Звіт про роботу відділу за IV квартал 2023 року

опубліковано: 19 січня 2024 оновлено: 19 січня 2024

ЗВІТ

про роботу відділу державної реєстрації

юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців

Кам’янської міської ради

за ІV квартал 2023 року

 

  1. 1.                  Аналітична робота

Протягом ІV кварталу 2023 року відділом державної реєстрації здійснено 601 реєстраційну дію серед суб’єктів господарювання, а саме:

1)      Прийом громадян, надання консультацій та практичної допомоги з питань державної реєстрації юридичних осіб, проведено 333 реєстраційні дії серед юридичних осіб, в тому числі:

-       державна реєстрація новоутвореної шляхом заснування юридичної особи – 15;

-       державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу – 247;

-       державна реєстрація створення відокремленого підрозділу, внесення змін та припинення відокремленого підрозділу юридичної особи – 7;

-       внесення рішення про припинення юридичної особи, прийнятого учасниками – 2;

-       внесення судового рішення про надання дозволу на тимчасовий доступ до реєстраційної справи з можливістю вилучення оригіналів  – 5;

-       внесення судового рішення про ліквідацію юридичної особи та затвердження ліквідаційного балансу -2;

-       внесення судового рішення про внесення змін до  плану санації та продовження санаційної процедури у справі  про банкрутство – 1;

-       державна реєстрація припинення юридичної особи – 5;

-       зняття реєстраційної справи з обліку –18;

-       постановка реєстраційної справи на облік – 22;

-       проведення інших дій (в т.ч. корегування відомостей в Єдиному державному реєстрі) – 9.

2) Прийом громадян, надання консультацій та практичної допомоги з питань державної реєстрації фізичних осіб - підприємців, проведено 268 реєстраційні дії серед фізичних осіб - підприємців, в тому числі:

-       державна реєстрація фізичної особи – підприємцем - 84;

-       державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця – 77;

-       державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця – 87;

-       державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи у разі її смерті – 3;

-       включення відомостей до ЄДР про фізичну особу-підприємця – 7;

-       зняття реєстраційної справи з обліку – 3;

-       постановка реєстраційної справи на облік – 2;

-       проведення інших дій (в т.ч. корегування відомостей в Єдиному державному реєстрі) –5.

За виконані реєстраційні дії до місцевого бюджету надійшло 150500,00 грн.

Видано виписок та витягів з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних
осіб-підприємців та громадських формувань та надання копій документів з реєстраційної справи загальна  кількість 642.

До державного бюджету за надання інформації з Єдиного державного реєстру надійшло 5330,00.  грн.

Підготовлено, знято з обліку та відправлено до інших адміністративних районів 21 реєстраційних справ та 36 реєстраційні дії суб’єктів господарювання.

Прийнято, взято на  облік від інших суб’єктів державної реєстрації – 44 реєстраційні справи та 153 реєстраційних дії (проведених за принципом екстериторіальності).

Забезпечено тимчасовий доступ до документів з реєстраційних справ та надані оригінали (копії) документів сторонам кримінально-процесуального провадження щодо 5 суб’єктів господарювання.

Підготовлено та направлено до судових установ різних рівнів 2 запита про надання ухвал, постанов, роз’яснень щодо виконання деяких рішень, відзивів на позовні заяви та ін.

Підготовлено та направлено до Міністерства юстиції України  запит про надання роз’яснень  у сфері державної реєстрації бізнесу.

На запити правоохоронних органів підготовлено 1 відповідь та роз’яснення.

Приведено у відповідність до Наказу Міністерства юстиції України №3267/5 від 18.11.2016 «Про затвердження порядку формування та зберігання реєстраційних справ» реєстраційних справ юридичних осіб –15, фізичних осіб – 23, переданих на зберігання до архіву відділу.

Прийнято, розглянуто та опрацьовано вхідної кореспонденції – 245, підготовлено відповідей, запитів та роз’яснень – 136.

Взято участь у розробці 116 проектів рішень міської ради.

Відпрацьовано та надано 3 відповіді на звернення громадян.

2.Методична робота

 

            Надавалась постійна консультативна та практична допомога громадянам з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, зокрема:

-       представникам суб’єктів господарювання приватного права щодо подання інформації про кінцевих бенефіціарних власників із складанням схематичного зображення структури власності з додержанням вимог Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» ;

-       представникам юридичних осіб підготовки та надання документів для реєстрації;

-       фізичним особам стосовно підготовки та надання документів для реєстрації їх фізичними особами - підприємцями;

 

3.      Організаційна робота

Прийнято участь в онлайн за допомогою програмного забезпечення Zoom з питань «Методологія визначення юридичною особою кінцевого бенефіціарного власника та порядок проведення перевірки інформації наданої юридичної особи для підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника » проведених Управлінням державної реєстрації Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса).

Прийнято участь в онлайн семінарі за допомогою програмного забезпечення Zoom з питань з питань «Порядок притягнення до відповідальності та порядок визначення розміру штрафів за порушення в сфері державної реєстрації юридичних осіб. Зміни до деяких законів України щодо спрощення управління багатоквартирними будинками» проведених Управлінням державної реєстрації Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса).

Проведено нараду у відділі щодо внесених змін до діючого законодавства, в тому числі і про застосування норм чинного законодавства «Про санкції».