Звіт про роботу департаменту у І кварталі 2025 року

опубліковано: 15 квітня 2025 оновлено: 15 квітня 2025

ЗВІТ

про роботу департаменту комунальної власності,
земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно Кам’янської міської ради
у І кварталі 2025 року

 1. Аналітична робота                             

Протягом звітного періоду департаментом комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно підготовлено:

Рішень міської ради – 271 а саме:

-     16 з питань комунальної власності;

-     2 з житлових питань;

-     253 з земельних питань.

Рішень виконавчого комітету міської ради – 5, а саме:

-     про затвердження акта приймання-передачі гуртожитку за адресою: вул.Чарівна, 11 – 1;

-   про оформлення за територіальною громадою міста Кам’янське права власності на об’єкти нерухомого майна – 2;

-   про затвердження актів приймання-передачі майна у комунальну власність міста – 2.

Розпоряджень міського голови – 4.

Наказів департаменту комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно – 94, а саме:

- відділ обліку та управління комунальною власністю – 23;

- відділ оренди майна та обліку житлової площі – 20;

- загальний відділ – 51.

 Управління комунальної власності

Відділом обліку та управління комунальною власністю підготовлено 16 проєктів рішень міської ради, які були прийняті на засіданнях міської ради  у січні, лютому, березні 2025 року. 

На підставі рішень міської ради було:

-     надано згоду на прийняття планшетів у комунальну власність Кам’янської міської територіальної громади;

-     прийнято електричну зарядну станцію у комунальну власність Кам’янської міської територіальної громади;

-     надано згоду на передачу майна з комунальної власності Кам’янської міської територіальної громади у державну власність для забезпечення потреб військових частин;

-     надано згоду на передачу автомобіля TOYOTA CAMRY з комунальної власності Кам’янської міської територіальної громади у державну власність до сфери управління Дніпропетровської обласної державної адміністрації; 

-     збільшено розміри статутних капіталів комунальних підприємств;

-      затверджені в новій редакції статути комунальних підприємств та закладів;

-      закріплено за Комунальним некомерційним підприємством Кам’янської міської ради «Міська лікарня №9» на праві оперативного управління об’єкт нерухомого майна за адресою: вул.Архітектурна, 24;

-      закріплено за Комунальним некомерційним підприємством Кам’янської міської ради «Центр первинної медико-санітарної допомоги №3» на праві оперативного управління об’єкти нерухомого майна;

-                        включено до переліку об’єктів права комунальної власності, що підлягають приватизації, гараж за адресою: вул.Медична, 5-А/8;

-          вирішено приватизувати об’єкт права комунальної власності за адресою: вул.Медична, 5-А/8, шляхом продажу на електронному аукціоні.

Опрацьовані статути: Комунального підприємства Кам’янської міської ради «Благоустрій», Комунального підприємства Кам’янської міської ради «Кам’янська теплопостачальна компанія», Комунального підприємства Кам’янської міської ради «Міський спецкомбінат», Комунального підприємства Кам’янської міської ради «Добробут», Комунального підприємства Кам’янської міської ради «Міська аптека», Комунального підприємства Кам’янської міської ради «Транспорт», Комунального підприємства Кам’янської міської ради «Інформаційні системи», Комунального закладу «Кіноконцертний зал «МИР» Кам’янської міської ради.

Створено 1 об’єкт у переліку електронної торгової системи.

З метою раціонального та ефективного використання комунального майна, яке передане в оперативне управління та господарське відання комунальним підприємствам, установам та закладам, підготовлені накази про передачу 751 одиниці комунального майна.

Протягом І кварталу 2025 року від комунальних підприємств, установ та закладів надійшли пакети документів на списання 9775 одиниць інших необоротних матеріальних активів, документи на списання опрацьовані та наказами департаменту надано дозвіл на їх списання.

          Оформлено право власності за територіальною громадою міста на 12 об’єктів нерухомого майна комунальної власності.

Протягом І кварталу 2025 року надавалась методична допомога працівникам комунальних підприємств, установ та закладів, фізичним та юридичним особам з питань: списання, прийняття-передачі комунального майна, його збереження та ефективного використання, внесення змін та доповнень до статутів. 

 Відділом оренди майна та обліку житлової площі за звітний період підготовлено:

-        - наказів про включення майна до переліків Першого та другого типу – 8;

-        - наказів про затвердження протоколів аукціонів – 2;

-        - наказів про проведення аукціонів на право оренди комунального майна – 2;

-        - наказів про укладання договорів оренди без проведення аукціонів – 6;

-        - наказів про розірвання договорів оренди -1;

-        -        розпоряджень департаменту комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно – 85, а саме:

-        -        про передачу квартир у власність громадян – 55;

-        про внесення змін до розпоряджень органу приватизації та видачу дубліката свідоцтва – 30.

Видано:

-        -        58 свідоцтв про право власності на житло;

-        -        27 дублікатів свідоцтв про право власності на житло та свідоцтв з внесеними змінами.

Протягом звітного кварталу відділом проведено підготовчу роботу, оголошено 2 аукціони на право оренди нерухомого комунального майна.

За результатами проведених аукціонів укладено 1 договір оренди, 6 договорів оренди укладено без проведення аукціонів. Створено 8 обєктів в електронній торговій системі. Направлено 6 претензій щодо порушення термінів сплати орендної плати. До бюджету міста перераховано 17488,2 тис.грн. плати за оренду нерухомого майна.

Управління земельних відносин

Протягом І кварталу 2025 року відділом договорів оренди земельних ділянок відповідно до рішень міської ради підготовлено, укладено й зареєстровано 47 документів на землекористування, а саме:

-        28 договорів оренди земельних ділянок;

-        19 додаткових угод та угод розірвання до договорів оренди земельних ділянок;

У І кварталі 2025 року працівниками відділу подавались заяви через ЦНАП щодо реєстрації припинення іншого речового права (права оренди земельної ділянки).

Відділом договорів оренди земельних ділянок відповідно до покладених завдань протягом І кварталу 2025 року:

-        здійснювався аналіз стану договорів оренди земельних ділянок комунальної власності та щомісячно направлялась у встановленому порядку інформація до департаменту фінансів міської ради та Кам'янського відділу податків та зборів з юридичних та фізичних осіб, економічного аналізу управління податкового адміністрування ГУ ДПС у Дніпропетровській області;

-        на вимогу керівництва здійснювався аналіз стану укладення договорів оренди земельних ділянок комунальної власності фізичними та юридичними особами, які відповідно до рішень міської ради набули право користування земельними ділянками;

-        відповідно до прийнятих рішень міської ради здійснювався електронний облік фізичних та юридичних осіб, які набули (втратили) право користування земельними ділянками комунальної власності на правах оренди, та громадян, мешканців міста, які виявили бажання приватизувати земельні ділянки для здійснення певного виду господарської діяльності; які отримали дозволи на розробку технічної документації (проектів землеустрою);

-        спільно з Кам'янським відділом податків та зборів з юридичних та фізичних осіб, економічного аналізу управління податкового адміністрування ГУ ДПС у Дніпропетровській області здійснювалось звіряння діючих договорів оренди земельних ділянок, що обліковуються у департаменті;

-        своєчасно опрацьовувалась вхідна документація відділу, надавались письмові відповіді на запити фізичних та юридичних осіб;

-        на запит посадових осіб департаменту протягом звітного періоду було отримано й надано 17 інформаційних довідок з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Протягом I кварталу 2025 року працівниками відділу договорів оренди земельних ділянок департаменту постійно проводилась роз’яснювальна та консультативна робота з громадянами та представниками підприємств, організацій, установ міста з питань підготовки та оформлення документів на землекористування, надавались роз’яснення землекористувачам стосовно порядку державної реєстрації договорів оренди земельних ділянок.

 Протягом І кварталу 2025 року відділом підготовки рішень департаменту розглянуто й опрацьовано:

-          280 звернень та клопотань землекористувачів з питань оформлення документів на землекористування, передачі у приватну власність земельних ділянок, укладання (переукладання) договорів оренди земельних ділянок, продовження їх строків дії, внесення змін до договорів оренди землі;

-          5 звернень учасників бойових дій та членів їх сімей, з питань отримання земельних ділянок у приватну власність;

-        підготовлено 253 проєкти рішень міської ради з питань регулювання земельних відносин, за зазначеними проєктами винесено на розгляд та затверджено 274 рішень міської ради;

Також, відповідно до покладених на відділ завдань:

-        направлено запити до архівного управління міської ради, відділу №3 управління надання адміністративних послуг Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровської області, виконавчих органів міської ради, доповідні записки тощо;

-        проведено роботу з землекористувачами щодо належного оформлення документів на землекористування після отримання витягу з рішення, а також  з учасниками антитерористичної операції та членами їх сімей;

-        проведено консультативну роботу та надано методичну допомогу громадянам міста з питань оформлення документів на землекористування у Центрі надання адміністративних послуг та безпосередньо за місцем роботи.

-        здійснено опрацювання документації у програмі «Віртуальний офіс електронних адміністративних послуг Дніпропетровської області» за напрямом діяльності.

 Протягом I кварталу 2025 року юридичним відділом департаменту:

-        взято участь у 230 судових засіданнях при загальній кількості судових справ – 147 з яких:

-         а) 49 справ, в яких представники відділу представляли інтереси міської ради та департаменту як Позивача,

-        б) 98 справ, в яких представники відділу представляли інтереси міської ради та департаменту як відповідача та третьої особи (загальна кількість винесених судових рішень –  43;  в тому числі на користь міської ради  17, департаменту – 5; винесено рішень на користь іншої сторони –  21);

-        подано до суду 8 позовних заяв про визнання укладеним договорів оренди земельних ділянок;

-        розглянуто та опрацьовано 552 судових документів;

-        перевірено на відповідність діючому законодавству 47  документів на землекористування (договорів оренди земельних ділянок, угод про внесення змін до договорів, угод про розірвання договорів тощо);

Проводиться робота з відповідними підрозділами виконавчої служби стосовно примусового виконання наказів господарського суду Дніпропетровської області та виконавчих листів місцевих судів.

 Протягом І кварталу 2025 року відділом моніторингу департаменту розглянуто й опрацьовано:

-                     18 запитів Служби безпеки України, місцевої прокуратури та Кам'янського ВП ГУНП в Дніпропетровській області;

Протягом звітного періоду посадовими особами управління:

-        проведено оглядів земельних ділянок – 2, у тому числі:

- виявлено 1 факти порушення вимог земельного законодавства
(у т.ч. повторно). По виявленим порушенням підготовлено та направлено відповідні матеріали до правоохоронних органів та листи-попередження про усунення порушень земельного законодавства.

Також, відповідно до покладених на відділ завдань:

-        направлено запити до відділу №3 управління забезпечення реалізації державної політики у сфері земельних відносин Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області, виконавчих органів міської ради, доповідні записки тощо.

-        проведено претензійну роботу із землекористувачами по приведенню документів із землекористування у відповідності до чинного законодавства.

-        проведено роботу з нарахування недоотриманої орендної плати за користування земельними ділянками без оформлених документів на землекористування.

-        здійснено прийом осіб та проведено роз’яснювальну роботу з питань земельних відносин;

-        опрацьовано відповідно до резолюцій керівництва та напрямів роботи відділу у встановлені строки скарги, листи, клопотання, заяви органів виконавчої влади, громадських об’єднань, підприємств, установ, організацій, громадян, підготовлено за ними відповіді.

  У I кварталі 2025 року загальним відділом було підготовлено:

– інформація про посадових осіб, які були прийняті у період дії воєнного стану;

-        звіт щодо кількісного складу посадових осіб департаменту до 25 числа 2025 року кожного місяця.

На виконання рішення міської ради від 28.02.2025 №3577-68/VIII «Про внесення змін до рішення міської ради від 26.02.2021 №140-05/VIIІ «Про затвердження структури апарату та виконавчих органів Кам’янської міської ради, загальної чисельності апарату міської ради та її виконавчих органів», розпорядження міського голови від 06.03.2025 №55-р «Про внесення змін до розпорядження міського голови від 15.03.2021 №100-р», наказу департаменту від 06.03.2025 №07/15 «Про скорочення чисельності та штату працівників», було проведено процедуру скорочення чисельності та штату працівників департаменту на 1 одиницю, також затверджена нова структура департаменту.

Підготовлено розпорядження від 30.12.2023 №144-адм «Про затвердження списку осіб, зарахованих до кадрового резерву департаменту комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно Кам’янської міської ради на 2025 рік».

Відповідно до розпорядження від 15.12.2022 №310-р та наказу департаменту від 14.03.2023 №01/12, якими затверджені набори даних, що підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, розпорядником яких
є наш департамент було забезпечено:

-          формування наборів даних публічної інформації;

-          перетворення публічної інформації у публічну інформацію у формі відкритих даних;

-          публікацію наборів відкритих даних на офіційному сайті міської ради
та Data.gov.ua.

Документообіг департаменту за звітний період:

 - вхідної кореспонденції – 1228;

 - вихідної кореспонденції – 398;

 - звернень громадян – 68;

 - запитів на інформацію – 2.

Проводилось формування особових справ працівників та вносились записи до трудових книжок.

Протягом звітного періоду щомісячно складався та надавався табель обліку робочого часу працівників.