ЗВІТ про роботу адміністративно-господарчого відділу міської ради у І кварталі 2025 року

опубліковано: 17 квітня 2025 оновлено: 17 квітня 2025
У І кварталі 2025 року адміністративно-господарчий відділ міської ради здійснював свою роботу відповідно до положення про відділ. 1. Аналітична робота Адміністративно-господарчим відділом міської ради у І кварталі підготовлено: ـ службові посвідчення 4 ـ розпоряджень міського голови 22 ـ рішень виконавчого комітету міської ради - ـ рішень міської ради - ـ вихідної кореспонденції 75 2. Методична робота не проводилась 3. Організаційна робота Забезпечено видачу електронних карток-перепусток працівникам міської ради, керівникам комунальних підприємств та закладів міста, депутатам міської ради, позаштатним радникам міського голови за необхідністю. Також: - підготовлено матеріали та укладено договори, додаткові угоди з підприємствами та організаціями щодо забезпечення життєдіяльності будівель міської ради; - проведено інструктаж з протипожежної безпеки та правил охорони праці з працівниками апарату міської ради; - здійснюється постійний контроль за порядком на території гаражів міської ради; - утримуються у належному стані будівлі міської ради та прилеглої до них території; - організовано підготовку приміщень міської ради для проведення протокольних заходів; - готувались матеріали до укладання договорів на ремонт службових автомобілів міської ради; - постійно контролюється у будівлях міської ради споживання електроенергії; - щомісяця готуються документи до списання інвентарю та канцтоварів; - постійно проводиться поточний ремонт обладнання, сантехніки, меблів тощо; - постійно проводиться перевірка роботи відповідального чергового міської ради.