Звіт про роботу департаменту у ІV кварталі 2024 року
ЗВІТ
про роботу департаменту комунальної власності,
земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно Кам’янської міської ради
у ІV кварталі 2024 року
1. Аналітична робота
Протягом звітного періоду департаментом комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно підготовлено:
Рішень міської ради – 299 а саме:
- 25 з питань комунальної власності;
- 274 з земельних питань.
Рішень виконавчого комітету міської ради – 12, а саме:
- про виключення з числа службових жилих приміщень – 3;
- про переведення жилого приміщення у нежиле – 3;
- про оформлення за Кам’янською міською територіальною громадою права власності на об’єкти нерухомого майна – 1;
- про оформлення дубліката свідоцтва про право власності –1;
- про затвердження актів приймання-передачі майна у комунальну власність міста – 4.
Розпоряджень міського голови – 3.
Наказів департаменту комунальної власності, земельних відносин
та реєстрації речових прав на нерухоме майно – 151, а саме:
-відділ обліку та управління комунальною власністю – 43;
-відділ оренди майна та обліку житлової площі – 63;
-загальний відділ – 45.
Управління комунальної власності
Відділом обліку та управління комунальною власністю
Відділом обліку та управління комунальною власністю підготовлено
25 проєктів рішень міської ради, які були прийняті на пленарних засіданнях міської ради у жовтні, листопаді, грудні 2024 року.
На підставі рішень міської ради було:
- надано згоду на прийняття у комунальну власність Кам’янської міської територіальної громади зі спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Дніпропетровської області спецтехніки;
- надано згоду на прийняття у комунальну власність Кам’янської міської територіальної громади капітальних вкладень щодо розробки проєктно-кошторисної документації по об’єкту незавершеного будівництва;
- надано згоду на передачу майна з комунальної власності Кам’янської міської територіальної громади у державну власність для забезпечення потреб військових частин та Кам’янського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки;
- закріплено за Комунальним некомерційним підприємством Кам’янської міської ради «Центр первинної медико-санітарної допомоги №3» на праві оперативного управління об’єкти нерухомого майна;
- внесено зміни до відомостей комунальних підприємств та закладів;
- затверджено статути комунальних підприємств та закладів в новій редакції;
- включено до переліку об’єктів права комунальної власності, що підлягають приватизації, магазин непродовольчих товарів (вбудоване приміщення №58) за адресою: просп.Свободи, 53, приміщення 58;
- вирішено приватизувати об’єкт права комунальної власності за адресою: просп.Свободи, 53, приміщення 58, шляхом продажу на електронному аукціоні;
- надано дозвіл на списання комунального майна.
Опрацьовані статути: Комунального підприємства Кам’янської міської ради «Благоустрій», Комунального підприємства Кам’янської міської ради «Міськшляхтепло», Комунального некомерційного підприємства Кам’янської міської ради «Центр первинної медико-санітарної допомоги №3», Комунального закладу охорони здоров’я Кам’янської міської ради «Міський медичний центр здоров’я та медицини спорту», Комунального закладу «Дитячо-юнацька спортивна школа №1» Кам’янської міської ради, Комунального закладу «Дитячо-юнацька спортивна школа №2» Кам’янської міської ради, Комунального закладу «Дитячо-юнацька спортивна школа №5» Кам’янської міської ради, Кам’янської школи мистецтв №1, Кам’янської школи мистецтв №2, Кам’янської школи мистецтв №3, Кам’янської школи мистецтв №4, Кам’янської школи мистецтв №5, Кам’янської школи мистецтв №6, Кам’янської художньої школи ім.Роберта Лісовського.
На підставі опрацьованих документів міською радою прийнято рішення «Про надання дозволу на списання комунального майна», яким надано дозвіл на списання 908 одиниць основних засобів, які обліковувались
на балансах комунальних підприємств та закладів.
З метою раціонального та ефективного використання комунального майна, яке передане в оперативне управління та господарське відання комунальним підприємствам, установам та закладам, підготовлені накази про передачу 1213 одиниць комунального майна.
Протягом IV кварталу 2024 року від комунальних підприємств, установ та закладів надійшли пакети документів на списання 57 616 одиниць інших необоротних матеріальних активів, документи на списання опрацьовані та наказами департаменту надано дозвіл на їх списання.
Оформлено право власності за територіальною громадою міста на 8 об’єктів нерухомого майна комунальної власності.
Відділом оренди майна та обліку житлової площі за звітний період підготовлено:
- - наказів про включення майна до переліків Першого та другого типу – 23;
- - наказів про затвердження протоколів аукціонів – 9;
- - наказів про проведення аукціонів на право оренди комунального майна – 9;
- - наказів про розірвання договорів оренди -4;
- - розпоряджень директора департаменту комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно – 138, а саме:
- - про передачу квартир у власність громадян – 74;
- про внесення змін до розпоряджень органу приватизації та видачу дубліката свідоцтва – 32.
- Видано:
- - 80 свідоцтв про право власності на житло;
- - 59 дублікатів свідоцтв про право власності на житло та свідоцтв
із внесеними змінами.
- За результатами проведених аукціонів укладено 7 договорів оренди, без проведення аукціонів укладено 13 договорів оренди. Направлено 9 претензій щодо порушення термінів сплати орендної плати. До бюджету міста перераховано 525501,75 тис.грн. плати за оренду нерухомого майна.
Управління земельних відносин
Протягом ІV кварталу 2024 року відділом договорів оренди земельних ділянок відповідно до рішень міської ради підготовлено, укладено
й зареєстровано 41 документ на землекористування, а саме:
- 30 договорів оренди земельних ділянок;
- 11 угод про розірвання договорів оренди земельних ділянок.
У ІV кварталі 2024 року працівниками відділу подавались заяви через ЦНАП щодо реєстрації припинення іншого речового права (права оренди земельної ділянки).
Відділом договорів оренди земельних ділянок відповідно до покладених завдань протягом ІV кварталу 2024 року:
- здійснювався аналіз стану договорів оренди земельних ділянок комунальної власності та щомісячно направлялась у встановленому порядку інформація до департаменту фінансів міської ради та Кам'янського відділу податків та зборів з юридичних та фізичних осіб, економічного аналізу управління податкового адміністрування ГУ ДПС у Дніпропетровській області;
- на вимогу керівництва здійснювався аналіз стану укладення договорів оренди земельних ділянок комунальної власності фізичними та юридичними особами, які відповідно до рішень міської ради набули право користування земельними ділянками;
- відповідно до прийнятих рішень міської ради здійснювався електронний облік фізичних та юридичних осіб, які набули (втратили) право користування земельними ділянками комунальної власності на правах оренди, та громадян, мешканців міста, які виявили бажання приватизувати земельні ділянки для здійснення певного виду господарської діяльності; які отримали дозволи на розробку технічної документації (проектів землеустрою);
- спільно з Кам'янським відділом податків та зборів
з юридичних та фізичних осіб, економічного аналізу управління податкового адміністрування ГУ ДПС у Дніпропетровській області здійснювалось звіряння діючих договорів оренди земельних ділянок, що обліковуються у департаменті;
- своєчасно опрацьовувалась вхідна документація відділу, надавались письмові відповіді на запити фізичних та юридичних осіб;
- на запит посадових осіб департаменту протягом звітного періоду було отримано й надано 25 інформаційних довідок з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
- на запит посадових осіб департаменту протягом звітного періоду було замовлено й надано 48 витягів з технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок .
Протягом IV кварталу 2024 року працівниками відділу договорів оренди земельних ділянок департаменту постійно проводилась роз’яснювальна
та консультативна робота з громадянами та представниками підприємств, організацій, установ міста з питань підготовки та оформлення документів
на землекористування, надавались роз’яснення землекористувачам стосовно порядку державної реєстрації договорів оренди земельних ділянок.
Протягом ІV кварталу 2024 року відділом підготовки рішень департаменту розглянуто й опрацьовано:
- 290 звернень та клопотань землекористувачів з питань оформлення документів на землекористування, передачі у приватну власність земельних ділянок, укладання (переукладання) договорів оренди земельних ділянок, продовження їх строків дії, внесення змін до договорів оренди землі;
- 4 звернення громадян, які виконували військовий обов’язок щодо захисту мирних громадян під час антитерористичної операції та членів їх сімей, з питань отримання земельних ділянок у приватну власність;
- підготовлено 274 проєктів рішень міської ради з питань регулювання земельних відносин, за зазначеними проєктами винесено на розгляд та затверджено 274 рішень міської ради;
Також, відповідно до покладених на відділ завдань:
- направлено запити до архівного управління міської ради, відділу №3 управління надання адміністративних послуг Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровської області, виконавчих органів міської ради, доповідні записки тощо;
- проведено роботу з землекористувачами щодо належного оформлення документів на землекористування після отримання витягу з рішення,атакож з учасниками антитерористичної операції та членами їх сімей;
- проведено консультативну роботу та надано методичну допомогу громадянам міста з питань оформлення документів на землекористування
у Центрі надання адміністративних послуг та безпосередньо за місцем роботи.
- здійснено опрацювання документації у програмі «Віртуальний офіс електронних адміністративних послуг Дніпропетровської області»
за напрямом діяльності.
Протягом VI кварталу 2024 року юридичним відділом департаменту:
- взято участь у 178 судових засіданнях при загальній кількості судових справ – 140 з яких:
- а) 51 справу, в яких представники відділу представляли інтереси міської ради та департаменту як Позивача,
- б) 89 справ, в яких представники відділу представляли інтереси міської ради та департаменту як відповідача та третьої особи (загальна кількість винесених судових рішень – 40;
- в тому числі на користь міської ради – 16, департаменту – 6; винесено рішень на користь іншої сторони – 18);
- подано до суду 1 позовна заява про стягнення заборгованості у розмірі 46 547,80грн.;
- розглянуто та опрацьовано 50 судових документів;
- перевірено на відповідність діючому законодавству 41 документ на землекористування (договорів оренди земельних ділянок, угод про внесення змін до договорів, угод про розірвання договорів тощо).
Проводиться робота з відповідними підрозділами виконавчої служби стосовно примусового виконання наказів господарського суду Дніпропетровської області та виконавчих листів місцевих судів.
Протягом ІV кварталу 2024 року відділом моніторингу департаменту розглянуто й опрацьовано:
- 21 запитів Служби безпеки України, місцевої прокуратури
та Кам'янського ВП ГУНП в Дніпропетровській області;
Протягом звітного періоду посадовими особами управління:
- проведено оглядів земельних ділянок з метою визначення їх стану
та дотримання умов використання – 3.
Також, відповідно до покладених на відділ завдань:
- направлено запити до Кам'янського відділу податків та зборів
з юридичних та фізичних осіб, економічного аналізу управління податкового адміністрування ГУ ДПС у Дніпропетровській області, відділу №3 управління надання адміністративних послуг Головного управління Держгеокадастру
у Дніпропетровської області, виконавчих органів міської ради, службові записки тощо.
- проведено претензійну роботу із землекористувачами по приведенню документів із землекористування у відповідності до чинного законодавства.
- проведено роботу з нарахування недоотриманої орендної плати
за користування земельними ділянками без оформлених документів
на землекористування.