Звіт про роботу відділу за ІІІ квартал 2023 року
Міському голові
Андрію БІЛОУСОВУ
ЗВІТ
про роботу відділу державної реєстрації
юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців
Кам’янської міської ради
за ІIІ квартал 2023 року
- 1. Аналітична робота
Протягом ІIІ кварталу 2023 року відділом державної реєстрації здійснено 602 реєстраційну дію серед суб’єктів господарювання, а саме:
1) Прийом громадян, надання консультацій та практичної допомоги з питань державної реєстрації юридичних осіб, проведено 198 реєстраційні дії серед юридичних осіб, в тому числі:
- державна реєстрація новоутвореної шляхом заснування юридичної особи – 22;
- державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу – 132;
- державна реєстрація створення відокремленого підрозділу, внесення змін та припинення відокремленого підрозділу юридичної особи – 26;
- внесення рішення про припинення юридичної особи, прийнятого учасниками – 4;
- внесення судового рішення про відкриття провадження у справі про банкрутство та введення процедури розпорядження майном боржника (призначення розпорядника майном) – 6;
- внесення судового рішення про призначення арбітражного керуючого -3;
- внесення судового рішення про затвердження процедури санації – 1;
- державна реєстрація припинення юридичної особи – 4;
- зняття реєстраційної справи з обліку –11;
- постановка реєстраційної справи на облік – 24;
- проведення інших дій (в т.ч. корегування відомостей в Єдиному державному реєстрі) – 18.
2) Прийом громадян, надання консультацій та практичної допомоги з питань державної реєстрації фізичних осіб - підприємців, проведено 404 реєстраційні дії серед фізичних осіб - підприємців, в тому числі:
- державна реєстрація фізичної особи – підприємцем - 163;
- державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця – 104;
- державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця – 98;
- державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи у разі її смерті – 5;
- включення відомостей до ЄДР про фізичну особу-підприємця – 9;
- зняття реєстраційної справи з обліку – 7;
- постановка реєстраційної справи на облік – 11;
- проведення інших дій (в т.ч. корегування відомостей в Єдиному державному реєстрі) –7.
За виконані реєстраційні дії до місцевого бюджету надійшло 117 тис. грн.
Видано виписок та витягів з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних
осіб-підприємців та громадських формувань та надання копій документів з реєстраційної справи загальна кількість 541.
До державного бюджету за надання інформації з Єдиного державного реєстру надійшло 7987,00. грн.
Підготовлено, знято з обліку та відправлено до інших адміністративних районів 18 реєстраційних справ та 48 реєстраційні дії суб’єктів господарювання.
Прийнято, взято на облік від інших суб’єктів державної реєстрації – 35 реєстраційні справи та 173 реєстраційних дії (проведених за принципом екстериторіальності).
Забезпечено тимчасовий доступ до документів з реєстраційних справ та надані оригінали (копії) документів сторонам кримінально-процесуального провадження щодо 6 суб’єктів господарювання.
Підготовлено та направлено до судових установ різних рівнів 4 запита про надання ухвал, постанов, роз’яснень щодо виконання деяких рішень, відзивів на позовні заяви та ін.
Підготовлено та направлено до Міністерства юстиції України запит про надання роз’яснень у сфері державної реєстрації бізнесу.
На запити правоохоронних органів підготовлено 2 відповіді та роз’яснення.
Приведено у відповідність до Наказу Міністерства юстиції України №3267/5 від 18.11.2016 «Про затвердження порядку формування та зберігання реєстраційних справ» реєстраційних справ юридичних осіб –65, фізичних осіб – 140, переданих на зберігання до архіву відділу.
Прийнято, розглянуто та опрацьовано вхідної кореспонденції – 200, підготовлено відповідей, запитів та роз’яснень – 107.
Взято участь у розробці 9 проектів рішень міської ради.
Відпрацьовано та надано 1 відповідь на звернення громадян.
2.Методична робота
Надавалась постійна консультативна та практична допомога громадянам з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, зокрема:
- представникам суб’єктів господарювання приватного права щодо подання інформації про кінцевих бенефіціарних власників із складанням схематичного зображення структури власності з додержанням вимог Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» ;
- представникам товариств з обмеженою та додатковою відповідальністю стосовно застосування змін до Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»;
- представникам акціонерних товариств надавалась консультативна допомога про внесення змін до документів, в зв’язку зі міною законодавства.
- громадянам стосовно підготовки та надання документів для реєстрації їх фізичними особами - підприємцями;
- неприбутковим організаціям з питань приведення статутних документів у відповідність до вимог Податкового Кодексу України;
- фізичним особам-підприємцям стосовно процедури припинення підприємницької діяльності;
- суб’єктам господарювання міста стосовно внесення змін у відомості, що містяться в Єдиному держаному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб та громадських формувань.
3. Організаційна робота
Прийнято участь в онлайн брифінгу Zoom з питань «Актуальні зхміни законодавства у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» проведених Управлінням державної реєстрації Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса).
Прийнято участь в онлайн семінарі з питань «Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, пов’язаних з приведенням у відповідність із законами про засудження російської імперської політики в Україні та заборони її символіки, та аналіз практики Верховного Суду України»
Прийнято участь в онлайн семінарі за допомогою програмного забезпечення Zoom з питань «Особливості реєстрації сільськогосподарського кооперативу» проведених Управлінням державної реєстрації Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса).
Начальник відділу державної
реєстрації юридичних осіб
та фізичних осіб - підприємців
міської ради-державний реєстратор Олена УРАШ
ПОГОДЖЕНО:
Заступник міського голови з питань діяльності
виконавчих органів міської ради,
керуючий справами виконавчого комітету міської ради
_________________ Світлана КОЛІСНИЧЕНКО