Звіт про роботу відділу за І кв 2018 року
ЗВІТ
Про роботу відділу державної реєстрації
Кам’янської міської ради
за І квартал 2018 року
- 1. Аналітична робота
Протягом І кварталу 2018 року відділом державної реєстрації здійснено 1903 реєстраційних дій серед суб’єктів господарювання, а саме:
1) Прийом громадян, надання консультацій та практичної допомоги з питань державної реєстрації юридичних осіб, проведено 576 реєстраційні дії серед юридичних осіб, в тому числі:
- державна реєстрація новоутвореної шляхом заснування юридичної особи – 49;
- державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу – 271;
- внесення рішення про припинення юридичної особи, прийнятого учасниками – 5;
- внесення судового рішення про відкриття провадження у справі про банкрутство – 3;
- внесення судового рішення про відкриття провадження у справі про банкрутство та введення процедури розпорядження майном боржника (призначення розпорядника майном) – 5;
- внесення судового рішення про визнання юридичної особи банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури (призначення ліквідатора) - 2;
- державна реєстрація припинення юридичної особи – 3;
- включення відомостей до ЄДР про юридичну особу – 1;
- зняття реєстраційної справи з обліку – 20;
- постановка реєстраційної справи на облік – 5;
- проведення інших дій (в т.ч. корегування відомостей в Єдиному державному реєстрі) – 212.
1) Прийом громадян, надання консультацій та практичної допомоги з питань державної реєстрації фізичних осіб - підприємців, проведено 1327 реєстраційні дії серед фізичних осіб - підприємців, в тому числі:
- державна реєстрація фізичної особи – підприємцем - 200;
- державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця – 454;
- внесення судового рішення про припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця - 1;
- внесення судового рішення про визнання фізичної особи – підприємця - банкрутом – 1;
- державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця – 318;
- включення відомостей до ЄДР про фізичну особу-підприємця – 9;
- зняття реєстраційної справи з обліку – 15;
- постановка реєстраційної справи на облік – 3;
- проведення інших дій (в т.ч. корегування відомостей в Єдиному державному реєстрі) – 326.
За виконані реєстраційні дії до місцевого бюджету надійшло 96,2 тис. грн.
- Видано виписок та витягів з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань в кількості 789 шт.
До державного бюджету за надання інформації з Єдиного державного реєстру надійшло 3 600 грн.
- Підготовлено, знято з обліку та відправлено до інших адміністративних районів 15 реєстраційних справ та 93 реєстраційні дії суб’єктів господарювання.
- Прийнято, взято на облік від інших суб’єктів державної реєстрації – 8 реєстраційних справ та 216 реєстраційних дій (проведені за принципом екстериторіальності).
- Забезпечено тимчасовий доступ до документів з реєстраційних справ та надані оригінали (копії) документів сторонам кримінально-процесуального провадження щодо 2 суб’єктів господарювання.
- Підготовлено та направлено до судових установ різних рівнів, 2 запити про надання ухвал, постанов, роз’яснень щодо виконання деяких рішень та ін.
- Взято участь у судовому засіданні з метою забезпечення огляду у судовому засіданні матеріалів реєстраційної справи юридичної особи.
- Опрацьовано ухвали: - про арешт корпоративних прав; - про заборону вчинення будь-яких реєстраційних дій.
- На запити правоохоронних органів підготовлено 2 відповіді та роз’яснення.
- Забезпечено надання документів з реєстраційних справ для ознайомлення – 3 представникам суб’єктів господарювання.
- Приведено у відповідність до Наказу Міністерства юстиції України №3267/5 від 18.11.2016 «Про затвердження порядку формування та зберігання реєстраційних справ» реєстраційних справ юридичних осіб – 74, фізичних осіб – 218, переданих на зберігання до архіву відділу.
- Відпрацьовано та надано 5 відповідей на звернення громадян.
2.Методичнаробота
Надавалась постійна консультативна та практична допомога громадянам з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, зокрема:
- суб’єктам господарювання міста стосовно внесення змін у відомості, що містяться в Єдиному держаному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб та громадських формувань у зв’язку з перейменуванням вулиць, провулків, проспектів, бульварів, площ, скверів тощо міста Кам’янського на виконання вимог Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки»;
- неприбутковим організаціям (ОСББ, ЖСК, релігійним організаціям) з питань приведення статутних документів у відповідність до вимог Податкового Кодексу України;
- фізичним особам-підприємцям стосовно процедури припинення підприємницької діяльності;
- суб’єктам господарювання міста стосовно внесення змін у відомості, що містяться в Єдиному держаному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб та громадських формувань в частині наявності електронної адреси.
3. Організаційна робота
- Організація роботи з документами здійснювалась відповідно до інструкції з діловодства у встановленому порядку, прийнято, розглянуто та опрацьовано вхідної кореспонденції - 402.
- Підготовлено та винесено на розгляд депутатів міської ради – нову редакцію положення про відділ державної реєстрації міської ради.
- Взято участь у розробці 13 проектів рішень міської ради.