Звіт про роботу за 2018 рік

опубліковано: 18 січня 2019 оновлено: 10 жовтня 2024

ЗВІТ

про роботу департаменту муніципальних послуг

та регуляторної політики міської ради

за 2018 рік

1. Аналітична робота

Департаментом постійно здійснювався збір, аналіз та надання до ОДА,  Головного управління  статистики у Дніпропетровській області, Державної регуляторної служби України та інших установ, структурних підрозділів міської ради такої інформації:

- аналіз розвитку торговельної мережі, сфери побуту та ресторанного господарства міста;

- інформація щодо руху об’єктів роздрібної торгівлі та ресторанного господарства, що належать фізичним особам-підприємцям за підсумками
2018 року;

- щодо підготовки паспорта міста;

- моніторинг рівня мінімальних та максимальних цін на основні продукти харчування та нафтопродукти;

- інформація щодо змін у мережі об’єктів роздрібної торгівлі
та ресторанного господарства, що належать фізичним-особам підприємцям;

- інформація про міську спеціалізовану службу цивільного захисту торгівлі, харчування та матеріального забезпечення;

- інформації щодо можливості виробництва продовольчих
та непродовольчих товарів, а також забезпечення закладами харчування населення міста в особливий період;

- аналіз роздрібного товарообігу та надання побутових послуг населення у порівнянні з минулим періодом;

- інформація щодо ситуації на ринку книжкової торгівлі у місті;

- інформація щодо підприємств продовольчого комплексу,
які виробляють продукти харчування по місту;

- надання дислокацій підприємств торгівлі, закладів ресторанного господарства, об’єктів сфери послуг, у тому числі СТО, АЗС, об’єктів ринкового господарства міста контролюючим органам міста Кам’янське;

- надання переліку підприємств-виробників, які впроваджують господарську діяльність на території м.Кам’янського для їх презентації на всеукраїнських та міжнародних виставково-ярмаркових заходах.

- звіт про виконання Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста за 2018 рік та матеріали до Програми соціально-економічного
та культурного розвитку міста на 2019 рік;

- звіт щодо виконання вимог Закону України «Про адміністративні послуги»;

- про дотримання вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації»;

- про роботу координаційної ради з питань розвитку підприємництва
у м.Кам’янському;

- про вжиті заходи щодо покращення показників соціально-економічного розвитку міста;

- про стан впровадження державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності;

- про надання проектів регуляторних актів до Державної регуляторної служби України;

- про планування діяльності з підготовки проектів регуляторних актів;

- про проведення відстеження результативності регуляторних актів;

- про розвиток підприємництва у місті;

- про діяльність Центру надання адміністративних послуг м.Кам’янського;

- про удосконалення надання адміністративних послуг, регуляторної політики та підприємництва.

Протягом 2018 року департаментом підготовлено наступні розпорядчі акти: 

-            рішення міської ради від 23.02.2018 №992-22/VII «Про затвердження переліку адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг»;

-            рішення міської ради від 23.02.2018 №993-22/VII «Про внесення змін до рішення міської ради від 17.11.2017 №875-20/VII»;

 - рішення міської ради від 30.03.2018 №1037-23/VII «Про внесення доповнень до рішення міської ради від 17.11.2017 №875-20/VII (зі змінами)»;

-            рішення міської ради від 25.04.2018 №1080-24/VII «Про внесення доповнень до рішення міської ради від 17.11.2017 №875-20/VII (зі змінами)»;

- рішення міської ради від 22.06.2018 №1113-25/VІІ «Про заборону продажу пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових у нічний час на території  м.Кам’янського»;

-            рішення міської ради від 31.08.2018 №1161-26/VII «Про внесення доповнень до рішення міської ради від 17.11.2017 №875-20/VII (зі змінами)»;

- рішення міської ради від 31.08.2018 №1161-26/VII «Про внесення доповнень до рішення міської ради від 23.02.2018 №992-22/VII
«Про затвердження переліку адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг»;

-       рішення міської ради від 02.11.2018 №1228-29/VII «Про планування діяльності міської ради з підготовки проектів регуляторних актів на 2019 рік»;

-            рішення міської ради від 02.11.2018 №1229-29/VII «Про затвердження Комплексної програми сприяння розвитку підприємництва у м.Кам’янському на 2019 – 2021 роки»;

-            рішення міської ради від 02.11.2018 №1230-29/VII «Про затвердження Програми розвитку сфери надання адміністративних послуг у м.Кам’янському на 2019 – 2020 роки»;

-            рішення міської ради від 02.11.2018 №1250-29/VII «Про внесення доповнень до рішення міської ради від 23.02.2018 №992-22/VII
«Про затвердження переліку адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг»;

-            рішення міської ради від 02.11.2018 №1253-29/VII «Про внесення змін до рішення міської ради від 17.11.2017 №894-20/VII «Про затвердження Програми розвитку комунального підприємства Кам'янської міської ради «Благоустрій» на 2018 рік»;

- рішення виконавчого комітету міської ради від 24.01.2018 №14
«Про притягнення громадян міста до адміністративної відповідальності»;

-            рішення виконавчого комітету міської ради від 24.01.2018 №36
«Про внесення доповнень до рішення виконавчого комітету міської ради від 22.11.2017 №326»;

- рішення виконавчого комітету міської ради від 28.02.2018 №49
«Про притягнення громадян міста до адміністративної відповідальності»;

- рішення виконавчого комітету міської ради від 28.02.2018 №50
«Про внесення доповнень до рішення виконавчого комітету міської ради від 22.11.2017 №326 зі змінами»;

- рішення виконавчого комітету міської ради від 28.03.2018 №114
«Про звільнення території міста від самовільно розміщених об’єктів (майна) сфери споживчого ринку, відпочинку та послуг»;

- рішення виконавчого комітету міської ради від 23.04.2018 №116
«Про внесення доповнень до рішення виконавчого комітету міської ради
від 28.03.2018 №114»;

- рішення виконавчого комітету міської ради від 23.04.2018 №117
«Про скасування рішення виконавчого комітету міської ради
від 22.02.2017 №55»;

- рішення виконавчого комітету міської ради від 23.05.2018 №131
«Про притягнення громадян міста до адміністративної відповідальності»;

-  рішення виконавчого комітету міської ради від 23.05.2018 №132
«Про притягнення громадян міста до адміністративної відповідальності»;

- рішення виконавчого комітету міської ради від 23.05.2018 №133
«Про внесення доповнень до рішення виконавчого комітету міської ради
від 22.11.2017 №326 зі змінами»;

         - рішення виконавчого комітету міської ради від 23.05.2018 №161
«Про внесення доповнень до рішення виконавчого  комітету міської ради
від 28.03.2018 №114 зі змінами»;

         - рішення виконавчого комітету міської ради від 05.06.2018 №164
«Про внесення доповнень до рішення виконавчого комітету міської ради
від 28.03.2018 №114 зі змінами»;

- рішення виконавчого комітету міської ради від 22.06.2018 №169
«Про внесення доповнень до рішення виконавчого комітету міської ради
від 28.03.2018 №114 зі змінами»;

- рішення виконавчого комітету міської ради від 27.06.2018 №177
«Про внесення доповнень до рішення виконавчого комітету міської ради
від 22.11.2017 №326 зі змінами»;

-  рішення виконавчого комітету міської ради від 27.06.2018 №175
«Про притягнення громадян міста до адміністративної відповідальності»;

- рішення виконавчого комітету міської ради від 27.06.2018 №176
«Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 08.10.2008 №780 зі змінами»;

- рішення виконавчого комітету міської ради від 27.06.2018 №178
«Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 14.03.2007 №126 зі змінами»;

- рішення виконавчого комітету міської ради від 20.07.2018 №195
«Про внесення доповнень до рішення виконавчого комітету міської ради
від 28.03.2018 №114 зі змінами»

            - рішення виконавчого комітету міської ради від 25.07.2018 №197
«Про притягнення громадян міста до адміністративної відповідальності»;

         - рішення виконавчого комітету міської ради від 25.07.2018 №198
«Про визнання таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету міської ради від 26.08.2015 «152 зі змінами»;

-            рішення виконавчого комітету міської ради від 24.10.2018 №313
«Про притягнення громадян міста до адміністративної відповідальності»;

- рішення виконавчого комітету міської ради від 14.11.2018 №334
«Про внесення доповнень до рішення виконавчого комітету міської ради
від 28.03.2018 №114 зі змінами»;

            - рішення виконавчого комітету міської ради від 28.11.2018 №336
«Про планування діяльності виконавчих органів міської ради з підготовки проектів регуляторних актів на 2019 рік»;

         - рішення виконавчого комітету міської ради від 28.11.2018 №337
«Про притягнення громадян міста до адміністративної відповідальності»;

- рішення виконавчого комітету міської ради від 28.11.2018 №338
«Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 08.10.2008 №780 зі змінами («Про утворення робочої групи для прискореного перегляду регуляторних актів»)»;

- рішення виконавчого комітету міської ради від 28.11.2018 №339
«Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 14.03.2007 №126 зі змінами («Про координаційну раду з питань розвитку підприємництва у м.Кам’янському»)»;

- рішення виконавчого комітету міської ради від 26.12.2018 №375
«Про притягнення громадян міста до адміністративної відповідальності»;

- розпорядження міського голови від 17.01.2018 №19-р «Про проведення ярмарків з продажу меду та продуктів бджільництва у січні 2018 року»;

- розпорядження міського голови від 21.02.2018 №74-р «Про проведення в місті ярмарків у весняний період 2018 року»;

- розпорядження міського голови від 11.05.2018 №180-р «Про внесення доповнень до розпорядження міського голови від 21.02.2018 №74-р»;

- розпорядження міського голови від 07.06.2018 №218-р «Про внесення змін до розпорядження міського голови від 26.12.2017 №470-р»;

- розпорядження міського голови від 26.06.2018 №251-р «Про проведення ярмарків з продажу меду та продуктів бджільництва у 2018 році»;

- розпорядження міського голови від 27.07.2018 №175-р«ос»/пр
«Про преміювання та встановлення надбавки Гурській М.Г. та Кравцову М.В. у липні 2018 року»;

- рішення виконавчого комітету міської ради від 22.08.2018 №222
«Про притягнення громадян міста до адміністративної відповідальності»;

- рішення виконавчого комітету міської ради від 26.09.2018 №273
«Про притягнення громадян міста до адміністративної відповідальності»;

- розпорядження міського голови від 31.08.2018 №207-р«ос»/пр
«Про преміювання та встановлення надбавки Гурській М.Г. у серпні
2018 року»;

- розпорядження міського голови від 30.09.2018 №242-р«ос»/пр
«Про преміювання та встановлення надбавки Гурській М.Г. та Кравцову М.В.
у вересні 2018 року»;

- розпорядження міського голови від 21.09.2018 №  350-р «Про внесення змін до розпорядження міського голови від 26.06.2018 №251-р»;

- розпорядження міського голови від 02.10.2018 №389-р «Про проведення в місті ярмарків з продажу сільськогосподарської продукції та товарів народного споживання в осінній період 2018 року»;

- розпорядження міського голови від 26.10.2018 №256-р«ос»/пр
«Про преміювання та встановлення надбавки Гурській М.Г. у жовтні
2018 року»;

- розпорядження міського голови від 15.11.2018  № 437-р «Про внесення змін до розпорядження міського голови від 26.06.2018 №251-р зі змінами»;

- розпорядження міського голови від 27.11.2018 №286-р«ос»/пр
«Про преміювання та встановлення надбавки Гурській М.Г. у листопаді
2018 року»;

- розпорядження міського голови від 04.12.2018 №457-р «Про проведення в місті у 2018 році новорічних ярмарків з продажу натуральних ялинок»;

- розпорядження міського голови від 17.12.2018 №303-р«ос»/пр
«Про преміювання та встановлення надбавки Гурській М.Г. у грудні
2018 року».

З метою створення максимально зручних і доступних громадянам і суб’єктам господарювання адміністративних послуг, а також впровадження принципу екстериторіальності, в місті працюють три територіальні підрозділи Центру надання адміністративних послуг м.Кам’янське (ЦНАП).

Наразі, популярним є комплекс послуг «Народження дитини», який включає: видачу свідоцтва про народження, реєстрацію місця проживання, отримання матеріальної допомоги, запис до дитячого садочка та спортивних секцій, отримання закордонного паспорту.

З лютого 2018 року у ЦНАП розпочато надання послуг щодо видачі закордонних та ID-паспортів. Комфортним сервісом отримання паспорту через ЦНАП вже скористалися 2320 громадян.

У вересні 2018 році на базі ЦНАПу було відкрито «Офіс соціальних послуг», в якому надаються біля 100 послуг соціального характеру, а саме: послуги Пенсійного фонду, управління соціальної політики міської ради, управлінь соціального захисту населення районних адміністрацій, Центра зайнятості населення, Фонду соціального страхування та архівного управління міської ради

З 2017 року ефективно працює «Офіс комунальних послуг» та запроваджено унікальний соціальний проект «Мобільний офіс» (надання адміністративних послуг на дому). На теперішній час послугами Мобільного офісу скористалися 650 громадян нашого міста с обмеженими можливостями.

В цілому через ЦНАП надається 346 видів послуг: 291 адміністративна послуга органів місцевого самоврядування та територіальних органів державної виконавчої влади (в тому числі, 100 з яких – послуги соціального характеру, які надаються у новому Офісі соціальних послуг) та 55 послуг комунальних підприємств та монополістів у сфер газо-, водо-, теплопостачання, обслуговування житлового фонду, інформаційно-розрахункового центру тощо. З початку 2018 року кількість послуг збільшилась на 99 видів.

В грудні 2018 року було відкрито віддалене робоче місце адміністратора ЦНАП в селищі Карнаухівка. Наразі мешканцям селища Карнаухівка доступно 280 адміністративних послуг Кам’янського ЦНАП.

З початку 2018 року кількість звернень до ЦНАПу та його філій становить –243112.

Важливою функцією Центру є надання інформаційно-консультативної підтримки громадянам та підприємцям. З початку 2018 року у Центрі надано 8073 консультації.

Протягом підзвітного періоду департаментом проводилась координація роботи комунального підприємства Кам’янської міської ради «Благоустрій»
з питань:

- передачі об’єктів (елементів) благоустрою на території м.Кам’янського в тимчасове використання не за цільовим призначенням при реалізації потреб для об’єктів сфери споживчого ринку, відпочинку та послуг;

- звільнення об’єктів (елементів) благоустрою м.Кам’янського
від безхазяйного майна, самовільно розміщених об'єктів, тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення
для здійснення підприємницької діяльності, малих архітектурних форм, покинутих будівельних матеріалів і конструкцій, транспортних засобів, механізмів;

- вжиття заходів щодо регулювання чисельності безпритульних тварин у м. Кам’янському на 2018-2022 роки.

За 2018 рік до департаменту муніципальних послуг та регуляторної політики міської ради надійшло – 1914 документів від Дніпропетровської обласної державної адміністрації, структурних підрозділів міської ради, комунальних підприємств міста тощо з питань надання муніципальних та адміністративних послуг, розвитку підприємництва, споживчого ринку та захисту прав споживачів, з них виконано – 1904, до теперішнього часу знаходяться на контролі – 10 документа. Вихідних документів за підзвітний період зареєстровано – 1862.

У 2018 році до департаменту на розгляд надійшло 307 письмових звернень. На особистий прийом до керівництва департаменту звернулося
52 громадянина.

Усі звернення оперативно розглянуто керівництвом департаменту
та опрацьовано без порушення строку виконання.

2. Методична робота:

Департаментом у 2018 році підготовлено та проведено:

- засідання координаційної ради з питань розвитку підприємництва
у м.Кам’янському – 6;

- нарада щодо забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг м.Кам’янське – 32;

- засідання організаційного комітету щодо проведення в місті ярмарків
у 2018 році – 9;

- нарада із суб’єктами господарювання з питання організації виносної дрібнороздрібної торгівлі у місцях проведення загальноміських заходів – 10;

- нарада із суб’єктами господарювання з питання недопущення розміщення на території міста тимчасових споруд без відповідних дозвільних документів – 4;

- рейди щодо недопущення реалізації алкогольних напоїв та тютюнових виробів неповнолітнім – 7.

Надавалась методична та консультативна допомога суб’єктам господарювання щодо проведення торговельного процесу, розвитку підприємництва та у справах захисту прав споживачів.

3. Організаційна робота:

Департаментом у поточному році було організовано:

- роботу буфету під час проведення сесій міської ради;

- проведення в місті 45 ярмарків з продажу меду та продуктів бджільництва, а також ярмарків з продажу натуральних ялинок, у роботі яких було залучено 110 учасників;

- виносну дрібнороздрібну торгівлю у місцях проведення загальноміських, воєнно-патріотичних та спортивних заходів.

Проводилась робота щодо недопущення реалізації алкогольних напоїв та тютюнових виробів неповнолітнім, за підзвітний період було проведено роз’яснювальну роботу з керівниками об’єктів торгівлі та ресторанного господарства, здійснювались обстеження торговельних підприємств щодо
дотримання норм діючого законодавства з реалізації алкогольних напоїв, пива та тютюнових виробів, обстежено понад 48 підприємств, матеріали про виявлені порушення надано відповідним контролюючим органам.

Відділом споживчого ринку та захисту прав споживачів протягом підзвітного періоду було розглянуто та опрацьовано 641 звернення громадян міста, у тому числі 242 письмових. Звернення надходили з питань придбання товарів неналежної якості, скарг на якість вітчизняних та іноземних непродовольчих товарів, таких як складна побутова техніка, мобільні телефони та інші промислові товари, з питань несвоєчасного виконання замовлень по виготовленню металопластикових конструкцій тощо. Найбільша кількість звернень надходить з питань якості складної побутової техніки, мобільних телефонів та скарги щодо порушення громадського спокою громадян закладами торгівлі та ресторанного господарства тощо. Щодня у телефонному режимі отримують консультації з питань чинного законодавства про захист прав споживачів понад 10 осіб, 98% порушених питань вирішено позитивно на користь споживачів.

В засобах масової інформації проводилась роз’яснювальна робота, спрямована на інформування населення про роботу департаменту, поглиблення правових знань споживачів.

Крім того, інформацію про роботу департаменту було розміщено
на офіційному сайті Кам’янської міської ради.

З посадовими особами департаменту проводились профілактичні бесіди
з недопущення порушень Закону України «Про запобігання корупції».

Проводилась робота з особами, зарахованими до кадрового резерву департаменту, пов’язана з ознайомленням нормативних документів, якими керується департамент у своїй роботі.

Постійно зверталась увага посадових осіб департаменту на дотримання ними Правил внутрішнього трудового розпорядку в департаменті з метою забезпечення належної трудової дисципліни, недопущення фактів порушення вимог Кодексу етики і моралі.