєстрації бізнесу» проведених Управлінням державної реєстрації Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса).

Прийнято участь в онлайн семінар - тренінг за допомогою програмного забезпечення Zoom з державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців на тему «Процедура державної реєстрації створення відокремленого підрозділу іноземної юридичної особи». проведених Управлінням державної реєстрації Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса).

Прийнято участь в онлайн семінар-тренінг для державних реєстраторів суб’єктів державної реєстрації Дніпропетровської області з державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців на тему: «Особливості державної реєстрації відокремлених підрозділів юридичної особи, утвореної відповідно до законодавства іноземної держави. Перехідний період». проведених Управлінням державної реєстрації Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса).

Прийнято участь в онлайн семінар - тренінг за допомогою програмного забезпечення Zoom з державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців на тему: «Державна реєстрація відокремлених підрозділів юридичної особи, утвореної відповідно до законодавства іноземної держави» проведених Управлінням державної реєстрації Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса).

Прийнято участь в онлайн семінар - тренінг за допомогою програмного забезпечення Zoom з державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців на тему «Нормативно-правова база для можливості державної реєстрації створення ОСББ в будівлі гуртожитку. Актуальні зміни законодавства у сфері державної реєстрації бізнесу» проведених Управлінням державної реєстрації Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса).

Прийнято участь в онлайн семінар - тренінг за допомогою програмного забезпечення Zoom з державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців на тему: «Типові порушення законодавства під час здійснення державної реєстрації у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань на підставі узагальнення практики розгляду скарг Міністерством юстиції України» проведених Управлінням державної реєстрації Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса).