До уваги власників приватних та державних медичних закладів! Інтенсив-практикум «Медичний маркетинг для керівників клінік»

опубліковано: 16 січня 2020 оновлено: 10 жовтня 2024

ПОВІДОМЛЕННЯ

Управління зовнішньоекономічних зв’язків Дніпропетровської торгово-промислової палати запрошує власників приватних та державних медичних закладів, маркетинг-менеджерів та відповідальних за стратегічний розвиток медичного бізнесу посадових осіб (директорів з розвитку бізнесу, керівників відділів сервісу та продажів, директорів з маркетингу), а також підприємців в сфері медичного бізнесу, що на перших етапах займаються плануванням маркетингової стратегії, до участі в дводенному інтенсиві-практикумі «Медичний маркетинг для керівників клінік», що відбудеться 29-30 січня 2020 року в приміщенні Дніпропетровської торгово-промислової палати (вул.Шевченка, 4, м.Дніпро).

В чому користь та унікальність тренінгу?

Учасники навчання:

- отримають достатньо знань та навичок для формування або покращення маркетингу та продажів в своїй клініці;

- зможуть виправити помилки в своєму маркетингу;

 - навчаться використовувати знання про свою ЦА для задоволення більшої кількості її потреб;

- зможуть формувати модель продукту, яка зможе задовольнити максимальну кількість потреб клієнтів;

- зможуть вибрати та освоїти різні сегменти та ринки медичних послуг;

- будуть формувати маркетингові цілі та формувати маркетингову стратегію;

- навчаться ефективно конкурувати та формувати бренд;

- зможуть формувати збутову стратегію та вибирати канали продажів;

- навчаться формувати зворотній зв’язок та тестувати маркетингові гіпотези;

- зможуть формувати відділ маркетингу, формувати маркетинговий план та бюджет;

- навчаться економії в маркетингу.

В тренінгу буде використаний досвід клінік, які консультував тренер. Кожен учасник отримає електронний архів номерів журналу «Приватний лікар».

 

Мета навчання?

Сформувати цілісне уявлення про успішні маркетингові стратегії, надати інформацію про маркетингові інструменти та познайомити аудиторію із конкретними кроками щодо тактичного управління маркетингом та просування бізнесу серед представників цільової аудиторії, механізмами створення привабливого іміджу та створення «ідеального» продукту (медичної послуги), яка буде користуватися попитом.

Очікуваний результат?

Цілісне уявлення про методи та принципи формування маркетингової стратегії, навички з проведення маркетингових досліджень та складання власних маркетингових планів із формуванням бюджету витрат, плану продажів, календарного плану маркетингових заходів, оцінку потенціалу ринку створення продукту та методів його просування на ринок.

ТренерВіктор  Труш, бізнес-консультант, МВА, медичний маркетолог, засновник та шеф-редактор першого ділового медичного журналу «Приватний лікар», блогер (автор понад 100 статей на теми маркетингу і продажів в медицині)

Вартість навчання?

Вартість участі одного учасника від підприємства складе 2532 грн з ПДВ. У вартість навчання входять роздаткові навчальні матеріали, а також перерви на каву та обіди.

Реєстрація за посиланням https://u.to/FVI0Fgтриватиме до 27 січня 2020 року включно.

Довідки та консультації: управління зовнішньоекономічних зв’язків Дніпропетровської торгово-промислової палати, контактна особа – Лук’яненко   Владислав, тел.: (056)374-94-10 (09, 12),
е-mail:: [email protected].

 

Директор департаменту
муніципальних послуг
та регуляторної політики
міської ради                                                                                       М.Г.ГУРСЬКА