Уряд відновив виплату допомоги на дітей ФОПам

опубліковано: 01 грудня 2020 оновлено: 01 грудня 2020

   25 листопада 2020 року  на засіданні Уряду прийнято рішення відновити виплату допомоги на дітей фізичним особам ‒ підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування і належать до першої та другої групи платників єдиного податку, на період з 1 листопада по 31 грудня 2020 року.

   Постанова Кабінету Міністрів від 25.11.2020 № 1171 «Деякі питання виплати соціальної допомоги на дітей фізичним особам — підприємцям» розроблена Міністерством соціальної політики з урахуванням запровадження в Україні „карантину вихідного дня” та у зв’язку з необхідністю державної підтримки фізичних осіб ‒ підприємців, в сім’ях яких виховуються діти, та передбачає:

- продовжити виплату допомоги на дітей особам, які її отримували у травні – серпні 2020 року, без подання нової заяви та необхідних документів;

- призначити та виплатити допомогу на дітей особам, які звернуться за її призначенням із заявою та необхідними документами до 15 грудня 2020 року.

   Допомога на дітей призначається з місяця звернення і  виплачується  через установи уповноважених банків відповідно до Порядку виплати пенсій та грошової допомоги через поточні рахунки в банках.

   Для призначення допомоги на дітей заявник подає/надсилає органу соціального захисту населення заяву за формою згідно з додатком у паперовій або електронній формі із зазначенням рахунка в установі уповноваженого банку та документи/відомості у паперовій або електронній формі.

   У паперовій формі заявник подає такі документи:

 -  копії свідоцтв про народження дітей віком до 10 років;

 -  довідку з Пенсійного фонду України про сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (індивідуальні відомості про застраховану особу за формою ОК-7);

 -  копію документа, що підтверджує право на постійне проживання в Україні (для іноземця та особи без громадянства);

 -  копію рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі її утворення) ради, сільської, селищної, міської ради об’єднаної територіальної громади або суду про встановлення опіки (у разі здійснення опіки над дитиною).

   В електронній формі заявник подає такі документи/відомості:

 -  фотокопії свідоцтв про народження дітей віком до 10 років або відомості про свідоцтва про народження дітей (серія, номер, дата видачі, прізвище, ім’я та по батькові дитини, прізвище, ім’я та по батькові батьків);

 -  фотокопію довідки з Пенсійного фонду України про сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (індивідуальні відомості про застраховану особу за формою ОК-7);

 -  фотокопію документа, що підтверджує право на постійне проживання в Україні (для іноземця та особи без громадянства);

 -  фотокопію рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі її утворення) ради, сільської, селищної, міської ради об’єднаної територіальної громади або суду про встановлення опіки (у разі здійснення опіки над дитиною).

   На заяву та документи/відомості, що подаються в електронній формі, накладається кваліфікований електронний підпис заявника. Відомості про прізвище, ім’я та по батькові заявника, його реєстраційний номер платника податків та реквізити документів, що посвідчують особу, отримуються з кваліфікованого сертифіката електронного підпису.

   Допомога на дітей не призначається на дітей, на яких виплачується компенсація послуги “муніципальна няня”.