ЗВІТ про роботу департаменту фінансів міської ради у ІV кварталі 2019 року
ЗВІТ про роботу департаменту фінансів міської ради у ІV кварталі 2019 року
Відповідно до Бюджетного кодексу України місцевий фінансовий орган − установа, що відповідно до законодавства України здійснює функції зі складання, виконання місцевих бюджетів, контролю за витрачанням коштів розпорядниками бюджетних коштів, а також інші функції, пов’язані з управлінням коштами місцевого бюджету.
У своїй діяльності департамент фінансів міської ради керується Конституцією України, Бюджетним кодексом України, Податковим кодексом України, законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, нормативно-правовими актами Кабінету Міністрів України, Міністерства фінансів України, департаменту фінансів облдержадміністрації, рішеннями обласної та міської рад, розпорядженнями голови обласної державної адміністрації та міського голови, рішеннями виконкому міської ради, а також Положенням про департамент фінансів та забезпечує їх виконання в межах компетенції.
В процесі вирішення пріоритетності виконання завдань, передбачених функціональними повноваженнями, робота департаменту фінансів міської ради ґрунтується на принципах законності, обґрунтованості, збалансованості, цільового використання бюджетних коштів та першочерговості фінансування соціально захищених статей видатків.
Аналітична робота
Протягом ІV кварталу 2019 року робота департаменту здійснювалась згідно з затвердженим по департаменту фінансів міської ради планом роботи. Крім того, виконувались окремі додаткові контрольні завдання департаменту фінансів ОДА, у т.ч. узагальнювалась інформація виконавчих органів міської ради відповідно до завдань Міністерства фінансів України, ГУ Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області, рішень, розпоряджень та доручень обласної ради і обласної державної адміністрації, міського голови, міської ради та її виконавчого комітету в межах компетенції департаменту.
Відповідно до статті 78 Бюджетного кодексу України в процесі виконання бюджету міста та міського бюджету за доходами та видатками щомісяця протягом звітного періоду здійснювався аналіз та моніторинг щодо:
- стану виконання доходної та видаткової частин бюджету міста та міського бюджету в цілому та в розрізі джерел за доходами та видатками;
- очікуваного виконання затверджених помісячним розписом власних доходів загального фонду бюджету міста за місяць та наростаючим підсумком з початку року в розрізі надходжень та порівняно з аналогічним періодом 2018 року (щодня);
- податкового боргу на підставі отриманої інформації від податкового органу, його динаміку до бюджетів усіх рівнів у розрізі дохідних джерел, у тому числі по підприємствах комунальної та інших форм власності; - можливих ризиків в частині невиконання затверджених призначень за доходами, зокрема по платі з за землю та податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати тощо;
- стану розрахунків з бюджетом основними бюджетоутворюючими підприємствами-платниками по податку на доходи фізичних осіб, платі за землю, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки та акцизному податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів; складались аналітичні довідки для подання першому заступнику міського голови для вжиття управлінських заходів щодо збільшення надходжень плати за землю та по ПДФО(щоденно);
- стану надходжень до міського бюджету коштів місцевих податків в розрізі платежів;
- споживання енергоносіїв бюджетними установами та інформування з цього питання департамент фінансів облдержадміністрації;
- виконання видаткової частини бюджету міста по кодах програмної та економічної класифікації видатків;
- динаміки видатків на оплату праці з нарахуваннями працівників бюджетної сфери, у тому числі на оздоровлення та відпустки педагогічних працівників;
- використання фонду заробітної плати та витрачання коштів на виплату заробітної плати бюджетних установ та соціальних виплат населенню та інформування з цього питання департамент фінансів облдержадміністрації;
- використання коштів, отриманих як субвенція з місцевого бюджету на виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, особам, які не мають права на пенсію, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, тимчасової державної допомоги дітям, тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, допомоги по догляду за особами з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю І групи, а також за особою, яка досягла 80-річного віку за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету;
- використання коштів, отриманих як субвенція з місцевого бюджету на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло -, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), управління багатоквартирним будинком, поводження з побутовими відходами (вивезення побутових відходів) та вивезення рідких нечистот, внесків за встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку води та теплової енергії, абонентського обслуговування для споживачів комунальних послуг, що надаються у багатоквартирних будинках за індивідуальними договорами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету;
- використання коштів, отриманих як субвенція з місцевого бюджету на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету;
- використання коштів, отриманих як субвенція з місцевого бюджету на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом «гроші ходять за дитиною», оплату послуг із здійснення патронату над дитиною та виплату соціальної допомоги на утримання дитини в сім’ї патронатного вихователя, підтримку малих групових будинків за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету;
- використання коштів, отриманих як субвенція з місцевого бюджету на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, та забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету;
- використання коштів, отриманих як субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій;
- використання коштів, отриманих як субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на проведення робіт, пов’язаних зі створенням і забезпеченням функціонування центрів надання адміністративних послуг, у тому числі послуг соціального характеру, в форматі «Прозорий офіс»;
- використання коштів, отриманих як субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на створення нових, будівельно-ремонтні роботи існуючих палаців спорту та завершення розпочатих у попередньому періоді робіт з будівництва/реконструкції палаців спорту;
- використання коштів, отриманих як субвенція з місцевого бюджету на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах;
- використання коштів, отриманих як інші субвенції з місцевого бюджету на соціально-економічний розвиток, зокрема на поточний ремонт інженерних внутрішньобудинкових мереж теплопостачання, електромереж житлових будинків та гуртожитків, зовнішніх мереж теплопостачання комунальної власності міста та капітальний ремонт покрівель, внутрішньобудинкових мереж тепло -, водопостачання та водовідведення житлових будинків та гуртожитків, відновлення ліфтового господарства комунальної власності міста;
- використання коштів, отриманих як субвенція з місцевого бюджету на будівництво мультифункціональних майданчиків для занять ігровими видами спорту за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету;
- фінансування видатків на виконання депутатських повноважень депутатами міської ради та складання відповідного звіту; - використання коштів субвенції з обласного бюджету на виконання депутатських повноважень депутатами обласної ради;
- використання коштів цільового фонду міської ради;
- надходження коштів до бюджету розвитку місцевого бюджету, їх освоєння та надання щомісячної інформації до департаменту фінансів ОДА;
- економічних показників видатків по галузях освіти, культури, охорони здоров’я, фізичної культури і спорту та соціального захисту населення, будівництва, екологічного фонду та житлово-комунальної сфери;
- зареєстрованих фінансових зобов’язань в управлінні Державної казначейської служби України у місті, підготовка розпоряджень на фінансування із загального та спеціального фондів міського бюджету, щоденного моніторингу залишків коштів на рахунках головних розпорядників коштів, підвідомчих установ та на рахунках міського бюджету;
- здійснення обліку змін бюджетних призначень, що вносяться до міського бюджету та фінансування бюджетних установ;
- щомісячно надання до департаменту фінансів ОДА інформацію щодо стану кредиторської та дебіторської заборгованостей;
- надання щомісячно до департаменту фінансів ОДА інформації щодо розподілу вільних залишків коштів місцевих бюджетів загального фонду;
- щомісячно надання інформації щодо стану розподілу коштів, отриманих від перевиконання доходної частини загального фонду місцевих бюджетів;
- надання щомісячно до департаменту фінансів ОДА інформації щодо окремих показників фінансово-господарської діяльності підприємств міського електротранспорту;
- щомісячно надання до департаменту фінансів ОДА інформації щодо наявних ресурсів в місцевих фондах охорони навколишнього природного середовища що спрямовуються на здійснення природоохоронних заходів;
- щомісячно надання до департаменту фінансів ОДА інформації щодо наявних ресурсів в місцевих дорожніх фондах, коштів загального фонду та коштів бюджету розвитку, що спрямовуються на дорожнє господарство;
- надання щомісячно до департаменту фінансів ОДА інформацій про використання коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій що надходили у 2019 році та залишків коштів, що надходили у 2018 році;
- надання щомісячно до органу державної казначейської служби у місті поденного касового плану міського бюджету.
Опрацьовувались та готувались відповіді на депутатські запити, інформаційні запити, листи підприємств і установ з питань, що належать до компетенції департаменту.
Складались аналітичні довідки про стан розгляду звернень громадян. Готувались інформаційні та аналітичні матеріали, доповідні записки міському голові, першому заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради, директору департаменту фінансів для участі у семінарах, засіданнях АМУ, круглих столах та колегіях облдержадміністрації тощо.
Готувались в межах повноважень зауваження та пропозиції (особиста думка) до проєктів рішень, які надходили на погодження від інших структурних підрозділів міської ради. Протягом звітного кварталу виконувались контрольні завдання Міністерства фінансів України, облдержадміністрації, департаменту фінансів ОДА, міського голови, першого заступника міського голови, міської ради та її виконавчого комітету у визначені терміни та у повному обсязі.
За ІУ квартал 2019 року виконано 551 контрольне завдання, у тому числі завдань департаменту фінансів ОДА − 166, облдержадміністрації − 15, міської ради та її виконавчого комітету – 129, інших контрольних завдань – 241. Набір фахівцями відділів департаменту на комп’ютері текстової частини інформацій, аналітичних таблиць, листів, проектів рішень та матеріалів до них, копіювання матеріалів на засідання виконкому та сесію міської ради, протоколів комісії, витягів з рішень тощо.
Методична робота.
Складено звіт про роботу департаменту фінансів за ІІІ квартал 2019 року та підготовлено пропозиції до плану роботи виконавчого комітету Кам’янської міської ради на 2020 рік (за формою згідно з додатком). Сформовано план роботи фахівців департаменту фінансів міської ради на 2020 рік. Відповідні інформації надано до виконавчого комітету міської ради. Окремі працівники приймали участь у семінарі (м. Київ) щодо Програми НЕФКО у водному секторі в Україні в рамках Інвестиційної платформи сусідства.
Взято участь у проведеному Асоціацією міст України засіданні Секції фінансистів місцевих рад (м.Киів) в рамках проекту USAID для обговорення актуальних проблем місцевих бюджетів, зокрема про стан фінансової спроможності місцевих бюджетів у 2019 році та реалізації середньострокового бюджетного планування; показники місцевих бюджетів у проекті Державного бюджету на 2020 рік; зміни до Бюджетного та Податкового кодексів України тощо. Проводились заняття з підвищення кваліфікації працівників.
Опрацьовувались законопроєкти, законодавчі, нормативно-правові акти, оглядові листи. Надавалась інформаційно-консультаційна допомога Карнаухівському виконавчому комітету з питання організації та виконання бюджету. Проводилися оперативні наради у директора департаменту фінансів з приводу нагальних питань.
Організаційна робота.
Протягом кварталу проводилась робота по формуванню показників проєкту міського бюджету по доходах і видатках на 2020 рік, індикативних показників на 2021-2022 роки, на основі чинних норм Бюджетного та Податкового кодексів України; необхідні дані надавались до департаменту фінансів облдержадміністрації для проведення розрахунків Міністерством фінансів України. Опрацьовано лист Міністерства фінансів України про схвалення Урядом проєкту Державного бюджету України на 2020 рік, підготовленого до другого читання, пояснювальну записку до нього та розрахунок реверсної та базової дотацій, обрахований Міністерством фінансів України на 2020 рік на формульній основі для м. Кам’янське. Упродовж кварталу здійснювалась координація учасників бюджетного процесу по забезпеченню виконання дохідної і видаткової частин бюджету міста та міського бюджету, а саме: координувалась робота з головними розпорядниками бюджетних коштів, управлінням державної казначейської служби, Кам’янським управлінням ГУ Державної фіскальної служби України у Дніпропетровській області, підприємствами та установами міста в напрямку наповнення дохідної частини місцевих бюджетів.
Здійснювалась робота відповідно до статті 76 Бюджетного кодексу України з підготовки проєкту рішення «Про бюджет міста Кам’янське на 2020 рік» та всіх необхідних матеріалів до нього. Отримано, опрацьовано та використано при формуванні проєкту міського бюджету на 2020 рік та прогнозу на 2021-2022 роки дані учасників бюджетного процесу, отримані на виконання розпорядження міського голови «Про заходи щодо забезпечення складання проєкту міського бюджету на 2020 рік та прогнозу міського бюджету на 2021-2022 роки».
Здійснено прогнозні розрахунки необхідного обсягу видатків місцевого бюджету для забезпечення завдань і функцій органів місцевого самоврядування на 2020 рік з урахуванням методичних рекомендацій МФУ щодо складання проєкту місцевого бюджету. Здійснено розрахунки щодо визначення прогнозного обсягу доходів на наступний бюджетний період в розрізі податків і зборів на основі чинних норм Бюджетного та Податкового кодексів України.
Здійснено прогнозні розрахунки в розрізі джерел надходжень. Опрацьовано бюджетні запити розпорядників бюджетних коштів на 2020 рік та два наступних роки у форматі програмно-цільового методу бюджетування відповідно до інструкції з підготовки бюджетних запитів щодо потреби у коштах на утримання установ міського підпорядкування, реалізацію галузевих програм з урахуванням листа МФУ від 05.09.2019 №05110-14-6/22263 «Про особливості складання проєкту місцевого бюджету на 2020 рік та прогнозу місцевого бюджету на 2021-2022 роки». Зазначену інформацію узагальнено та враховано при формуванні видаткової частини міського бюджету.
За підсумками проведеної роботи підготовлено відповідний проєкт рішення на 2020 рік та, згідно з вимогами діючого законодавства, внесено для схвалення виконавчим комітетом міської ради даний проєкт рішення з послідуючим поданням на затвердження міською радою.
Складено помісячний розпис доходів та видатків загального і спеціального фондів міського бюджету на 2020 рік та надано його управлінню державної казначейської служби, ГУ ДФС України у Дніпропетровській області, структурним підрозділам міської ради для спільного виконання. Опрацьовано отриманий від управління державної казначейської служби у м. Кам’янське звіт про виконання місцевих бюджетів за 9 місяців 2019 року по доходах та видатках. Підготовлена та оприлюднена у газеті «Любиме місто ДЗ» інформація щодо виконання міського бюджету за 9 місяців 2019 року. Керуючись ст.78 Бюджетного кодексу України та відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 №228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ» проведено роботу з головними розпорядниками бюджетних коштів щодо проведення ґрунтовного аналізу та внесення необхідних змін до кошторису спеціального фонду за власними надходженнями бюджетних установа до кінця бюджетного періоду.
В рамках участі міста в Автоматизованій системі муніципальної статистики, розробленої згідно з проектом Асоціації міст України, до департаменту економічного розвитку міської ради надано інформацію за напрямком діяльності департаменту щодо показників розвитку міста за 2018 рік, за формою згідно з додатком. Також, до департаменту економічного розвитку міської ради підготовлено та надано відповідну інформацію з метою невідкладної підготовки кредитного рейтингу міста Кам’янське.
Підготовлено 13 розпоряджень міського голови «Про внесення змін до розподілу планових асигнувань міського бюджету на 2019 рік». Внесено відповідні зміни до розподілу бюджетних призначень міського бюджету у поточному році з послідуючим затвердженням показників на сесіях міської ради.
Протягом кварталу проводилась певна робота щодо моніторингу надходжень та відповідності зарахування належних міському бюджетів податків і зборів. До державної казначейської служби України у м.Кам’янському надавались пропозиції щодо необхідності відкриття рахунків для зарахування надходжень до міського бюджету по відповідних кодах класифікації доходів відповідно до наказу ДКСУ від 10.05.2019 №141 «Про внесення змін до Довідника відповідності символу звітності коду класифікації доходів бюджету».
За поданням Головного управління Державної фіскальної служби України у Дніпропетровській області опрацьовувались електронні висновки про повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов’язань за платежами, належними міському бюджету, та платежами, які підлягають розподілу між державним і місцевими бюджетами.
Відповідно до звернень платників податків готувались та погоджувались подання на повернення помилково або надміру зарахованих до бюджету зборів, платежів та інших доходів бюджету. З метою отримання першого траншу кредиту відповідно до кредитного договору між Кам’янською міською радою та Північною Екологічною Фінансовою Корпорацією (НЕФКО) підготовлено та направлено пакет визначених документів. Відповідно до ст.16, 74 БКУ, постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження порядку здійснення місцевих запозичень» (зі змінами), з метою фінансування інвестиційного проекту «Реконструкція та технічне переоснащення системи водопостачання та водовідведення у м.Камянське» за рахунок залучення кредитних коштів та інвестиційного гранту від Північної Екологічної фінансової Корпорації (НЕФКО) здійснено розрахунки і обґрунтування надходжень до бюджету розвитку міського бюджету, які можуть бути спрямовані на погашення запозичення; підготовлено пакет документів для погодження МФУ обсягу та умов отримання запозичення до міського бюджету; підготовлено проект рішення «Про здійснення запозичення та залучення гранту в 2019 році».
Щомісячно на адресу департаменту фінансів ОДА надавалася інформація стосовно виконання протокольних доручень, розпоряджень голови облдержадміністрацій, контрольних завдань ОДА про надання пільг по земельному податку, про перерахування комунальними підприємствами обласної комунальної власності податку на прибуток, частини чистого прибутку до обласного бюджету тощо. На виконання рішень міської ради від 24.02.2017 №633-14/УІІ «Про встановлення транспортного податку на території міста», від 28.12.2011 №311-17/VI «Про встановлення ставок єдиного податку для фізичних осіб-підприємців» зі змінами здійснювався аналіз надходжень до міського бюджету, за підсумками якого підготовлена та надана міському голові відповідна інформація. У зв’язку з відкриттям нових рахунків з обліку надходжень до державного та місцевих бюджетів на 2020 рік підготовлено та направлено листи головним розпорядникам бюджетних коштів щодо нових реквізитів рахунків для надходження коштів, що мають зараховуватися до загального та спеціального фондів бюджету міста Кам’янське за кодами класифікації доходів бюджету у зв’язку із запровадженням з 1 січня 2020 року Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі, затвердженого наказом Мінфіну від 31.12.2013 р. №1203.
Діючи в інтересах територіальної громади міста, з метою недопущення втрат доходної частини міського бюджету, відповідно до листа Асоціації міст України, за підписом міського голови підготовлено та направлено листи народним депутатам України від виборчого округу міста Кам’янське, Голові Верховної ради України з проханням відстояти інтереси місцевого самоврядування, взяти участь у засіданні Комітету Верховної Ради України з питань бюджету та підтримати законопроект щодо подовження у 2020 році зарахування до місцевих бюджетів частини (13,44%) акцизного податку з виробленого в Україні пального та акцизного податку з ввезеного на митну територію України пального.
Також, за підписом міського голови підготовлено та направлено Міністру енергетики та захисту довкілля, Голові комісії з проведення реорганізації Міненерговугілля (Оржелю О.А.) пропозиції до проекту Закону України «Про внесення змін до ст.283 Податкового кодексу України» щодо недоцільності надання пільги по платі за землю ДП «Бар’єр». Відповідно до пунктів 2.2.2. угод про надання коштів територіальній громаді міста Кам’янське на досягнення завдань та заходів програм розвитку КП КМР «Тепломережі» та/або транспортного комплексу міста Кам’янське у 2019 році та про спрямування залишків невикористаних у 2018 році коштів, наданих територіальній громаді міста Кам’янське на досягнення завдань та заходів Програми децентралізації системи теплопостачання правобережної частини міста Кам’янське у 2018 році, за підписом першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради підготовлено та направлено лист генеральному директорові ПАТ «Дніпровський металургійний комбінат» (Подкоритов О.Л.) про використання коштів цільового фонду.
Департаменту фінансів ОДА надавалася інформація відповідно до виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 11.03.2018 №Р-102/0/3-19 «Про затвердження плану заходів на 2019 рік щодо наповнення місцевих бюджетів, ефективного використання бюджетних коштів та посилення фінансово-бюджетної дисципліни» стосовно здійснення внутрішнього фінансового контролю в бюджетних установах, комунальних підприємствах та організаціях.
Готувались матеріали на засідання комісії з питань забезпечення податкових та інших надходжень до Державного бюджету України, обласного та міського бюджетів і погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.
У даному напрямку координувалась робота Кам’янського управління ПФУ, Кам’янського управління ГУ Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області та структурних підрозділів міської ради. Щомісячно до управління соціальної політики міської ради направлялась інформація про роботу зазначеної комісії згідно з визначеною формою.
В межах функціонування зазначеної вище комісії, за підписом першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради – голови комісії з питань забезпечення податкових та інших надходжень підготовлено та направлено 10 листів суб’єктам господарювання з питання забезпечення своєчасності сплати податків і зборів та погашення існуючої заборгованості до бюджетів усіх рівнів.
Опрацьовано та погоджено 8 колективних договорів за напрямом діяльності департаменту з метою подальшої їх реєстрації міською радою. Згідно з затвердженими бюджетними призначеннями здійснювалось фінансування видатків з міського бюджету, складались розпорядження на фінансування та в установленому законодавством порядку подавались до управління Державної казначейської служби у місті.
Відповідно до щомісячного звіту управління державної казначейської служби України у місті щодо виконання доходної та видаткової частин бюджету міста здійснювався аналіз виконання бюджету міста та міського бюджету за відповідний період, готувалися відповідні аналітичні матеріали.
Підготовлено матеріали для проведення засідання виконкому міської ради та на сесію міської ради (проєкти рішення, доповідні записки, списки запрошених на засідання, виступаючих та складу комісії, реєстри розсилки рішень, ксерокопії рішень та додатків до нього) з наступних питань: - «Про підсумки виконання бюджету міста та міського бюджету за 9 місяців 2019 року»; - «Про затвердження звіту про виконання міського бюджету за 9 місяців 2019 року»; - «Про внесення змін до рішення міської ради від 21.12.2018 № 1305-21/УІІ «Про міський бюджет на 2019 рік»; - «Про бюджет міста Кам’янське на 2020 рік»; - «Про прогноз бюджету міста Кам’янське на 2021 – 2022 роки»; - «Про здійснення запозичення до міського бюджету в 2020році»; - «Про затвердження Бюджетного регламенту міського бюджету міста Кам’янське».
Забезпечено оприлюднення проєктів та прийнятих рішень на офіційному вебсайті Кам’янської міської ради у визначені терміни. Відповідно до прийнятих рішень міської ради про внесення змін до рішення «Про міський бюджет на 2019 рік» та довідок департаменту фінансів ОДА про зміни до помісячного розпису доходів та видатків вносились зміни до автоматизованої програми ІАС «Місцеві бюджети», готувались і надавались довідки про зміни річного та/або помісячного розпису міського бюджету до управління державної казначейської служби у місті для виконання.
На виконання п.8 розпорядження голови облдержадміністрації від 11.03.2019 року №Р-102/0/3-19 «Про затвердження плану заходів на 2019 рік щодо наповнення місцевих бюджетів, ефективного використання бюджетних коштів та посилення фінансово-бюджетної дисципліни» щомісячно готувалась та надавалась до ДФ ОДА інформація про хід виконання Плану заходів у частині виконання бюджету м. Кам’янське за доходами наростаючим підсумком за визначною формою 8 додатків.
Здійснювались прогнозні розрахунки потреби міського бюджету в коштах для забезпечення в повному обсязі захищених видатків з урахуванням наявного фінансового ресурсу, формування поденного касового плану по доходах і видатках міського бюджету, який направлявся до УДКСУ м. Кам'янське. Узагальнено отримані від структурних підрозділів міської ради, державних фіскальних органів, підприємств та установ, інших учасників бюджетного процесу інформації про виконання рішень виконкому міської ради, розпоряджень міського голови, а саме: від 21.08.2019 №226 «Про підсумки виконання бюджету міста та міського бюджету за І півріччя 2019 року», від 27.02.2019 №32 «Про затвердження плану заходів щодо організації виконання бюджету міста та міського бюджету у 2019 році», 27.02.2019 №33 «Про затвердження міських заходів щодо наповнення місцевих бюджетів, ефективного та раціонального використання бюджетних коштів у 2019 році». Інформації про хід виконання вищезазначених рішень надано міському голові.
Підготовлено та направлено до відділу запобігання корупції та взаємодії з правоохоронними органами міської ради інформацію про вжиті заходи впродовж 9 місяців 2019 року на виконання розпорядження міського голови від 07.05.2018 №174-р «Про затвердження заходів щодо запобігання проявам тероризму на території міста». Проведено повторне відстеження регуляторного акту рішення міської ради від 02.11.2018 №1223-29/УІІ «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, у місті». За наслідками відстеження складено відповідний звіт за формою передбаченою законодавством про державну регулятору політику та розміщено на офіційному сайті КМР.
Протягом звітного періоду здійснювався супровід та внесення змін до програмних продуктів: ІАС «Місцеві бюджети», ІАС «Соцвиплати», програми подання електронної звітності «M.E.Doc», «Мережа розпорядників та одержувачів бюджетних коштів», програми введення платіжних доручень «Merega M». Розміщено 4 набори даних на порталі відкритих даних DATA.GOV.UA. Оприлюднювалась інформація на Єдиному вебпорталі використання публічних коштів (Є-Дата).
На офіційному сайті Кам’янської міської ради оприлюднювалась інформація департаменту фінансів міської ради, як головного розпорядника коштів та проєкти та прийняті рішення виконкому міської ради та міської ради, розробником яких є департамент. Забезпечено проведення детального аналізу кредиторської та дебіторської заборгованості за даними органів казначейства. До департаменту фінансів обласної державної адміністрації щомісячно надавалися звіти про стан дебіторської та кредиторської заборгованості по бюджетних установах міста.
Складено, підготовлено та подано у встановлені строки бухгалтерські місячні та квартальні звіти до УДКСУ, Кам’янського управління ГУ Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області, міського управління статистики та до інших державних соціальних фондів міста.
Проводилась робота в частині проходження професійної перепідготовки (підвищення рівня професійної компетентності) працівників департаменту фінансів на курсах підвищення кваліфікації при вищих навчальних закладах і короткотермінових семінарах.
Двічі на місяць нараховувалась заробітна плата, здійснювався розрахунок відпусток, виплат по листам тимчасової непрацездатності працівникам департаменту фінансів, витрат на відрядження. Підготовлено платіжні доручення, реєстри юридичних та фінансових зобов’язань до УДКСУ на отримання заробітної плати та оплату товарів та послуг.
Складено меморіальні ордери з первинною обробкою документів для щомісячного ведення касових і фактичних видатків та прийнятих зобов’язань, внесені відповідні дані до Книги поточних рахунків, Обігових відомостей, Книги «Журнал-Головна». Відображено рух необоротних активів та запасів в обігових відомостях з рознесенням даних до комп’ютерної програми по обліку матеріальних цінностей.
Документально оформлено списання товарно-матеріальних цінностей на протязі звітного періоду. Готувались та надавались аналітичні довідки до відділу з питань служби в органах місцевого самоврядування та кадрової роботи міської ради та міського центру зайнятості.
Здійснювалась підготовка і видача довідок про середню заробітну плату працівникам департаменту. Готувались накази з особового складу та з загальної діяльності установи. Забезпечено ведення Єдиної державної комп’ютерної програми «Кадри».
Здійснено заходи щодо реєстрації в програмному забезпеченні ІПК «Місцевий бюджет» фінансового органу, як учасника бюджетного процесу на місцевому рівні, з метою участі у пілотному проекті міжнародної технічної допомоги «ЄС для підсилення державних фінансових систем місцевих урядів (ІТ система LOGICA) та координації головних розпорядників бюджетних коштів місцевого бюджету з приводу даного питання.
З метою вирішення нагальних питань, які виникли під час реєстрації, підготовлено та направлено запит до Міністерства фінансів України.
На підставі проаналізованого кадрового резерву на 2019 рік, щодо його дієвості, проведено роботу по формуванню кадрового резерву департаменту на 2020 рік.
Директор департаменту фінансів міської ради Л.Ф. ШЕВЧЕНКО