Звіт про роботу відділу за І квартал 2023 року
ЗВІТ
про роботу відділу державної реєстрації
юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців
Кам’янської міської ради
за І квартал 2023 року
- 1. Аналітична робота
Протягом І кварталу 2023 року відділом державної реєстрації здійснено 511 реєстраційну дію серед суб’єктів господарювання, а саме:
1) Прийом громадян, надання консультацій та практичної допомоги з питань державної реєстрації юридичних осіб, проведено 253 реєстраційні дії серед юридичних осіб, в тому числі:
- державна реєстрація новоутвореної шляхом заснування юридичної особи – 21;
- державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу – 178;
- державна реєстрація створення відокремленого підрозділу, внесення змін та припинення відокремленого підрозділу юридичної особи – 12;
- внесення рішення про припинення юридичної особи, прийнятого учасниками – 5;
- внесення судового рішення про відкриття провадження у справі про банкрутство та введення процедури розпорядження майном боржника (призначення розпорядника майном) – 2;
- внесення судового рішення про припинення повноважень керівника -1;
- внесення судового рішення про накладення арешту на корпоративні права та заборони вчинення реєстраційних дій -2;
- державна реєстрація припинення юридичної особи – 1;
- зняття реєстраційної справи з обліку –10;
- постановка реєстраційної справи на облік – 9;
- проведення інших дій (в т.ч. корегування відомостей в Єдиному державному реєстрі) – 12.
2) Прийом громадян, надання консультацій та практичної допомоги з питань державної реєстрації фізичних осіб - підприємців, проведено 258 реєстраційні дії серед фізичних осіб - підприємців, в тому числі:
- державна реєстрація фізичної особи – підприємцем - 94;
- державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця – 65;
- державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця – 78;
- державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи у разі її смерті – 4;
- включення відомостей до ЄДР про фізичну особу-підприємця – 2;
- зняття реєстраційної справи з обліку – 4;
- постановка реєстраційної справи на облік – 2;
- проведення інших дій (в т.ч. корегування відомостей в Єдиному державному реєстрі) – 9.
За виконані реєстраційні дії до місцевого бюджету надійшло 113,0 тис. грн.
Видано виписок та витягів з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних
осіб-підприємців та громадських формувань в кількості 249.
До державного бюджету за надання інформації з Єдиного державного реєстру надійшло 3250,00. грн.
Підготовлено, знято з обліку та відправлено до інших адміністративних районів 14 реєстраційних справ та 29 реєстраційні дії суб’єктів господарювання.
Прийнято, взято на облік від інших суб’єктів державної реєстрації – 9 реєстраційні справи та 103 реєстраційних дії (проведених за принципом екстериторіальності).
Забезпечено тимчасовий доступ до документів з реєстраційних справ та надані оригінали (копії) документів сторонам кримінально-процесуального провадження щодо 1 суб’єкта господарювання.
Підготовлено та направлено до судових установ різних рівнів 1 запит про надання ухвал, постанов, роз’яснень щодо виконання деяких рішень, відзивів на позовні заяви та ін.
Підготовлено та направлено до Міністерства юстиції України запит про надання роз’яснень у сфері державної реєстрації бізнесу.
Взято участь в 1-му судовому засіданні.
Опрацьовано 2 ухвали - про заборону вчинення будь-яких реєстраційних дій та 2 ухвали – про зняття заборони вчинення будь-яких реєстраційних дій.
На запити правоохоронних органів підготовлено 3 відповіді та роз’яснення.
Приведено у відповідність до Наказу Міністерства юстиції України №3267/5 від 18.11.2016 «Про затвердження порядку формування та зберігання реєстраційних справ» реєстраційних справ юридичних осіб – 75, фізичних осіб – 37, переданих на зберігання до архіву відділу.
Прийнято, розглянуто та опрацьовано вхідної кореспонденції – 147, підготовлено відповідей, запитів та роз’яснень – 108.
Взято участь у розробці 4 проектів рішень міської ради.
Відпрацьовано та надано 1 відповідь на звернення громадян.
2.Методична робота
Надавалась постійна консультативна та практична допомога громадянам з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, зокрема:
- представникам суб’єктів господарювання приватного права щодо подання та своєчасного оновлення інформації про кінцевих бенефіціарних власників із складанням схематичного зображення структури власності;
- представникам товариств з обмеженою та додатковою відповідальністю стосовно застосування змін до Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» в частині розроблення право установчих документів;
- громадянам стосовно підготовки та надання документів для реєстрації їх фізичними особами - підприємцями;
- неприбутковим організаціям з питань приведення статутних документів у відповідність до вимог Податкового Кодексу України;
- фізичним особам-підприємцям стосовно процедури припинення підприємницької діяльності;
- суб’єктам господарювання міста стосовно внесення змін у відомості, що містяться в Єдиному держаному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб та громадських формувань в частині наявності електронної адреси.
3. Організаційна робота
Прийнято участь в онлайн семінар-тренінг «Подання відомостей про кінцевих бенефіціарних власників відповідно до новел закону «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», в редакції від 29 грудня 2022 року та щодо надання/поновлення доступу державному реєстратору до Єдиного державного реєстру/Державного реєстру прав відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 6 березня 2022 року № 209, в редакції від 27 грудня 2022 року».
Прийнято участь в онлайн семінар-тренінг «Порядку та особливостей державної реєстрації припинення юридичної особи».
Прийнято участь в онлайн семінар-тренінг «Особливостей подання інформації про кінцевих бенефіціарних власників юридичної особи та структури власності під час проведення державної реєстрації».
Прийнято участь в онлайн семінар-тренінг «Е-декларування».
Пройдено онлайн-курс «На захисті прав викривачів».