Звіт про роботу відділу за ІVквартал 2019 року
ЗВІТ
Про роботу відділу державної реєстрації
Кам’янської міської ради
за ІV квартал 2019 року
- 1. Аналітична робота
Протягом ІV кварталу 2019 року відділом державної реєстрації здійснено 1604 реєстраційні дії серед суб’єктів господарювання, а саме:
1) Прийом громадян, надання консультацій та практичної допомоги з питань державної реєстрації юридичних осіб, проведено 434 реєстраційні дії серед юридичних осіб, в тому числі:
- державна реєстрація новоутвореної шляхом заснування юридичної особи – 42;
- державна реєстрація юридичної особи шляхом перетворення – 10;
- державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу – 194;
- внесення рішення про припинення юридичної особи, прийнятого учасниками – 22;
- внесення судового рішення про відкриття провадження у справі про банкрутство та введення процедури розпорядження майном боржника (призначення розпорядника майном) – 6;
- внесення судового рішення про визнання юридичної особи банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури (призначення ліквідатора) - 4;
- внесення ухвали про затвердження ліквідаційного балансу, звіту ліквідатора та ліквідацію юридичної особи у зв’язку з визнанням її банкрутом – 1;
- внесення Постанови суду про арешт корпоративних прав – 1;
- державна реєстрація припинення юридичної особ – 4;
- державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті реорганізації – 10;
- зміна складу комісії з припинення /виділу – 3;
- зняття реєстраційної справи з обліку – 16;
- постановка реєстраційної справи на облік – 7;
- проведення інших дій (в т.ч. корегування відомостей в Єдиному державному реєстрі) – 114.
1) Прийом громадян, надання консультацій та практичної допомоги з питань державної реєстрації фізичних осіб - підприємців, проведено 898 реєстраційні дії серед фізичних осіб - підприємців, в тому числі:
- державна реєстрація фізичної особи – підприємцем - 234;
- державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця – 152;
- державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця – 241;
- включення відомостей до ЄДР про фізичну особу-підприємця –8;
- зняття реєстраційної справи з обліку – 4;
- постановка реєстраційної справи на облік – 4;
- проведення інших дій (в т.ч. корегування відомостей в Єдиному державному реєстрі) – 255.
За виконані реєстраційні дії до місцевого бюджету надійшло 91,3 тис. грн.
- Видано виписок та витягів з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань в кількості 688 шт.
До державного бюджету за надання інформації з Єдиного державного реєстру надійшло 3, 5 тис. грн.
- Підготовлено, знято з обліку та відправлено до інших адміністративних районів 20 реєстраційних справ та 107 реєстраційних дій суб’єктів господарювання.
- Прийнято, взято на облік від інших суб’єктів державної реєстрації – 11 реєстраційних справ та 265 реєстраційні дії (проведені за принципом екстериторіальності).
- Підготовлено та направлено до судових установ різних рівнів, 2 запити про надання ухвал, постанов, роз’яснень щодо виконання деяких рішень та ін.
- Взято участь у 3-х судових засіданнях в т. ч. з метою забезпечення огляду у судовому засіданні матеріалів реєстраційних справ юридичних осіб.
- Опрацьована 1 ухвала - про арешт корпоративних прав.
- Приведено у відповідність до Наказу Міністерства юстиції України №3267/5 від 18.11.2016 «Про затвердження порядку формування та зберігання реєстраційних справ» реєстраційних справ юридичних осіб – 201, фізичних осіб – 348, переданих на зберігання до архіву відділу.
- Відпрацьовано та надано 14 відповідей на звернення громадян.
2.Методична робота
Надавалась постійна консультативна та практична допомога громадянам з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, зокрема:
- представникам товариств з обмеженою та додатковою відповідальністю стосовно застосування нового Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» в частині розроблення право установчих документів;
- громадянам стосовно підготовки та надання документів для реєстрації їх фізичними особами - підприємцями;
- неприбутковим організаціям (ОСББ, ЖСК) з питань приведення статутних документів у відповідність до вимог Податкового Кодексу України;
- фізичним особам-підприємцям стосовно процедури припинення підприємницької діяльності;
- суб’єктам господарювання міста стосовно внесення змін у відомості, що містяться в Єдиному держаному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб та громадських формувань в частині наявності електронної адреси.
3. Організаційна робота
- Організація роботи з документами здійснювалась відповідно до інструкції з діловодства у встановленому порядку, прийнято, розглянуто та опрацьовано вхідної кореспонденції - 77, підготовлено відповідей, запитів та роз’яснень - 51.
- Виконано низьку заходів, пов’язаних з отриманням державних реєстраторів відділу відповідних доступів до Єдиного реєстру довіреностей юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань .
- Взято участь у семінарі у зв’язку із набранням чинності Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо захисту права власності».
- Взято участь тематичному короткостроковому семінарі у зв’язку з набранням чинності Закону України «Про внесення змін до яких законодавчих актів України» у Головному територіальному управлінні юстиції у Дніпропетровській області.
- Взято участь у розробці 51 проеку рішень міської ради.