Звіт про роботу відділу за ІІІ квартал 2023 року

опубліковано: 18 жовтня 2023 оновлено: 19 січня 2024

Міському голові

Андрію БІЛОУСОВУ

 

 

ЗВІТ

про роботу відділу державної реєстрації

юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців

Кам’янської міської ради

за ІIІ квартал 2023 року

 

  1. 1.                  Аналітична робота

Протягом ІIІ кварталу 2023 року відділом державної реєстрації здійснено 602 реєстраційну дію серед суб’єктів господарювання, а саме:

1)      Прийом громадян, надання консультацій та практичної допомоги з питань державної реєстрації юридичних осіб, проведено 198 реєстраційні дії серед юридичних осіб, в тому числі:

-       державна реєстрація новоутвореної шляхом заснування юридичної особи – 22;

-       державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу – 132;

-       державна реєстрація створення відокремленого підрозділу, внесення змін та припинення відокремленого підрозділу юридичної особи – 26;

-       внесення рішення про припинення юридичної особи, прийнятого учасниками – 4;

-       внесення судового рішення про відкриття провадження у справі про банкрутство та введення процедури розпорядження майном боржника  (призначення розпорядника майном) – 6;

-       внесення судового рішення про призначення арбітражного керуючого -3;

-       внесення судового рішення про затвердження процедури санації – 1;

-       державна реєстрація припинення юридичної особи – 4;

-       зняття реєстраційної справи з обліку –11;

-       постановка реєстраційної справи на облік – 24;

-       проведення інших дій (в т.ч. корегування відомостей в Єдиному державному реєстрі) – 18.

2) Прийом громадян, надання консультацій та практичної допомоги з питань державної реєстрації фізичних осіб - підприємців, проведено 404 реєстраційні дії серед фізичних осіб - підприємців, в тому числі:

-       державна реєстрація фізичної особи – підприємцем - 163;

-       державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця – 104;

-       державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця – 98;

-       державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи у разі її смерті – 5;

-       включення відомостей до ЄДР про фізичну особу-підприємця – 9;

-       зняття реєстраційної справи з обліку – 7;

-       постановка реєстраційної справи на облік – 11;

-       проведення інших дій (в т.ч. корегування відомостей в Єдиному державному реєстрі) –7.

За виконані реєстраційні дії до місцевого бюджету надійшло 117 тис. грн.

Видано виписок та витягів з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних
осіб-підприємців та громадських формувань та надання копій документів з реєстраційної справи загальна  кількість 541.

До державного бюджету за надання інформації з Єдиного державного реєстру надійшло 7987,00.  грн.

Підготовлено, знято з обліку та відправлено до інших адміністративних районів 18 реєстраційних справ та 48 реєстраційні дії суб’єктів господарювання.

Прийнято, взято на  облік від інших суб’єктів державної реєстрації – 35 реєстраційні справи та 173 реєстраційних дії (проведених за принципом екстериторіальності).

Забезпечено тимчасовий доступ до документів з реєстраційних справ та надані оригінали (копії) документів сторонам кримінально-процесуального провадження щодо 6 суб’єктів господарювання.

Підготовлено та направлено до судових установ різних рівнів 4 запита про надання ухвал, постанов, роз’яснень щодо виконання деяких рішень, відзивів на позовні заяви та ін.

Підготовлено та направлено до Міністерства юстиції України  запит про надання роз’яснень  у сфері державної реєстрації бізнесу.

На запити правоохоронних органів підготовлено 2 відповіді та роз’яснення.

Приведено у відповідність до Наказу Міністерства юстиції України №3267/5 від 18.11.2016 «Про затвердження порядку формування та зберігання реєстраційних справ» реєстраційних справ юридичних осіб –65, фізичних осіб – 140, переданих на зберігання до архіву відділу.

Прийнято, розглянуто та опрацьовано вхідної кореспонденції – 200, підготовлено відповідей, запитів та роз’яснень – 107.

Взято участь у розробці 9 проектів рішень міської ради.

Відпрацьовано та надано 1 відповідь на звернення громадян.

 

2.Методична робота

            Надавалась постійна консультативна та практична допомога громадянам з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, зокрема:

-       представникам суб’єктів господарювання приватного права щодо подання інформації про кінцевих бенефіціарних власників із складанням схематичного зображення структури власності з додержанням вимог Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» ;

-       представникам товариств з обмеженою та додатковою відповідальністю стосовно застосування змін до Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»;

-       представникам акціонерних товариств надавалась консультативна допомога про внесення змін до документів, в зв’язку зі міною законодавства.

-       громадянам стосовно підготовки та надання документів для реєстрації їх фізичними особами - підприємцями;

-     неприбутковим організаціям з питань приведення статутних документів у відповідність до вимог Податкового Кодексу України;

-     фізичним особам-підприємцям стосовно процедури припинення підприємницької діяльності;

-     суб’єктам господарювання міста стосовно внесення змін у відомості, що містяться в Єдиному держаному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб та громадських формувань.

3.      Організаційна робота

 

Прийнято участь в онлайн брифінгу Zoom з питань «Актуальні зхміни законодавства у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» проведених Управлінням державної реєстрації Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса).

Прийнято участь в онлайн семінарі з питань «Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, пов’язаних з приведенням у відповідність із законами про засудження російської імперської політики в Україні та заборони її символіки, та аналіз практики Верховного Суду України»

Прийнято участь в онлайн семінарі за допомогою програмного забезпечення Zoom з питань «Особливості реєстрації сільськогосподарського кооперативу» проведених Управлінням державної реєстрації Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса).

 

 

 

 

Начальник відділу державної

реєстрації юридичних осіб

та фізичних осіб - підприємців

міської ради-державний реєстратор                                                                    Олена УРАШ

 

 

 

ПОГОДЖЕНО:

Заступник міського голови з питань діяльності

виконавчих органів міської ради,

керуючий справами виконавчого комітету міської ради

 

_________________ Світлана КОЛІСНИЧЕНКО