ЗВІТ про роботу департаменту фінансів міської ради у І кварталі 2021 року
ЗВІТ
про роботу департаменту фінансів міської ради у І кварталі 2021 року
Відповідно до Бюджетного кодексу України місцевий фінансовий орган − установа, що відповідно до законодавства України здійснює функції зі складання, виконання місцевих бюджетів, контролю за витрачанням коштів розпорядниками бюджетних коштів, а також інші функції, пов’язані з управлінням коштами місцевого бюджету.
У своїй діяльності департамент фінансів міської ради керується Конституцією України, Бюджетним кодексом України, Податковим кодексом України, законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, нормативно-правовими актами Кабінету Міністрів України, Міністерства фінансів України, департаменту фінансів облдержадміністрації, рішеннями обласної та міської рад, розпорядженнями голови обласної державної адміністрації та міського голови, рішеннями виконавчого комітету міської ради, а також Положенням про департамент фінансів та забезпечує їх виконання в межах компетенції.
В процесі вирішення пріоритетності виконання завдань, передбачених функціональними повноваженнями, робота департаменту фінансів міської ради ґрунтується на принципах законності, обґрунтованості, збалансованості, цільового використання бюджетних коштів та першочерговості фінансування соціально захищених статей видатків бюджету.
Аналітична робота
Протягом І кварталу 2021 року робота департаменту здійснювалась згідно із планом роботи, затвердженим по департаменту фінансів міської ради. Крім того, виконувались окремі додаткові контрольні завдання департаменту фінансів обласної державної адміністрації, у т.ч. узагальнювалась інформація виконавчих органів міської ради з метою виконання завдань Міністерства фінансів України, Головного управління Державної податкової служби у Дніпропетровській області, рішень, розпоряджень та доручень обласної ради і обласної державної адміністрації, міського голови, міської ради та її виконавчого комітету, в межах компетенції департаменту.
Відповідно до статті 78 Бюджетного кодексу України в процесі виконання бюджету міської територіальної громади за доходами та видатками щомісяця протягом звітного періоду здійснювався аналіз та моніторинг у частині:
- стану виконання доходної та видаткової частини бюджету міської територіальної громади в цілому та в розрізі джерел за доходами та видатками;
- очікуваного виконання затверджених помісячним розписом власних доходів загального фонду бюджету міської територіальної громади окремо за місяць та наростаючим підсумком з початку року в розрізі надходжень та порівняно з аналогічним періодом минулого року (щодня);
- податкового боргу на підставі отриманої інформації від податкового органу, його динаміку до бюджетів усіх рівнів у розрізі дохідних джерел, у тому числі по підприємствах комунальної та інших форм власності;
- можливих ризиків в частині невиконання затверджених призначень за доходами, зокрема по бюджетоутворюючих джерелах надходжень: по платі за землю та податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати тощо;
- стану розрахунків з бюджетом основними бюджетоутворюючими підприємствами-платниками по податку на доходи фізичних осіб, платі за землю, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки та акцизному податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів; складались аналітичні довідки для подання першому заступнику міського голови для вжиття управлінських заходів щодо збільшення надходжень плати за землю та ПДФО (щоденно);
- надходжень екологічного податку основними бюджетоутворюючими платниками до спеціального фонду бюджету міської територіальної громади;
- надходжень коштів за надання адміністративних послуг в розрізі органів, які уповноважені відповідно до законодавства надавати такі послуги;
- надходження коштів до бюджету розвитку спеціального фонду бюджету міської територіальної громади в частині коштів від продажу майна та земельних ділянок комунальної власності в розрізі платників;
- споживання енергоносіїв бюджетними установами та інформування з цього питання департамент фінансів облдержадміністрації;
- виконання видаткової частини бюджету міста по кодах програмної та економічної класифікації видатків; - динаміки видатків на оплату праці з нарахуваннями працівників бюджетної сфери;
- використання фонду заробітної плати та витрачання коштів на виплату заробітної плати бюджетних установ та соціальних виплат населенню та інформування з цього питання департамент фінансів облдержадміністрації;
- фінансування видатків на виконання депутатських повноважень депутатами міської ради та складання відповідного звіту;
- надходження коштів до бюджету розвитку міського бюджету, їх освоєння та надання щомісячної інформації до департаменту фінансів ОДА;
- економічних показників видатків по галузях освіти, культури, охорони здоров’я, фізичної культури і спорту та соціального захисту населення, будівництва та житлово-комунальної сфери, екологічного фонду ;
- зареєстрованих фінансових зобов’язань в управлінні Державної казначейської служби України у місті, підготовка розпоряджень на фінансування із загального та спеціального фондів міського бюджету, щоденного моніторингу залишків коштів на рахунках головних розпорядників коштів, підвідомчих установ та на рахунках міського бюджету;
- здійснення обліку змін бюджетних призначень, що вносяться до міського бюджету та фінансування бюджетних установ;
- стану кредиторської та дебіторської заборгованостей; - розподілу вільних залишків коштів місцевих бюджетів загального фонду;
- чисельності працівників бюджетних установ, що утримуються за рахунок загального фонду місцевих бюджетів;
- обсягів видатків місцевих бюджетів на оздоровлення та відпочинок дітей;
- окремих показників фінансово-господарської діяльності підприємств міського електротранспорту;
- наявних ресурсів в місцевих фондах охорони навколишнього природного середовища що спрямовуються на здійснення природоохоронних заходів;
- надходження та використання коштів що надходять до місцевих бюджетів у порядку відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва;
- розміщення тимчасово вільних коштів бюджету міської територіальної громади на вкладних (депозитних) рахунках банківських установ;
- наявних ресурсів в місцевих дорожніх фондах, коштів загального фонду та коштів бюджету розвитку, що спрямовуються на дорожнє господарство;
- освоєння залишку коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій;
- надання з місцевих бюджетів фінансової допомоги, в тому числі шляхом поповнення внесків у статутні капітали суб’єктів підприємницької діяльності;
- надання щомісячно до органу державної казначейської служби у місті поденного касового плану міського бюджету;
- обсягу коштів, виділених з місцевих бюджетів та фактично профінансованих на заходи щодо запобігання виникненню і поширенню коронавірусної інфекції COVID – 19;
- обсягу коштів, що передаються із загального фонду бюджету до бюджету розвитку, розподілених залишків бюджетних коштів та надання щомісячної інформації до органу Казначейства для врахування при складанні звітності;
- щомісячно надання до органу Казначейства оперативної та уточненої інформації щодо графіку бюджетних платежів за зовнішнім та внутрішнім місцевим запозиченням залученими до міського бюджету;
- розподілу коштів на здійснення заходів із будівництва, реконструкції і реставрації об’єктів виробничої, комунікаційної та соціальної інфраструктури за об’єктами та надання щомісячної інформації до департаменту економічного розвитку міської ради;
- надання з місцевих бюджетів фінансової допомоги, в тому числі шляхом поповнення внесків у статутні капітали суб’єктів підприємницької діяльності, та надання щомісячної оперативної інформації до департаменту економічного розвитку міської ради;
- стану виконання затвердженого порядку перерахування у 2020 році коштів субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів та інформування з цього питання міську раду.
Формувались та надавались (щомісячно) в електронному вигляді виписки за окремими рахунками щодо надходжень адміністративних штрафів та інших надходжень в частині плати за тимчасове користування місцем, що перебуває у комунальній власності на запити виконавчих органів міської ради, які здійснюють контроль за відповідними надходженнями в межах чинного законодавства.
Опрацьовувались та готувались відповіді на депутатські запити, інформаційні запити, листи підприємств і установ з питань, що належать до компетенції департаменту. Складались аналітичні довідки про стан розгляду звернень громадян.
Готувались інформаційні та аналітичні матеріали, доповідні записки міському голові, першому заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради, директору департаменту фінансів для участі у семінарах, колегіях облдержадміністрації, звернення до керівників бюджетоутворюючих підприємств щодо здійснення бюджетних платежів.
Протягом звітного кварталу виконувались контрольні завдання Міністерства фінансів України, облдержадміністрації, департаменту фінансів ОДА, міського голови, першого заступника міського голови, міської ради та її виконавчого комітету у визначені терміни та у повному обсязі.
Загалом за І квартал 2021 року департаментом виконано 519 контрольних завдань, у тому числі завдань: департаменту фінансів ОДА − 172, облдержадміністрації − 19, міської ради та її виконавчого комітету – 145, інших контрольних завдань – 183.
Набір фахівцями відділів департаменту на комп’ютері текстової частини інформацій, аналітичних таблиць, презентацій, листів, проєктів рішень та матеріалів до них, копіювання матеріалів на засідання виконкому та сесію міської ради, протоколів комісії, витягів з рішень тощо.
Методична робота.
Складено звітного звіти про роботу департаменту фінансів за ІV квартал 2020 року та в цілому за 2020 рік. Відповідну інформацію надано до виконавчого комітету міської ради. Проводились заняття з підвищення кваліфікації працівників департаменту. Опрацьовувались законопроєкти, законодавчі, нормативно-правові акти, оглядові листи тощо з питань бюджету.
Взято участь в онлайн - конференції в форматі Zoom на тему: «Про порядок надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на розвиток мережі центрів надання адміністративних послуг», що врегульовано відповідною постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 року № 249. Взято участь в онлайн - вебінарі згідно проєкту «Угода Мерів – Демонстраційні проекти» та «Угода Мерів - Схід» на тему «Оцінка кредитоспроможності місцевих бюджетів».
Взято участь в тренінгу-семінарі на тему «Встановлення місцевих податків та зборів». Надавалась інформаційно-консультаційна допомога розпорядникам бюджетних коштів з питань бюджету. Проводилися оперативні наради у директора департаменту фінансів з приводу нагальних питань. Організаційна робота. Упродовж кварталу здійснювалась координація учасників бюджетного процесу по забезпеченню виконання дохідної і видаткової частин міського бюджету, а саме: координувалась робота з головними розпорядниками бюджетних коштів, управлінням державної казначейської служби, Головного управління Державної податкової служби України у Дніпропетровській області, підприємствами та установами міста в напрямку наповнення дохідної частини місцевих бюджетів.
Подано до департаменту фінансів ОДА: рішення міської ради «Про бюджет Кам’янської міської територіальної громади на 2021 рік» з додатками до нього для проведення експертизи на відповідність діючому законодавству; рішення міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради від 18.12.2020 №32-03/VIІI «Про бюджет Кам’янської міської територіальної громади на 2021 рік» та «Про внесення змін до рішення міської ради від 18.12.2020 №32-03/VIІI «Про бюджет Кам’янської міської територіальної громади на 2021 рік» (зі змінами) з додатками до них на виконання пункту 2 статті 122 Бюджетного кодексу України. Затверджено та подано до управління Державної казначейської служби України у місті розпис бюджету Кам’янської міської територіальної громади на 2021 рік на виконання наказу Міністерства фінансів України від 23.08.2012 №938 «Про затвердження Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів» (зі змінами).
Проведено перевірки отриманих від головних розпорядників коштів зведених кошторисів та інших бюджетних документів щодо їх відповідності встановленим бюджетним призначенням. Проведено опрацювання, аналіз і погодження проєктів паспортів бюджетних програм на 2021 рік та проєктів паспортів бюджетних програм на 2021 рік у новій редакції, наданих головними розпорядниками коштів міського бюджету у рамках програмно-цільового методу бюджетування.
Опрацьовані та проаналізовані звіти про виконання паспортів бюджетних програм за 2020 рік, надані головними розпорядниками коштів міського бюджету. Опрацьовано отриманий від управління державної казначейської служби звіт про виконання місцевих бюджетів за 2020 рік по доходах та видатках, а також щомісячні звіти про виконання бюджету міської територіальної громади.
На виконання контрольного завдання департаменту фінансів облдержадміністрації від 20.01.2021 №109/0/17-21 про подання річного звіту, листа Міністерства фінансів України від 13.01.2021 №05210-16-6/814 «Щодо пояснювальної записки до річного звіту за 2020 рік», складено та надано у визначені терміни річний звіт щодо виконання доходної та видаткової частин бюджету по м. Кам’янському за 2020 рік з усіма необхідними аналітичними матеріалами, в тому числі звіт по мережі, штатах і контингентах установ, що фінансуються з місцевих бюджетів. Відповідно до бюджетного законодавства, з метою інформування громадськості щодо виконання міського бюджету, підготовлено та проведено публічне представлення звіту про виконання міського бюджету за 2020 рік.
Здійснено публічне представлення інформації про виконання бюджетних програм головного розпорядника бюджетних коштів - департаменту фінансів міської ради за 2020 рік. Підготовлена для публікації у засобах масової інформації (газета «Любимый город ДЗ») інформація щодо виконання міського бюджету за 2020 рік, оголошення про проведення публічного представлення звіту про виконання міського бюджету та бюджетних програм головного розпорядника бюджетних коштів - департаменту фінансів міської ради за 2020 рік, рішення міської ради «Про затвердження звіту про виконання міського бюджету за 2020 рік», Програму управління місцевим боргом Кам’янської міської територіальної громади на 2021 рік, Звіт про виконання програми управління місцевим боргом міського бюджету м. Кам’янське за 2020 рік.
Щомісячно забезпечено оприлюднення інформації про виконання бюджету Кам’янської міської територіальної громади за звітний період 2021 року на офіційному сайті Кам’янської міської ради. Керуючись статтею 6 Бюджетного кодексу України, на виконання листа Міністерства фінансів України від 12.03.2021 року № 05120-08-6/7823 «Про зведення показників місцевих бюджетів за мережею, штатами і контингентами на 2021 рік», на виконання контрольного завдання департаменту фінансів облдержадміністрації від 17.03.2021 №458/0/17-21 «Про зведення показників місцевих бюджетів на 2021 рік» підготовлено та подано до департаменту фінансів ОДА зведення планових показників міського бюджету на 2021 рік разом з пояснювальною запискою по доходах, видатках та показниками по мережі, штатах та контингентах бюджетних установ. На виконання контрольного завдання департаменту фінансів облдержадміністрації про зведення показників місцевих бюджетів на 2021 рік надано аналітичні таблиці щодо затверджених показників бюджету Кам’янської міської територіальної громади на 2021 рік окремо за загальним та спеціальним фондами за визначеними формами.
На протязі звітного періоду здійснювалась співпраця з представниками Північної екологічної фінансової корпорації (НЕФКО) в частині погашення кредиту та сплати відсотків за користування кредитними коштами та з співробітниками філій банку Дніпропетровського обласного управління та головного управління по м.Київ в частині погашення кредиту та сплати відсотків за користування кредитними коштами АТ «Державний ощадний банк України».
З метою своєчасного погашення кредиту та сплати відсотків за користування внутрішнім та зовнішнім запозиченням скоординовано роботу з управлінням Державної казначейської служби України у місті. Щомісячно до органів казначейства надавались графіки бюджетних платежів за кредитами. На виконання нормативних актів до Міністерства фінансів України надавались дані про стан розрахунків за місцевими запозиченнями для ведення Реєстру місцевих запозичень по сплаті відсотків після здійснення видатків на погашення кредиту та процентів за користування кредитними коштами за визначеною формою. На виконання умов договору кредитної лінії кредитору надано звіт цільового використання кредиту, фінансову та бюджетну звітність по міському бюджету за 2020 рік; інформацію про стан місцевого боргу та графік платежів за кредитами в розрізі кредиторів; перелік найбільших підприємств платників та боржників до бюджету міста; довідки за визначеними формами тощо в визначені терміни.
Щомісячно при нарахуванні відсотків за користування кредитними коштами перевірено надані банком довідки розрахунків, після чого надано уточнену інформацію органам держказначейства про суму платежу.
З метою дотримання Діючого ліміту кредитування згідно з умовами договору кредитної лінії №1342/31/6 від 17 липня 2020 року (зі змінами) внесено зміни до показників бюджету Кам’янської міської територіальної громади на 2021 рік та надані відповідні уточнення до управління Державної казначейської служби України у місті. На виконання договору кредитної лінії в визначені терміни надано кредитору рішення міської ради про бюджет Кам’янської міської територіальної громади на 2021 рік та про прогноз бюджету Кам’янської міської територіальної громади на 2022 – 2023 роки в сканованому вигляді, електронному форматі та засвідчені копії. Підготовлено та узгоджено з кредитором (АТ «Ощадбанк») проєкт рішеня міської ради: «Про внесення змін до рішення міської ради від 29.05.2020 №1961-42/VII», яким вносяться зміни до рішення міської ради «Про здійснення місцевого запозичення до міського бюджету міста Кам’янське в 2020 році» в частині зменшення відсотків за користування запозиченням та проєкт рішення міської ради «Про здійснення місцевого запозичення до міського бюджету в 2021 році» з метою залучення кредитних коштів в 2021 році.
Підготовлено рішення виконавчого комітету Кам’янської міської ради від 24.02.2021 №72 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 16.12.2020 №757», яким внесено зміни до прогнозу бюджету Кам’янської міської територіальної громади на 2022–2023 роки. З метою здійснення залучення до міського бюджету кредитних коштів в 2021 році підготовлено довідки, розрахунки, прогнозні графіки виплати, погашення та обслуговування місцевого боргу, обґрунтування обсягу доходів бюджету розвитку спеціального фонду, який планується спрямувати на погашення основної суми місцевого боргу протягом періоду його погашення та направлено до Міністерства фінансів України для погодження змін істотних умов місцевого запозичення, здійсненого Кам’янською міською радою у 2020 році та погодження обсягу умов здійснення місцевого запозичення Кам’янською міською радою у 2021 році.
В процесі перевірки документів надавалась додаткова інформація та розрахунки, довідки. З метою проведення АТ «Ощадбанк» попередньої оцінки кредитного проєкту для Кам’янської міської ради та фінансового стану міського бюджету надавались довідки, пояснення та розрахунки на запити кредитора в електронному, паперовому та сканованому вигляді.
З метою здійснення запозичення до міського бюджету для фінансування видатків бюджету розвитку міського бюджету на впровадження заходів за проєктами «Капітальний ремонт лінії зовнішнього освітлення із впровадженням енергозберігаючих технологій у м.Кам’янське» та «Реконструкція (термомодернізація) будівель закладів освіти, науки та спорту, закладів охорони здоров’я м.Кам’янське» попередньо здійснювалась співпраця з технічними консультантами, які виконують супровід даних проєктів.
Складено Програму управління місцевим боргом Кам’янської міської територіальної громади на 2021 рік та Звіт про виконання програми управління місцевим боргом міського бюджету м.Кам’янське за 2020 рік. За звітний період підготовлено 8 розпоряджень міського голови «Про внесення змін до розподілу бюджетних призначень бюджету Кам’янської міської територіальної громади на 2021 рік». Внесено відповідні зміни до розподілу бюджетних призначень міського бюджету у поточному році з наступним затвердженням показників на сесіях міської ради. На виконання наказу Міністерства фінансів України від 23.08.2012 №938 «Про затвердження Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів» (зі змінами) погоджено реєстри змін до мережі розпорядників і одержувачів коштів місцевого бюджету на 2021 рік.
Відповідно до Плану заходів із впровадження в дослідну експлуатацію ІАС «LOGICA», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 27.08.2020 №534, забезпечено подання інформації, що міститься в затвердженому рішенні міської ради «Про бюджет Кам’янської міської територіальної громади на 2021 рік» та в розписі бюджету Кам’янської міської територіальної громади на 2021 рік. Скоординовано роботу головних розпорядників коштів міського бюджету щодо подання інформації що міститься в бюджетних запитах та паспортах бюджетних програм на 2021 рік в ІАС «LOGICA».
Протягом кварталу проводилась певна робота щодо моніторингу надходжень та відповідності зарахування належних міському бюджетів податків і зборів. До державної казначейської служби України у м.Кам’янському надавались пропозиції щодо необхідності відкриття рахунків для зарахування надходжень до міського бюджету по відповідних кодах класифікації доходів бюджету. Надано перелік рахунків за надходженнями до міського бюджету та трансфертами, які будуть задіяні в 2021 році.
За поданням Головного управління Державної податкової служби України у Дніпропетровській області опрацьовувались електронні висновки про повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов’язань за платежами, належними міському бюджету, та платежами, які підлягають розподілу між державним і місцевими бюджетами в системі «Електронний кабінет», який щомісячно отримується відповідно до наданого до ГУ ДПС запиту про отримання інформації в розрізі платників податків – юридичних осіб. Відповідно до звернень платників податків готувались та погоджувались подання на повернення помилково або надміру зарахованих до бюджету зборів, платежів та інших доходів бюджету.
На виконання рішень міської ради від 24.02.2017 №633-14/УІІ «Про встановлення транспортного податку на території міста», від 28.12.2011 №311-17/VI «Про встановлення ставок єдиного податку для фізичних осіб-підприємців» зі змінами здійснювався аналіз надходжень до бюджету міської територіальної громади, за підсумками якого підготовлена та надана міському голові відповідна інформація. На запит Східного офісу Дежаудитслужби узагальнено та направлено інформацію за 2018, 2019, 2020 роки стосовно комунальних підприємств Кам’янської міської ради.
З метою підвищення рівня автоматизації процесів у сфері управління державними фінансами на місцевому рівні через впровадження новітніх інформаційних технологій у процесі створення бюджетних документів та обробки даних, що містяться в них, покращення обміну інформацією з Міністерством фінансів України, забезпечення реалізації Плану заходів із впровадження в дослідну експлуатацію ІАС «LOGICA» в повному обсязі, підготовлено та направлено лист до Міністерства фінансів України щодо виокремлення в розподілі видатків місцевого бюджету на 2021 рік показників по головним розпорядникам коштів – окремим юридичним особам.
Підготовлено та направлено інформацію до Всеукраїнської асоціації органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України» щодо ризиків можливих втрат місцевих бюджетів у 2021 році. Надано відповідь на запит шведсько-українського проєкту «Підтримка децентралізації в Україні» та Асоціації ОТГ щодо доходів бюджетів територіальних громад України. Діючи в інтересах територіальної громади міста Кам’янське, в межах роботи комісії з питань забезпечення податкових надходжень, з метою уникнення втрат міського бюджету, за підписом першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради протягом звітного кварталу готувались листи суб’єктам господарювання – боржникам щодо погашення податкового боргу до бюджету міської територіальної громади.
Опрацьовано та погоджено 17 колективних договорів за напрямом діяльності департаменту з метою подальшої їх реєстрації міською радою. Згідно з затвердженими бюджетними призначеннями здійснювалось фінансування видатків з міського бюджету, складались розпорядження на фінансування та в установленому законодавством порядку подавались до управління Державної казначейської служби у місті.
Відповідно до щомісячного звіту управління державної казначейської служби України у місті щодо виконання доходної та видаткової частин бюджету міської територіальної громади здійснювався аналіз виконання бюджету за відповідний період, готувалися відповідні аналітичні матеріали. Підготовлено матеріали для проведення засідання виконкому міської ради та на сесію міської ради (проєкти рішення, доповідні записки, списки запрошених на засідання, виступаючих та складу комісії, реєстри розсилки рішень, ксерокопії рішень та додатків до нього) з наступних питань:
- «Про підсумки виконання міського бюджету за 2020 рік»;
- «Про затвердження звіту про виконання міського бюджету за 2020 рік»;
- «Про затвердження плану заходів щодо організації виконання міського бюджету у 2021 році»;
- «Про затвердження плану заходів на 2021 рік щодо наповнення міського бюджету, ефективного та раціонального використання бюджетних коштів»;
- «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 16.12.2020 №757 «Про схвалення прогнозу бюджету Кам’янської міської територіальної громади на 2022-2023 роки»;
- «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 24.07.2013 №216 «Про створення робочої групи щодо забезпечення ефективного функціонування внутрішнього фінансового контролю, усунення порушень чинного законодавства та запобігання і протидії проявам корупції у сфері використання бюджетних коштів» зі змінами»;
- «Про затвердження порядку перерахування у 2021 році коштів субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів»;
- «Про внесення змін до рішення міської ради від 18.12.2020 №33-03/VIII «Про прогноз бюджету Кам’янської міської територіальної громади на 2022 – 2023 роки»;
- «Про внесення змін до рішення міської ради від 24.12.2019 № 1689-39/VІІ «Про бюджет міста Кам’янське на 2020 рік» (зі змінами)».
Забезпечено оприлюднення підготовлених департаментом фінансів проєктів та прийнятих рішень на офіційному вебсайті Кам’янської міської ради у визначені терміни.
Відповідно до прийнятих рішень міської ради про внесення змін до рішення «Про бюджет Кам’янської міської територіальної громади на 2021 рік», розпоряджень міського голови «Про внесення змін до розподілу бюджетних призначень бюджету Кам’янської міської територіальної громади на 2021 рік» вносились зміни до автоматизованої програми ІАС «Місцеві бюджети», готувались і надавались довідки про зміни річного та/або помісячного розпису міського бюджету до управління державної казначейської служби у місті для виконання. Відповідно до чинного законодавства організовувалась робота щодо внесення змін до розпису міського бюджету за джерелами фінансування, вивантаження показників і доведення їх до управлінням Державної казначейської служби України у м. Кам’янському Дніпропетровської області.
Готувались в межах повноважень зауваження та пропозиції до проєктів рішень, які надходять на погодження від інших структурних підрозділів міської ради. За необхідності до зазначених рішень формувалась особиста думка департаменту фінансів міської ради. На виконання пп.2 п.2 розпорядження голови облдержадміністрації від 11.02.2021 року №Р-134/0/3-21 «Про затвердження плану заходів на 2021 рік щодо наповнення місцевих бюджетів, ефективного використання бюджетних коштів та посилення фінансово-бюджетної дисципліни» щомісячно готувалась та надавалась до департаменту фінансів ОДА інформація про хід виконання Плану заходів у частині виконання бюджету м. Кам’янське за доходами за визначною формою згідно 8 додатків.
Здійснювались прогнозні розрахунки потреби міського бюджету в коштах для забезпечення в повному обсязі захищених видатків з урахуванням наявного фінансового ресурсу, формування поденного касового плану по доходах і видатках міського бюджету, який направлявся до УДКСУ м. Кам’янське. Узагальнено отримані від структурних підрозділів міської ради, податкових органів, підприємств та установ, інших учасників бюджетного процесу інформації про виконання рішень виконкому міської ради, розпоряджень міського голови, а саме: від 10.11.2020 №684 «Про підсумки виконання міського бюджету за 9 місяців 2020 року», від 24.02.2021 №63 «Про підсумки виконання міського бюджету за 2020 рік», від 26.02.2020 №74 «Про затвердження плану заходів щодо організації виконання міського бюджету у 2020 році», 26.02.2020 №75 «Про затвердження міських заходів щодо наповнення міського бюджету, ефективного та раціонального використання бюджетних коштів у 2020 році». Інформації про хід виконання вищезазначених рішень надано міському голові. Щомісячно на сайті міської ради оприлюднювався звіт про роботу із запитами на інформацію, що надійшли до департаменту фінансів у 2021 році. З метою підвищення позицій м. Кам’янського в Рейтингу прозорості 100 найбільших міст України та входження до першої п’ятірки цього рейтингу, до департаменту економічного розвитку щомісячно направлялась інформація щодо результатів опрацювання оновлених завдань за формою згідно з додатком.
На виконання ст.28 Бюджетного кодексу України щомісячно готувалась інформація про виконання бюджету Кам’янської міської територіальної громади, яка висвітлювалась на офіційному сайті міської ради у розділі «Прозоре місто». Підготовлено та направлено до відділу запобігання корупції та взаємодії з правоохоронними органами міської ради інформацію про вжиті заходи впродовж ІУ кварталу 2020 року на виконання розпорядження міського голови від 07.02.2020 №77-р «Про затвердження плану заходів щодо запобігання корупції на 2020 рік».
Протягом звітного періоду здійснювався супровід та внесення змін до програмних продуктів: ІАС «Місцеві бюджети», ІАС «Соцвиплати», програми подання електронної звітності «M.E.Doc», «Мережа розпорядників та одержувачів бюджетних коштів», програми введення платіжних доручень «Merega M». Розміщено 8 наборів даних на порталі відкритих даних DATA.GOV.UA. Оприлюднювалась інформація на Єдиному веб-порталі використання публічних коштів (Є-Дата). На офіційному сайті Кам’янської міської ради оприлюднювалась інформація департаменту фінансів міської ради, як головного розпорядника коштів, проекти та прийняті рішення виконкому міської ради та міської ради, розробником яких є департамент. Забезпечено проведення детального аналізу кредиторської та дебіторської заборгованості за даними органів казначейства. До департаменту фінансів обласної державної адміністрації щомісячно надавалися звіти про стан дебіторської та кредиторської заборгованості по бюджетних установах міста.
Складено, підготовлено та подано у встановлені строки бухгалтерські місячні та квартальні звіти до УДКСУ, Кам’янського управління ГУ Державної податкової служби у Дніпропетровській області, міського управління статистики та до інших державних соціальних фондів міста. Двічі на місяць нараховувалась заробітна плата, здійснювався розрахунок відпусток, виплат по листам тимчасової непрацездатності працівникам департаменту фінансів, витрат на відрядження.
Підготовлено платіжні доручення, реєстри юридичних та фінансових зобов’язань до УДКСУ на отримання заробітної плати та оплату товарів та послуг. Складено меморіальні ордери з первинною обробкою документів для щомісячного ведення касових і фактичних видатків та прийнятих зобов’язань, внесені відповідні дані до Книги поточних рахунків, Обігових відомостей, Книги «Журнал-Головна». Відображено рух необоротних активів та запасів в обігових відомостях з рознесенням даних до комп’ютерної програми по обліку матеріальних цінностей. Документально оформлено списання товарно-матеріальних цінностей на протязі звітного періоду. Готувались та надавались аналітичні довідки до відділу з питань служби в органах місцевого самоврядування та кадрової роботи міської ради та міського центру зайнятості.
Здійснювалась підготовка і видача довідок про середню заробітну плату працівникам департаменту. Готувались накази з особового складу та з загальної діяльності установи. Забезпечено ведення Єдиної державної комп’ютерної програми «Кадри».
Здійснено заходи щодо формування інформації через електронну систему дистанційного обслуговування «Клієнт казначейство – Клієнт» (СДО). На протязі звітного періоду щодня засобами електронного зв’язку через систему СДО формувались та направлялись довідки про зміни до помісячного річного розпису асигнувань загального та спеціального фонду бюджету (за наявності) та розпорядження про виділення коштів загального (спеціального) фонду місцевих бюджетів. Організовано та проведено у визначені терміни щорічну оцінку посадових осіб департаменту на виконання розпорядження міського голови від 20.01.2020 №43-р «Про проведення щорічної оцінки виконання посадовими особами виконавчих органів Кам’янської міської ради покладених на них обов’язків і завдань за підсумками роботи у 2019 році».
Директор департаменту фінансів міської ради Лариса ШЕВЧЕНКО