Звіт про роботу відділу за IV квартал 2023 року
ЗВІТ
про роботу відділу державної реєстрації
юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців
Кам’янської міської ради
за ІV квартал 2023 року
- 1. Аналітична робота
Протягом ІV кварталу 2023 року відділом державної реєстрації здійснено 601 реєстраційну дію серед суб’єктів господарювання, а саме:
1) Прийом громадян, надання консультацій та практичної допомоги з питань державної реєстрації юридичних осіб, проведено 333 реєстраційні дії серед юридичних осіб, в тому числі:
- державна реєстрація новоутвореної шляхом заснування юридичної особи – 15;
- державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу – 247;
- державна реєстрація створення відокремленого підрозділу, внесення змін та припинення відокремленого підрозділу юридичної особи – 7;
- внесення рішення про припинення юридичної особи, прийнятого учасниками – 2;
- внесення судового рішення про надання дозволу на тимчасовий доступ до реєстраційної справи з можливістю вилучення оригіналів – 5;
- внесення судового рішення про ліквідацію юридичної особи та затвердження ліквідаційного балансу -2;
- внесення судового рішення про внесення змін до плану санації та продовження санаційної процедури у справі про банкрутство – 1;
- державна реєстрація припинення юридичної особи – 5;
- зняття реєстраційної справи з обліку –18;
- постановка реєстраційної справи на облік – 22;
- проведення інших дій (в т.ч. корегування відомостей в Єдиному державному реєстрі) – 9.
2) Прийом громадян, надання консультацій та практичної допомоги з питань державної реєстрації фізичних осіб - підприємців, проведено 268 реєстраційні дії серед фізичних осіб - підприємців, в тому числі:
- державна реєстрація фізичної особи – підприємцем - 84;
- державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця – 77;
- державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця – 87;
- державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи у разі її смерті – 3;
- включення відомостей до ЄДР про фізичну особу-підприємця – 7;
- зняття реєстраційної справи з обліку – 3;
- постановка реєстраційної справи на облік – 2;
- проведення інших дій (в т.ч. корегування відомостей в Єдиному державному реєстрі) –5.
За виконані реєстраційні дії до місцевого бюджету надійшло 150500,00 грн.
Видано виписок та витягів з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних
осіб-підприємців та громадських формувань та надання копій документів з реєстраційної справи загальна кількість 642.
До державного бюджету за надання інформації з Єдиного державного реєстру надійшло 5330,00. грн.
Підготовлено, знято з обліку та відправлено до інших адміністративних районів 21 реєстраційних справ та 36 реєстраційні дії суб’єктів господарювання.
Прийнято, взято на облік від інших суб’єктів державної реєстрації – 44 реєстраційні справи та 153 реєстраційних дії (проведених за принципом екстериторіальності).
Забезпечено тимчасовий доступ до документів з реєстраційних справ та надані оригінали (копії) документів сторонам кримінально-процесуального провадження щодо 5 суб’єктів господарювання.
Підготовлено та направлено до судових установ різних рівнів 2 запита про надання ухвал, постанов, роз’яснень щодо виконання деяких рішень, відзивів на позовні заяви та ін.
Підготовлено та направлено до Міністерства юстиції України запит про надання роз’яснень у сфері державної реєстрації бізнесу.
На запити правоохоронних органів підготовлено 1 відповідь та роз’яснення.
Приведено у відповідність до Наказу Міністерства юстиції України №3267/5 від 18.11.2016 «Про затвердження порядку формування та зберігання реєстраційних справ» реєстраційних справ юридичних осіб –15, фізичних осіб – 23, переданих на зберігання до архіву відділу.
Прийнято, розглянуто та опрацьовано вхідної кореспонденції – 245, підготовлено відповідей, запитів та роз’яснень – 136.
Взято участь у розробці 116 проектів рішень міської ради.
Відпрацьовано та надано 3 відповіді на звернення громадян.
2.Методична робота
Надавалась постійна консультативна та практична допомога громадянам з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, зокрема:
- представникам суб’єктів господарювання приватного права щодо подання інформації про кінцевих бенефіціарних власників із складанням схематичного зображення структури власності з додержанням вимог Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» ;
- представникам юридичних осіб підготовки та надання документів для реєстрації;
- фізичним особам стосовно підготовки та надання документів для реєстрації їх фізичними особами - підприємцями;
3. Організаційна робота
Прийнято участь в онлайн за допомогою програмного забезпечення Zoom з питань «Методологія визначення юридичною особою кінцевого бенефіціарного власника та порядок проведення перевірки інформації наданої юридичної особи для підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника » проведених Управлінням державної реєстрації Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса).
Прийнято участь в онлайн семінарі за допомогою програмного забезпечення Zoom з питань з питань «Порядок притягнення до відповідальності та порядок визначення розміру штрафів за порушення в сфері державної реєстрації юридичних осіб. Зміни до деяких законів України щодо спрощення управління багатоквартирними будинками» проведених Управлінням державної реєстрації Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса).
Проведено нараду у відділі щодо внесених змін до діючого законодавства, в тому числі і про застосування норм чинного законодавства «Про санкції».