ЗВІТ про роботу адміністративно-господарчого відділу міської ради у І кварталі 2025 року
опубліковано:
17 квітня 2025
оновлено:
17 квітня 2025
У І кварталі 2025 року адміністративно-господарчий відділ міської ради здійснював свою роботу відповідно до положення про відділ.
1. Аналітична робота
Адміністративно-господарчим відділом міської ради у І кварталі
підготовлено:
ـ службові посвідчення 4
ـ розпоряджень міського голови 22
ـ рішень виконавчого комітету міської ради -
ـ рішень міської ради -
ـ вихідної кореспонденції 75
2. Методична робота
не проводилась
3. Організаційна робота
Забезпечено видачу електронних карток-перепусток працівникам міської ради, керівникам комунальних підприємств та закладів міста, депутатам міської ради, позаштатним радникам міського голови за необхідністю.
Також:
- підготовлено матеріали та укладено договори, додаткові угоди
з підприємствами та організаціями щодо забезпечення життєдіяльності будівель міської ради;
- проведено інструктаж з протипожежної безпеки та правил охорони праці з працівниками апарату міської ради;
- здійснюється постійний контроль за порядком на території гаражів міської ради;
- утримуються у належному стані будівлі міської ради та прилеглої
до них території;
- організовано підготовку приміщень міської ради для проведення протокольних заходів;
- готувались матеріали до укладання договорів на ремонт службових автомобілів міської ради;
- постійно контролюється у будівлях міської ради споживання електроенергії;
- щомісяця готуються документи до списання інвентарю
та канцтоварів;
- постійно проводиться поточний ремонт обладнання, сантехніки, меблів тощо;
- постійно проводиться перевірка роботи відповідального чергового
міської ради.